Hakutulokset

1. Mandala

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@BlackCat okei voihan niillä ollakin yhteys (n) Ja joo eihän sitä vauvan tarjontaa kai tiedäkään kunnes vauvan pää on tulossa, ellei ultrata. Ja ilmeisesti jos on synnytyksen aikana hurjan kovat kivut, olikos se nyt selässä vai missä, niin muistaakseni voisi viitata virhetarjontaan. Eli...
  2. Mandala

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Oi @gemmy teidän unet kuulostaa just hyviltä (sellaisilta mitä tässä jo vähän kaipailisi :ROFLMAO:)! Voisiko se olla niin, että teidän vaavi hyödyntää kaiken saamansa maidon eikä näin ollen kakaksi asti ole kauheasti? Kuulostaa kyllä tosi vähältä kakalta mutta jos asia ei vauvaa vaivaa niin...
  3. Mandala

Voi kökkö teidän flunssaa @atvk87 :unsure: ne yöt on niin täyttä sontaa silloin ugh, sympatiat kyllä saat ❤️ ja kuulostaa kyllä inhottavalta kokemukselta ne vauvakutsut, miten nää mokomat keksii just aina silloin olla hankalia kun ei pitäis :X3: toivottavasti ei jäänyt mitään kammoa! Tosi...
  4. Mandala

Me annettiin pojalle joskus soseruoan jälkeen jälkiruoaksi jotain itse syötävää. Eihän sitä joo suositella samalla aterialla mutta kyllä äiti oman lapsensa tuntee, että voiko mennä sekaisin nielemisessä. Siellä simppelissä pidetään tosi tiukkaan suosituksista kiinni, mutta ihan ymmärrettävästi...
  5. Mandala

Mielelläni autan jos vaan pystyn tai jos mun tiedoista olisi hyötyä. En tosiaan tiedä mikä todennäköisyys että vauva voisi kääntyä tuossa asennossa väärinpäin. Ideahan siinä vaan lienee että tehdään tilaa sinne oikeisiin paikkoihin jolloin vauva hakeutuisi optimaaliseen asentoon. Kaiketi vauvan...
  6. Mandala

@Rusakkonen varsinkin kun tyttö majaili väärinpäin tein asentoa tuolta spinning sivuilta nimeltään forward leaning inversion mikä on siis kun olet sohvan reunalla polvillaan ja nojaat siihen sohvan eteen maahan kyynärpäillä. Aika hurjan tuntuinen asento aluksi kyllä :LOL: kuitenkin pitäisi...
  7. Mandala

Muistan että ekassa raskaudessa koin tosi epäselvänä ja vaikeana keskittyä lukemaan niitä spinning babies sivuja. Tokassa jaksoin paremmin keskittyä kun halusin tokalla kerralla tehdä kaiken 'vähän paremmin'. Mutta mun muistaakseni niitä samoja ohjeita löytyy joillain Suomen kielisillä sivuilla...
  8. Mandala

@Rusakkonen tsekkaa Spinning Babies nettisivu :)
  9. Mandala

@BlackCat mulla vaikka ne arvot nousi tyyliin pari pykälää kuukaudessa vaan niin silti olo oli ihan ok sen lisäraudan aloituksen ja viikon saikun jälkeen. Pysyin työkuntoisena loppuun asti. Hemppa mitattiin Ekassa vauvaneuvolassa ja oli 115 tai 120 eli mulle normaali. En jatkanut rautaa enää...
  10. Mandala

@BlackCat en tiedä missä päin asut mutta noilla arvoilla ei ainakaan HUS alueella saa infuusiota. Mulla oli ferritiini 4 ja hemppa 98 niin ainoastaan pääsin uuteen kontrolliin aina kuukauden päähän, ei puhettakaan infuusiota, ainoastaan lisärautaa piti ottaa. Arvot nousi toivoisi hitaasti per...
  11. Mandala

Joo tyttö myös raapii, kaapii ja kiskoo vaatteita :D pitää huolehtia aina kynsien leikkauksesta tai on rintakehä naarmuilla :D Mitäs poika on siitä makututista tuumannut? Meidän poika ei vauvana tykännyt kylmästä. Sai itkuraivarit jos tarjosin hampaiden takia itse tehtyä smoothieta...
  12. Mandala

@atvk87 ihana kiljuja sielläkin :LOL: meillä tytön puhe on ollut alusta asti erilaisia kiljahduksia mutta nyt vasta viime päivinä alkanut hakemaan konsonantteja. On oikeasti ihan hönön näköinen kun huulet törröllään sylkee kaikkea P, T, F kirjainten yrityksiä :ROFLMAO: tämän uuden kielen ja suun...
  13. Mandala

Joo siis puhelimessakin kysyi onko ollut ummetusta että se voi aiheuttaa molemmista päistä tuloa, mutta oli just aamulla turauttanut iiiisot kakat vaippaan. Mysteeriksi taitaa jäädä :cautious:
  14. Mandala

@marrasmai voi ei, siellä ei siis vieläkään olla terveitä :unsure: kun sanot että kunto meni heikoksi niin tuliko kuumetta vai oliko muuten jotenkin voimaton tms? Kunpa oikeasti nyt paranisi, onhan toi ihan karmeaa, että noin pitkittynyt :( @Roxanne ihana excel :giggle: mä aloin kirjaamaan ihan...
  15. Mandala

Ughhh tytöllä vatsatauti :X3: joka kerta kun oksentanut (tai nyt enää yökkii kun maha tyhjä) tullut kakkaa myös. Huomaa kyllä ettei ole oma itsensä kun suostui makaamaan sohvalla pyyhkeiden päällä rauhallisesti kylkiasennossa mihin nyt torkahtikin. Yritin tarjota tissiä mutta ei imenyt, enkä...
  16. Mandala

Oi @Domi olipas rankka kokemus teille molemmille. Voin kuvitell että hormonipäissään on ihan perseestä ettet saa vauvaa heti kainaloon. Uskon että vuosien lapsettomuus ei ole tavallaan vieläkään loppunut kun poitsu ei ole sylissä. Mutta ihan varmasti ab alkaa auttamaan pian ja se hetki koittaa...
  17. Mandala

No niinhän hän sanoikin, ja ihanaa jos onkin siellä kuplassaan nyt :love:
  18. Mandala

Mä käyn täällä koko ajan kyttäämässä milloin tulee postaus että @Domi on vauva sylissä! :whistle::love:
  19. Mandala

Oih @Domi siellä homma käynnissä ❤️❤️❤️ Toivottavasti ei ruuhka kauheasti vaikuta sun synnytyskokemukseen, ja että pysyisi hyvin käynnissä kun on ollut noin mojovan kuuloisia suppareita jo. Hengessä ollaan mukana täällä :love: jännäääää!
  20. Mandala

@Domi täältäkin roppakaupalla onnea matkaan, siitä se lähtee ❤️ Tule kertomaan miten etenee kun ehdit!

Yhteistyössä