Hakutulokset

1. hill4

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

Letrojen vasteultrassa kaikki hyvin, limakalvokin mittavat 7,6mm (ollut mulla aiemmissa kierroissa ongelma, ehkäpä kaavinnan jäljiltä) ja ovulaatio lähipäivinä. Tällä kierto, kaksi, sitten inssiä jos ei näin onnistu. Pahoittelut negasta @Airi3! @heikura79, nyt on jännät paikat sulla! Toivotaan...
  2. hill4

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

@IinesAnkka82 selkeä plussa, onnea!!
  3. hill4

Mä en osaa päättää onko tunnelma "luovuttanut" vai "rauhallinen". Kp3. Tänään aloitin Letrozolit joita syön nyt kp3-kp7, sitten on seurantaultra ja katsotaan tapahtuiko jotain stimuloitumista. Jospa vähän boostaisi omaa hormonitoimintaa ja saatais jotain aikaan. Miehen tuotoskin tutkittiin, ihan...
  4. hill4

Mä aloitin Letrozolit tänään. Kierto pari näillä, katsotaan josko jotain tapahtuisi, sitten lomien jälkeen tarvittaessa tujummat hoidot. Odotan innolla, tuleeko kuumia aaltoja ja muita ihania sivareita :p
  5. hill4

Täällä päästiin uuteen kiertoon. kp2, yk 8 ja huomenna kuullaan, mitä hoitoja suunnitellaan... Ihan rennosti meni loppukierto, kun piinapäivät puuttuivat ovulaation jäätyä tapahtumatta. Toivottavasti rento asenne jatkuu. Jännittää lähinnä, miten järjestetään kontrollikäynnit jos/kun jotain...
  6. hill4

No ruususen uni siellä vaikutti olevan. Viime kierrossa mulla oli oviksen aikaan kaksi isoa follikkelia, ja ilmeisesti toinen jäi puhkematta ja muodosti kystan, ja joko se tai sitten nuo lääkkeet tekivät että ei ollut mitään ovulatorista toimintaa tässä kierrossa. Syön loput lääkkeet että...
  7. hill4

Mun päiviä puuttuu, tänään siis hill4, kp17/26-29 Tosin mun viime kierto Femostonista johtuen oli 31 päivää ja saa nähdä tuleeko tästä mitään. Ovistesti näyttää aina vaan tyhjää. Soitin gynelle ja huomenna katsotaan onko munasarjat vaipuneet ruususen uneen...
  8. hill4

Onnea kaikille plussanneille ja @N93 jaksamista... ehkä se miehen mieli vielä muuttuu, semmoista on nähty kyllä. Mä odottelen ovista. Vaikka kp 16, ei ole CB:n tuplahormonitesti alkanut hymyillä vielä ollenkaan. Yleensä mulla on ovis kp 13-16-välillä, nyt ei siis edes sitä "korkeaa...
  9. hill4

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

@heikura79 onpa kurjat uutiset! Mä en muista oliko teillä ennestään jälkikasvua? Toivottavasti kuitenkin on häntä pystyssä ja tulevaisuus aurinkoinen joka tapauksessa! Mä elelen tätä kierron hiljaisinta vaihetta eli kp 5. Ovistestaus pitänee aloittaa ylihuomenna kun testailen tolla CB:n...
  10. hill4

@Lallastiina ei suinkaan täällä, vaan mun omassa päässä. Enkä nuorenekaan enää... Aloitin tänne kirjoittelun kun ei ollut mitään yli kolmevitosten omaa ketjua, ja toki olin itsekin vuoden nuorempi. Näin se aika vain menee, kuukausi (tai kuukautiskierto!) kerrallaan.

Yhteistyössä