Hakutulokset

1. L

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

@marrasmai, toivottavasti kaikki on hyvin! Pissatesteihin ei kyllä voi hirveän hyvin luottaa, kun virtsan väkevyys vaikuttaa kovin. Eli saattaa vaihdella kyllä. Pääsin verikokeisiin ja mulla arvo oli 782, mikä on kuulemma sopiva tähän ajankohtaan. Itselläni ei siis mitää hajua, mikä pitäis...
  2. L

Aikalailla eri ohjeita on eri hoitopaikoissa. Minun piti nimenomaan ennen punktiota ottaa esilääkkeenä Ibuprofeiini + panadol ja sanottii, että siirtoon saakka voi Ibuprofeiinia hyvin käyttää. Ja tosi hieno juttu, että @Nato pääsette vihdoin siirtoon!! Mutta on kyllä yllättävää, että...
  3. L

Oli siis tarkoitus tähän vastata tuossa äsken mut meni jostain syystä sun edelliseen viestiin. Kännykällä vähän haastavaa tää palstailu joskin. ;)
  4. L

En ottanut kuvaa. Luulin ostaneeni viikkonäkymällä olevan testin mutta se olikin sellainen digi, jossa näkyy vain + ja -. Plussaa näytti. Tein sitten vielä halppistestin, jossa ne viivat näkyy, että paremmin vois kontrolloida eiliseen. Se näytti mun mielestä aika lailla sitä mitä eilenkin tai...
  5. L

@Katti75, mun pitää soitella huomenna naistenpolille, kun siellä tehtäis torstaina se polyypin poisto ja myös klinikalle, jossa ollaan hoidossa. Osaavat varmaan kertoa, mitä kannattaa tehdä. Verikoetta mulle ei ole koskaan määrätty yksityisellä vaan aina käsketty raskaustesti tehdä. Toki itse...
  6. L

@MammaMimosa minusta päänsärky on aika yleistä. Noita lääkkeitä ei mulla ole ollut mutta pientä päänsärkyä kyllä. Itsellä tullut kovaa päänsärkyä Terolutista eli tukilääkkeestä. Mulle lääkäri on sanonut, että Ibuprofeiinia voi käyttää siirtoon saakka. Tehokkaintahan on ottaa molemmat samalla...
  7. L

Kävin kaupassa ja tein uuden testin. Ostin herkimmän mitä löysin. Tosi hailakkaa näyttää mutta jotain on tuolla tapahtunut. Pitää tehdä huomenna aamusta uudelleen. Nyt tein reilu kahden tunnin pidätyksellä. En pystynyt pidempään. :) https://aijaa.com/h07Ryb
  8. L

Kiitos kaikille tuesta! Onnitteluistakin olen kiitollinen mutta ihan vielä en niitä uskalla ottaa vastaan. Käyn todellakin ostamassa kasan lisää testejä. Mulla oli siis tuo yksi ainokainen kaapissa. Ja on siis ihan samat tuntemukset, kun ennen menkkoja. Mullehan tehtiin tässä kierrossa...
  9. L

Tervetuloa @Ihanapa ja @Tupsuli sinusta kyllä vertaistukea. Osaat valita sanasi niin oikein! Nyt tarvin apua tai selitystä.. Odotan siis, että menkat alkaisi, kun pitäisi loppua ennen tulevan torstain polyypin poistoa. Ovulaation mukaan olisi viimeistään eilen pitänyt alkaa ja kaikki...
  10. L

Hyvä saalis sieltä on tulossa! Tässä on kyllä niin monta vaihetta, joka vaikuttaa. Tsemppiä kasvatteluun! @marrasmai mahtavaa, että arvot nousee! Itse varmaan testaisin joka välissä, jos edes jotain viivanpoikasta joskus saisin. Täällä odottelen kuukautisia alkavaksi. Tänään...
  11. L

Mulla takana kuusi (tai oikeastaan viisi, kun eka piti keskeyttää kystan takia) hoitokierrosta ja aina on alkanut tuntua jotain enemmän n. viikko piikittelyn aloittamisesta. Siihen asti on voinut hyvin juoksulenkkejäkin tehdä. Viimeiset päivät ennen punktiota on ollut sitten tukalampaa. Mutta ei...
  12. L

Voi ei.. Kävitkö kyselemässä/soittelitko läpi kaikki lähiapteekit? Minä onnekseni löysin vielä yhdestä kaksi purkkia ja ostin ne viimeiset. Tukusta niitä ei tosiaan saa mutta jollain apteekeilla saattaa olla omassa varastossa. Tuntuu kyllä pahalta, että minulla on nyt kaksi purkkia (toinen...
  13. L

@Katti75, joo nyt pitäis olla riittävästi Dheata. Ostin reseptini loppuun eli 2 purkkia. Toivottavasti en nyt vienyt keneltäkään samassa tilanteessa olevalta tuota toista purkkia. Mutta en uskaltanut jättää ostamattakaan. Kiitos vinkeistä ravintolisistä, myös @Tupsuli. Pitääpä vähän miettiä, jos...
  14. L

Kiitos tuesta! ❤️ Varmasti on piinavat päivät teillä edessä mutta mitä näitä kokemuksia oon lukenut niin oireettomuus alussa on lupaavaa. Tsemppiä!
  15. L

Joo, lääkäri on määrännyt. Ei tehty ennen lääkkeiden aloittamista mitään erityisiä labroja. Reseptilääke on kuitenkin siis kyseessä ainakin Suomessa. Kuuria on mietitty jo edellisissäkin hoidoissa, koska mulla on jo ikää ja munasoluja on saatu huonosti. Aiemmin en ole aloittanut, koska mulla on...
  16. L

Ihanaa @marrasmai ja @Tupsuli! Näkisinpä josku itsekin omalla kohdalla tuollaisen tikun. Täällä meinasi tulla pikkuinen paniikki ja ahdistus. Olin tilannut paikalliseen isompaan apteekkiin DHEA:ta, kun ei ollut heillä varastossa. Sieltä ilmoitettiin, että se on tukusta loppu ja sitä saa...
  17. L

Lara83, minulla ihan samat tuntemukset hoitojen suhteen kuin @Katti75 kirjoitti. Kirjoitit @Katti75 kyllä hyvin omat ajatukseni ja tuntemukset hoidoista. Hoitoja ei etukäteen kannata jännitää ja kaikki menee varmasti hyvin. ❤️
  18. L

Mahtavaa @Tupsuli ❤️. Harmi @Nato, mutta hyvää lomaa ja ensi vuonna sit! @Irtokehys, toivottavasti hoidot julkisella etenee mukavasti ja visiitti tällä palstalla on lyhyt. Mulle tehtiin tänään Hysterosonografia eli HSG ja otettiin kohdun limakalvosta näyte. Olen yksityisellä ja siellä lääkärin...
  19. L

En vielä kysellyt tarkemmin simulaatiosta mut on kait jotenkin pitkän ja lyhyen kaavan välistä. Ja se valmiste on Sermatrop Alfa. Ei ole reseptilääke mutta apteekissa myydään. Tai piti tilata, kun ei kuulunut vakiotuotteisiin. Kallis on kuten kaikki näissä hoidoissa. Ja on kyllä ollut teillä...
  20. L

Heips kaikille! Minäpäs nyt kirjoittelen, kun @Nato mainitsi, että hiljaista on ollut. Olen täällä taustalla lukenut palstaa, kun tällä hetkellä itsellä ei hoitojen suhteen tapahdu mitään. Tai päätettiin vielä lähteä omilla soluilla kokeilemaan ja nyt syön 3 kk Dheata munasolujen laatua...

Yhteistyössä