Uutena ilmoittaudun joukkoon. Olen jonkin aikaa käynyt tätä ketjua lukemassa ja miettinyt mukaan liittymistä, mutta nyt vasta tuntuu siltä että jaksan jotain kirjoitella.
Mulla siis taustalla km 4/17 rv 7. Kauaa en ehtinyt siis raskaana olla, mutta silti koin asian kyllä todella musertavana. Ennestään on yksi 3-vuotias lapsi, ja tuo keskenmenoon johtanut raskaus sai helposti alkunsa, joten heti alusta asti mietin voiko tämä näin helppoa ollakaan. No eipä ollut
esikoista yritettiin enemmän ja vähemmän vuoden verran, ennen kuin tärppäsi. Silloin en edes osannut ajatella että jokin voi mennä pieleen.
Tuon keskenmenon jälkeen on ollut kahdet menkat. Ensimmäinen kierto oli 32 päivää ja ei raskautta, ja toinen sitten huimat 50 päivää ennen kuin vihdoin tänään alkoi vuoto. Oli kyllä raivostuttavan pitkä kierto. Mutta joo. Olen päättänyt, että tässä kierrossa heilutetaan peittoa aivan tosissaan heti menkkojen päätyttyä
mulla on siis epäsäännölliset kierrot eikä hajuakaan milloin ovulaatio sattuisi olemaan. Välillä olen tikutellut oviksia vaihtelevalla menestyksellä.
Jotenkin ajattelin että kesän yli mennään vaan rennosti ja jätetään aktiivinen yrittäminen vähän vähemmälle, mutta kyllä viime aikoina on vauvakuume nostanut todella voimakkaana päätään, joten ei auta kuin ryhtyä hommiin
Huhhuh mikä sekava sepustus, toivottavasti joku jaksoi lukea
kirjoitan puhelimella joten en saa väriä vaihdettua, mutta saa lisätä listaan ja tiedot on:
hyrräpää km 4/17, haaveissa 2. lapsi.