Hakutulokset

1. hill4

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Kuulkaas naiset! Tänään on tasan kaksi viikkoa kolmannesta inssistä. Mulla ei ollut mitään halpisraskaustestejä jäljellä, vain pari Clearbluen digiä kun unohdin ostaa muita (ja oon noitakin pantannut kauan). Tein sitten sellaisen. Ja suuri oli ihmetys ja hämmästys, siihen pamahti "pregnant" ja...
  2. hill4

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

@Fritang viime vuonna loppukeväästä varmaankin alettiin kunnolla yrittää ja tärppäsikin jostain noin kolmannesta yrityskierrosta, mutta meni sitten kesken (noin viikolla 8+, todettiin kkm NT-ultrassa, syke siis näkyi 7+1). Sen jälkeen onkin nostettu näitä tyhjiä arpoja vaan.
  3. hill4

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Mä voisin jäädä taustailemaan tänne listalle. Tai tulla kokonaan pois, miten vaan. Luen kyllä välillä näitä mutta en oikein ole viime aikoina osallistunut keskusteluun. Kp1 siis täällä, pitäisi tehdä kolmas inssi vielä, mutta en just nyt jaksa keskittyä tähän lapsentekoon, kun on muita stressin...
  4. hill4

Kp 1 täällä. Odotetusti. Kolmas inssi tehdään jossain vaiheessa varmaan vielä tämän vuoden puolella, mut juuri nyt en jaksa. Olen pitänyt lomaa testailusta ja stressaamisesta ja keskittynyt muihin juttuihin.
  5. hill4

Ja sopivasti positiivisen edellisen viestin perään päivitän että toinen inssi toi... NEGAN :rolleyes: Kp 1. Huomenna mietitään, mitä tehdään jatkossa. Mulla ei ole minkäänlaista uskoa insseihin enää, tai raskautumiseen ylipäätään (ehkä IVF:aan sentään vielä). :mad:
  6. hill4

Heippa taas! Viikonloppu meni mökillä ja nyt on työt taas vieneet mukanaan. @ToukkaHaave87 mulla ei ole mitään oloja oikeastaan, ei edes vaikka aloitin keltarauhastuenkin taas. Vielä viikko pitäisi kärvistellä, en tiedä viitsinkö testatakaan aiemmin. @Lallastiina meilläkin hoidot menee omasta...
  7. hill4

Raportoinpa tänne välillä: eilen tehtiin toinen inssi tähän Letroilla avustettuun kiertoon. Kaksi isoa follikkelia ultrassa aiemmin oli ja inssihetkellä oli molemmat juuri puhjenneet, joten pieni kaksosraskauden mahdollisuus on - toisaalta raskautuminen todennäköisempää kuin yhdellä...
  8. hill4

Täällä menossa kp 4 jo, Letrot aloitin eilen. Tuo ikäkin on valitettavasti muuttunut kesän aikana. Eli: hill4.....................37v.......kp 04/26-29...........yk 10...........lz Pitäisi soitella klinikkaan, onnistuuko tähän kiertoon inssi. En jaksanut ulkomailta lomalta perjantaina soitella.
  9. hill4

Dpo14 ja negatiivinen testi. Se siis ekasta inssistä. Millekähän sitä nyt rupeaisi? No kunhan menkat alkaa niin voi soitella tonne klinikalle ja kysyä jatketaanko näin.
  10. hill4

Mulla ei Letroista ole ollut mitään tuntemuksia mutta limakalvojen puolustuskyky mulla niistä menee. Sain ekassa kierrossaa hiivan ja tokassa virtsatietulehduksen (joita mulla ei ole muuten ollut vuosiin!). Mitähän seuraavalla kerralla...
  11. hill4

Tänään tehty elämäni ensimmäinen inssi. Eilen oli n. 20mm folli ja pistettiin Pregnyl, tunsinkin sitten aamulla kipuja sillä follin puolella ja ultraäänessä olin jo ovuloinut. Ajoitus kohtuullisen hyvä siis. Limakalvo huimat 9mm eli pitäisi hyvinkin riittää. Itse inssi ei tuntunut miltään, ihan...
  12. hill4

Kylläpä lista on lyhentynyt, onnea vaan plussanneille! :love: Kävin folliultrassa tänään, kyllä siellä jotain kypsyy, ensi maanantaina uudelleen jolloin pystyy varmaan jo sanomaan tarkemmin. Johonkin aikaan alkuviikosta tai viimeistään torstaina varmaan inssi. Ihan jännää tällainen. Nyt on...
  13. hill4

Täällä sitten se kp1, kuten odotinkin. :mad: Yk 9 starttaa. Päädyttiin nyt malttamattomina (ja vanhoina) tekemään inssi tähän kiertoon letrojen lisäksi.
  14. hill4

@Mamushka32 voi ei (n) No ehkä tämä nyt virittää kropan vastaanottamaan seuraavassa kierrossa pysyvän tärpin! Täällä alkoi odotusten mukaisesti kp1 (26-29), yk 9. Heräsin aamulla ja päässä oli ajatus että tähän kiertoon ehtisi tehdä inssin ilman että täytyy kaikkia aikatauluja säätää...
  15. hill4

@ToukkaHaave87 Mulla ei ollut letrojen kanssa mitään oireita, mutta oon kyllä tosi oireeton tyyppi ylipäätään. En tietäisi ovuloivani ellen testaisi. Nyt oli siis ultrassa kp 11 hyvä iso folli ja seuraavana päivänä CB:n digillä hymynaama. Ihan uutena asiana mulla on ollut dpo 9 lähtien ihan...
  16. hill4

@N93 en mä oikein osannut sanoa, mun kuukautiset on yleensä muutenkin aika maltilliset, ehkä jälkikäteen ajateltuna ois voinut ajatella.
  17. hill4

@N93 meillä on siis ikää jo mittarissa enemmän kuin 35 joka sekin vaikuttaa. Meillä eka raskaus oli ihan luomuna noin 3-4 kunnon yrityskierron jälkeen, mutta tuli kkm ja lääkkeellinen tyhjennys ei onnistunut joten tehtiin kaavinta joka sekin oli vaikea. Noin 5kk kaavinnasta kun ei tärppiä...
  18. hill4

@Fritang mulle voi etusivun listaan päivittää vuoden lisää ikää... Täällä kp25 tai laskennallisesti dpo 12. Dpo 9 alkaen on ollut ihan ihan vähän ruskeaa tuhrua, yleensä mulla ei ole sellaista kuin ehkä edellispäivänä ennen kuukautisia, jos silloinkaan. En tiedä mitä ajatella tästä, joten en...
  19. hill4

Hengailen täällä sitkeästi taustalla. Pari kolme päivää on nyt ollut vähän ruskeaa tuhrua jota ei yleensä koskaan ole muuta kuin päivää ennen kuukautisia (sori liika informaatio) ja ensin tietysti olin, että ei nyt voi menkat näin etuajassa alkaa. Sitten mietin, että onko kiinnittymisvuotoa...
  20. hill4

Sama kuin yllä! En viitsi olla turhaan askeettinen kun ei tiedä kauanko tässä vielä menee ennen kuin raskautuu. Jos raskautuu... Foolihapot jne kyllä syön.

Yhteistyössä