Hakutulokset

1. Mandala

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Kiva kuulla teistäkin @Katti75 ! Tuo uhma kuulostaa tutulta. Meillä alkoi joskus niin,että kaikkeen sanottiin ei, en halua. Ajateltiin että eihän tämä uhma nyt niin paha juttu ole kunnes sitten otti uuden kierroksen koneeseen :ROFLMAO: ja ajoittain ennen niin iloinen ja innostunut poika on...
  2. Mandala

On kyl taas tullut luettua täällä mutta ei oo saanut aikaiseksi kirjottaa kun tuntuu että vaan valittaa koko ajan täällä :ROFLMAO: Mahtavaa uutta vuotta kaikille ❤️ meillä meni railakkaasti kaveripariskunnan perheen kera tässä meillä kuten muutama vuosi jo tehty. Ihanaa seurata lasten (3,5v...
  3. Mandala

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Onnea onnea @BlackCat ❤️ hurjan kuuloinen synnytys, toivottavasti ei jää kauheasti kaivelemaan kuitenkaan. Tulehan juttelemaan tuonne vauvautuneiden puolelle jos jää yhtään aikaa kahden naperon kanssa :LOL:
  4. Mandala

Noni se on joulu ihan ovella, monella vauvelille ensimmäinen :love: eihän nuo vielä mitään tajua mutta helpompaa niin :giggle: @marrasmai meillä poika lauloi ennenku osasi puhua. Tyyliin kaikki lastenlaulut ihhahhaa sanoituksella :ROFLMAO: @Siida voi, kuulostaa rankalta teidän tytön yöraivo...
  5. Mandala

@Siida onnea pienestä tepastelijasta! :love: meillä siis korvatulehdus tuli esikoiselle, taisin kirjoittaa epäselvästi. Ja joo vauva on just sellainen tutin tiputtelija ja heräilijä. Ei välttämättä aina ole tutti suussa unessa mutta ehkä sitten kevyemmän unen vaiheessa herää helposti ja tutti...
  6. Mandala

Wau @-dino- ihanaa! Onnea kovasti uudesta isosta askeleesta :love::love: Mukavaa kuulla myös @lullaby ja @gemmy kuulumisia! @gemmy paraniko esikon unet sitten jotenkin yhtäkkiä vai pikku hiljaa siinä vuoden paikkeilla? Tuntuu hurjalta ajatella että niin pitkään voisi kestää :alien: oon yön...
  7. Mandala

@Rusakkonen kiitos upeasta kirjoituksesta! Kaiken, murskaavan, surun keskellä on hienoa, että pystyt jäsentämään ajatuksia noin hienosti ja kertomaan tämän kaiken meille. Minusta tuntuu, että kokemanne vääryys on ollut meidän kaikkien, sinut palstalla tuntevien, kollektiivinen menetys ja suru...
  8. Mandala

Kyllä se Rusakkosen tilanne on jäytänyt omaa sisintä myös ihan kunnolla :cry: se on niin kauheaa ja väärin ja just semmonen syyllinen olo kun itse saanut synnyttää kaksi tervettä ja elävää lasta, ja toiset joutuvat kokemaan tuon kauheimman :cry: @marrasmai jännää alkionsiirtoa suunnitelmissa...
  9. Mandala

Toivottavasti kaikki menee niin hyvin kuin vaan mahdollista, eikä veny itse synnytys. Nyt toivon kovasti voimia synnytykseen ♥️ @Rusakkonen sytytän minäkin pojallenne kynttilän tänään.
  10. Mandala

@Rusakkonen apua mun sydän melkein pysähtyi kun luin viestisi!!! On kyllä todellakin pahin mahdollinen suru kohdannut teidät, olen sanaton...!! Mikään mitä tähän sanoo ei varmasti auta yhtään, mutta olet ajatuksissa. Olen niin surullinen teidän puolesta :cry::cry::cry: Lähetän myös paljon voimia...
  11. Mandala

