Hohhoi. Hiljaiselon jälkeen paluu tänne ja heti oman navan ympärille pyörimään, sori siitä.
Käytiin matkalla, otettiin auto alle ja lähdettiin muutaman tunnin päähän rantalomalle. En matkalla tikutellut mitään, otin ihan iisisti ja keskityin lomamoodiin.
Lomalta kun palattiin, tein positiivisen ovulaatiotestin (olisko ollu kp 16) mutta lämmöt ei nousseet lainkaan eikä alakerta ollut mitenkään erikoisen kostea, joten jäin vähän hämmästyksen valtaan. 5 päivää tuon jälkeen bongasin ekaa kertaa elämässäni pöksyistäni sellaaset limatsunamit, että tein uudestaan ovulaatiotestin. Ja sehän päräytti ihan hirveän paljon vahvemman viivan kuin kontrolliviivan. Vaikka edellinenkin oli vahvempi kuin kontrolliviiva, tämä oli sitäkin paljon vahvempi. No, ennen miehen työmatkaa hempeiltiin hetki ihan varmuuden vuoksi ja sen jälkeen olenkin elellyt "miten hemmetin pitkä kierto mulla onkaan", "kumpi ovulaatio oli oikea vai oliko kumpikaan"-piinaviikkoja. Lämmöt nousi toisen positiivisen testin jälkeen, joten luulen ovulaation todellakin tapahtuneen vasta kp 21-22. Tsiisus.
Tein ekan ovulaation mukaan raskaustestejä ja negaahan sieltä on pukannut. Kramppeja on kyllä ollut ihan kunnolla ja pistin jo menkkoja ootellen siteenkin housuun, sen verran on selkään sattunut.
Jos nyt katsellaan siltä kantilta, että ovuloinkin vasta myöhemmin, kuten lämmöt ja limat antais osviittaa, tänään oliskin vasta dpo 11. Tein huvikseni halpistestin vaikka oireita ei olekaan (ei edes pahaa makua suussa) kovan flunssan lisäksi, meinasin saada pa**ahalvauksen kun näin halpistestiin piirtyvän vähän jotain toistakin viivaa.
Revin auki First Response-testin ja kirosanojen saattelemana sain kuvan mukaisen viivan sitten siihenkin parin viime viikkoisen negan jälkeen.
No voi halvattu. Kohti kolmatta peräkkäistä kemiallista, sitten, vai? Mä ajattelin olla testaamatta huomenna, jos vaan maltan. Mä niin toivon, että viiva vahvistuis, mutta mutta.... Jos tuo viiva on tullut dpo 11, en vielä huolestu. Mutta krampit alkoi jo viikko sitten, joten huoli on, ettei tyyppi ole taaskaan kunnolla kiinni.
Kyrsityttää kyllä aika huolella tämä taas. Monta kertaa täytyy mennä tämä läpi, joka halvatun kuukausiko??? Mullahan on revennyt kohtu, onko mulla niin paljon arpikudosta, että tyypit ei pysty takertumaan tai jotain?
No niin. Tarpeeksi taas on tullut märehdittyä omaa olemusta, sori vielä. Piti jonnekin tuulettaa taas tätä kun ei oikein muualla voi.