Hakutulokset

1. L

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Nämä viestit menee jotenkin ihan sekaisin, ei aikajärjestykseen..
  2. L

40 + so what, wol 14 (2019)

Mä kirjoitin testinä viestin tuonne Ivf-keskusteluun, mutta tosiaan hävis johonkin. Ja mulla ainakin näkyy viimeisin viesti viime keskiviikolta. Onkohan sieltä monikin viesti vasn kadonnut..
  3. L

Testailen viestin kirjoittamista, että meneekö läpi. Jotain häikkää täällä on ollut.
  4. L

Voi ei @MammaMimosa. Olen niin pahoilani! Mulla on ollut @PumpuliNumpuli ohje keltarauhashormonista kahdella eri tavalla. Niin, että lopettaa, kun raskaustesti on positiivinen ja viiimeisillä kerroilla lopetus vasta ekan ultran jälkeen. Tällöin toki annostus olisi pienentynyt raskaustestin...
  5. L

Meilläkin saatu viimeistä hoitoa lukuunottamatta aina vaan yksi alkio, joka on siirretty. Viimeisessä hoidossa saatiin yksi pakkaseen eikä sekään halpaa ollut. Sen sulatuksesta ja viljelystä ym. tuli just kotiin 1500€ lasku. Ei hirveän kivalta tunnu testata nega samana päivänä, kun tulee lasku...
  6. L

Mulla oli silloin julkisella puolella (OYS) tukilääkkeenä Terolut. Nyt yksityisellä on ollut aina Lugesteron tai Cyclogest. Olihan Terolut helpompi, kun suun kautta otettiin mutta niistä tuli ainakin minulle paljo voimakkaammat sivuvaikutukset mm. rintojen turvotusta ja pääkipua. Alakautta...
  7. L

Mahtavaa @Tuutikki84! :D Itsekin varmasti tekisin testejä urakalla ja vain ihailisin niitä. Minä vain haaveilen tuosta. Tänään nimittäin taas nega testattu. Mulle tehtiin pakastealkion siirto (se ainukainen pakkaseen koskaan saatu) reilu viikko sitten ja tänään oli virallinen testipäivä. Alkio...
  8. L

Ha haa! Kuulostaa kyllä ihan multa ja mun mieheltä. Mun mies jaksaa vielä uskoa, vaikka meillä takana 5 epäonnistunutta IVF-hoitoa ja siirtoa eikä plussan plussaa koskaan! Riitaa hänen kanssaan ei saa vaikka yrittämällä yrittäisi! Ja joo, sehän raivostuttaa välillä suunnattomasti. Jotkut vaan...
  9. L

Mulle sanottiin, että menkkojen pitää olla alkanut ennen kontrolliultraa ja jos ei ole niin sitten aikaa pitää siirtää viikolla. Mun hoitopaikassa aikataulu menee aina niin, että kontrolliultra on keskiviikkona. Ja jos silloin kaikki on ok (eli munasarjat lepotilassa), alkaa piikittelyt. Tuolla...
  10. L

Pahoittelut @PumpuliNumpuli. Epäreilua, niin epäreilua. Käymäsi hoito kuitenkin auttaa seuraavaan hoitoon ja seuraavassa hoidossa voidaan käyttää esim. eri lääkkeitä, joilla toivottavasti parempi vaste.

Yhteistyössä