On ollut aivovoimaa vähän vähissä kirjoitteluun viime aikoina :sleep: @atvk87 onnea 6kk :love::love: maistelut varmaan sujuu siellä jo ihan mallikkaasti? :) Ja siis mä itse asiassa kai useimmiten nukun sitte aika ookoo asennossa. Käännyn selälleen kun syöminen loppunut. Ainoastaan silloin...
  12. Mandala

Tervetuloa @MaiMei :) onpa kiva että pystyt töitä tarvittaessa tekemään kotoota käsin. Ja onhan nämä rauhalliset päivät kyllä aivan oman laatuinen kokemus, kun palaa sinne oravanpyörään niin tulee taas kaiholla mietittyä netflixin katselua. @Siida ihana kuulla teistäkin! Niin hassua että ovat...
  13. Mandala

Oon niin fiiliksissä kyl nähdä @Domi sun nimi vihdoin täällä kirjoittelemassa imetyksestä yms :love: noi alun tissimaratonit yms oli ekalla kerralla aikamoista tunnemyrskyä kun tajusi miten paljon joku voi oikeasti tarvita mua. Joskus taisin vähän sisäisesti kapinoida asiaa kun oli kuitenkin...
  14. Mandala

@Sukkis jos päädyt ottamaan vakuutuksen niin eihän sua mikään estä lopettamasta vakuutusta koska vaan. Meilläkin esikoinen on ollut päiväkodissa nyt reilu 1,5vuotta ja alkanut sairastelut vähenemään todella paljon, joten jatkoa voisi miettiä jos halutaan.
  15. Mandala

Ainiin tossa 6kk neuvolassa siis katsoi tytön istumista ja puhui 'suojeluheijasteiden' tulemisesta. Tytöllä kuulemma niitä löytyy muihin suuntiin paitsi eteen. Eli jos antaisi niin kaatuisi istualtaan ihan suoraan eteenpäin, ollaan siis huomattu kotona tämä mutta muihin suuntiin löytyy vähän...
  16. Mandala

Meillä on molemmille otettu vakuutus (OP). Oltiin esikoisen päiväkotiin mennessä tosi tyytyväisiä siihen koska mua Henk koht ei voisi vähempää kiinnostaa istua terveysaseman odotushuoneessa tuntitolkulla. Korvatulehduksia kun alkoi olemaan sen lisäksi että oli jatkuvasti kipeä ja me aikuiset...
  17. Mandala

Ihanaa ihanaa IHANAA @-dino- ❤️❤️❤️❤️❤️ hurja puoli vuotta teillä mutta upeaa että vihdoin takanapäin! En jaksa odottaa kuulla miten teillä lähtee arki rullaamaan omassa kotona :love:
  18. Mandala

Joo meillä on tiheää imua ollut, alkoi pari viikkoa ennen 6kk. Huomasi kyllä puklun määrästä. Nyt kun on saanut sen kolme ateriaa päivässä ja haluaa tissiä ahkerasti niin ihanaa oranssia puklua pitkin päivää joka paikassa :ROFLMAO: Ollaan nyt tosiaan sekasyöjinä menty. Tänään sai ekaa kertaa...
  19. Mandala

Niin siis eikö sulle oo määrätty edes lisärautaa @BlackCat ?? Mulle määrättiin heti 100mg/pvä ja suositteli Obsidania kun on yksi parhaiten siedetty. Ei siis tarvi reseptiä siihen. Mun klinikan lääkärin kanssa juttelin asiasta kun kävin loppuraskauden ultrassa omalla kustannuksella. Hän kertoi...
  20. Mandala

@Roxanne siis 2vee bileet jo :eek: mahtavaa :love: @love- kiva kuulla teidän tytön elämästä myös! Ja joo se luumu sun syömänä auttaa myös. Mä oon päivittäin syönyt puoli pussia sunsweet luumuja. Oon siis kaikki merkit kokeillut mutta ne on kyllä parhaimpia kun on pehmoisia eikä koskaan kiven...

Yhteistyössä