Hakutulokset

1. UniQuePopPy

Rv 26 voimattomuus

Okei, pitää alkaa seuraamaan. Mitäs silloin tehdään jos näin aikasilla viikoilla olisi raskausmyrkytystä pukkaamassa??
  2. UniQuePopPy

Rv 26 voimattomuus

En ole jaksanut puhua ferritiinistä terveydenhoitajalle, kun kyseinen ihminen on sellainen töhö ja jäänyt jonnekin 70-luvulle niin en tiedä miten helpolla laittaisi lähetteen ferritiiniin. Voisinhan sitä toki nyt kysyä, aloin nimittäin odottaa tätä neljättä niin etten ollut vielä edellisen...
  3. UniQuePopPy

Rv 26 voimattomuus

Mistähän mahtaa johtua että kroppa tuntuu väsyneeltä. Lihakset väsyy jo pelkästään siitä että ajattelee jonkun asian tekemistä… Esimerkkinä jos laitan astioita kaappiin niin siinäkin tuntuu jo olkapäät väsyvän, mitä ei normaalisti tapahdu. Välillä hikoiluttaa … Onko tämä jotain raudan tarpeesta...
  4. UniQuePopPy

Yllätysraskaus ja häpeä.

Tuo on tuota alkushokin sekamelskaa, kun kaikki pyörii päässä ja on pettymyksiä ja ilontunteita, kaikkia tunteita maan ja taivaan välillä. Ja toki se varmaan suurinpana kun tulevaisuus meni sittenkin yhtäkkiä uusiksi… Se häpeä haihtuu tuosta kyllä, vaikka aluksi se voi olla voimakkaana läsnä...
  5. UniQuePopPy

Elämättömän elämän häpeä

Mielenkiintoinen näkökulma!
  6. UniQuePopPy

Elämättömän elämän häpeä

kuulostaa hyvältä, että olet jonkin havainnon tehnyt. Mikä siis ilmeisesti merkittävä havainto? Jokin ristiriita sinulla vaikuttaisi itsesi kanssa olevan, et jotenkin hyväksy itseäsi sellaisena kuin olet vai ajatteletko että se on se syy kaikkeen, miksi tilanteesi ei sinua miellytä? Mitä...
  7. UniQuePopPy

Marraskuiset 2021

Täällä oli tänään rakenneultra rv 20+4 ja kaikki hyvin! Itkuhan siinä sitten tuli kun kätilö ilmoitti että tyttö on tulossa, häpyluu näkyi suoraan ultrassa. Kaikki mahdolliset sukulaiset ja tuttavat arveli että poika tulee, kun meille on syntynyt näitä lapsia tyttö, poika, tyttö järjestyksessä...
  8. UniQuePopPy

Marraskuiset 2021

hei! Mun ystävällä myös raudan kanssa ongelmia ennen raskautta ja raskauden aikana, olo on ollut tosi huono eikä pysty tabuja syömään eikä nestemäisetkään tunnu imeytyvän tarpeeksi tehokkaasti. Hän sitten vaatimalla vaati infuusioon pääsyä, siis rauta tiputettiin suoraan suoneen sairaalassa...
  9. UniQuePopPy

Koska tytöillä alkaa

No tuo riippuu toki niin yksilöstä, kyllä meillä tuo 12v tietää millon on likanen, ei ole vuosiin tarvinnut patistaa suihkuun. Mutta kyllä minä uskon että hoksaa sen itse milloin vaihdon aika, minua ei ikinä siinä mielessä vahdittu enkä kyllä tiedä muitakaan tyttökavereitani joita olisi siinä...
  10. UniQuePopPy

Koska tytöillä alkaa

Ja vaihdoinkin kanssa sama juttu, että sen oppii itse näkemään ja tietämään millon hyvä vaihtaa, ei tietenkään millään täysin verisellä siteellä koko päivää mennä vaan sillon aina vaihdetaan puhdas. Enkä veretöntäkään sidettä pitäis samaa koko päivää, et sitäkin voi vaihtaa vaikka 3krt päivässä...
  11. UniQuePopPy

Koska tytöillä alkaa

tytön iästä riippuen miten osaa huolehtia itsestään jne. Niin voi pestä aamulla ja illalla, mutta yleensä sen hoksaa ihan itse milloin on tarve, ettei siihen sinänsä mitään sääntöä ole että pitäisi pestä joka välissä tai aamuin illoin. Vähän kuin suihkussa käyntikin niin kyllä sen tietää kun on...
  12. UniQuePopPy

Koska tytöillä alkaa

Kylläpä tulee taas niin kierteleviä vastauksia että voi huhhuijaa. Nuorelle tytölle en tamppooneja tarjoaisi ennen kun itse sanoo haluavansa kokeilla. Osta sille tytölle ens alkuun vuokkoset siivekkeellisiä siteitä (keltainen paketti missä lukee Vuokkoset) , ne on niitä ”basic” siteitä, ja...
  13. UniQuePopPy

Omakotitalo tinkivara?

kiitos, tuo lämmitti mieltä:giggle:
  14. UniQuePopPy

Omakotitalo tinkivara?

43000€ on aika paljon, mutta voihan sitä ensin tarjota sen 200 ja jos siihen ei suostu niin 210 , 215 jne
  15. UniQuePopPy

Marraskuiset 2021

Niin joo ja minullakin siis rv 19+3 :D
  16. UniQuePopPy

Marraskuiset 2021

voi olla että kun ensimmäinen kyseessä, niin voi vielä mennä vähän aikaa että liikkeet tuntuu. Mulla ne tuntunut nyt selvemmin vajaan viikon … Ja varmasti riippuu myös istukan sijainnista, toista odottaessa en kyllä kovin varhain tuntenut paljoa mitään kun istukka oli ihan edessä.
  17. UniQuePopPy

Matala ferrittiini

Kun on matala ferritiini pitäisi tarkistuttaa myös tulehdusarvot , b-12vitamiinin tilanne, transferriinisaturaatio ja kilpirauhasarvot. Varsinkin jos on epämääräisiä oireita, sydämen muljahtelu liittyy aika varmasti nimenomaan tuohon liian matalaan ferritiiniin ja eikä nuo muutkaan oireet...
  18. UniQuePopPy

Elämättömän elämän häpeä

Tuo ei varmaan ihan puppua ole, nimittäin osa tutuista asuu Kuopiossa ja siellä tullut käytyä välillä. Ja kyllä pidän siitä niiden tyylistä siellä :D ihan ap:llekin tiedoksi että joskus tosiaan se maiseman muutos voi saada ihmeitä aikaan. Eri ihmiset ja uusi alku, mut sitä tosiaan pitää...
  19. UniQuePopPy

Elämättömän elämän häpeä

no siis tuokin on niin mielenkiintoista! Nimittäin tuo missä päin suomea ollaan… Aihe kiinnostaa kun itselle tuli vuosia sitten tunne etten ole ihan suomalainen ja jotain vähän muutakin minussa sitten ilmeisesti on kuin Suomalaista. Että tuntee olonsa vähän sellaiseksi kuin muukalainen vieraalla...
  20. UniQuePopPy

Elämättömän elämän häpeä

niin kyllä, eihän sitä heti kaikesta avaudutakaan, mutta tiedätkö sen tunteen kun on ihmisiä joiden kanssa jotenkin ei ikinä pääse tuota small tallkkia pidemmälle? Toki voi olla ihan kyse persoonastakin ja siitäkin vaikka että on hyvin järki ihminen, tai ottaa vaan asiat niin erilla tavalla kuin...

Yhteistyössä