Hakutulokset

1. M

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Löysin kaapista liuskantestin ja pitihän se tehdä. Testiajalla aika lailla puhdas valkoinen. Kumminki haamu siihen tuli heti pian sitten. Hmm.. no, mulla on viime vuonna yks vastaava ja sekin viiva sit hävis. Yritysta oli ollut ja hgc kävi koholla myös verikokeissa..
  2. M

Moi.. Olin viime vuonna viimeksi listoilla ja vaikka joku siirto olikin, en jaksanut olla täällä mukana.. Olen silti käynyt lueskelemassa ja jännittämässä. Nyt on niin, että pas siirto tehtiin 15.1 alkio top blasto ja sitä tässä piinaillaan. Huomasin, että samalle pvälle löytyy kamu virvatuulia...
  3. M

Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille!! Mulla tänään kp1. Niin. Hiljaiseksi vetää. Tammikuussa sitten kun on ollut vielä yhdet kuukautiset pääsee tikuttelemaan pakastesiirtoa varten. Taidan suunnata katseeni jouluun. Tähän väliin sattui kivakin reissu. Matkaan nimittäin parhaillaan...
  4. M

Ihan vain omaa napaa pikaisesti.. Paperiin tulee vaaleanpunaista pyyhittäessä ja tuttu kuukautisten alla oleva kipuilu alkoi aamulla. Että näin. Lugetkin riittää enää huomisen niin ajattelin soittaa, että saanko lopettaa ne jo vaikka virallinen testipvä papereissa torstai. Huomenna aamulla...
  5. M

No jo on tarinoita.. Näistä kiinnitysavuista näkyy olevan lääkäreillä eri mielipiteitä. Tsemppiä ja tarrasukkia meille kaikille!! Voi kun jotain plussia saataisiin tänne :) Mulla on välillä ollut tuntemuksia, että jotakin olis, mutta jotenkin ne tuntemukset tulee ja menee, niin vähän...
  6. M

Hyvä Mari, olipas niitä! Mulla oli kans 10000 pregnyl tällä kertaa IUIssa ollut 5000. Tervetuloa Caro! Tsemppiä Tuutuselle :hug: Astrea, mä en saanut tuota piikkiä kiinnittymisen tukemiseen. Missä tapauksissa sitä suositellaan, onko tietoa? Onko mitään uusia/ muuttuneita tuntemuksia...
  7. M

Hienoa astrea, ei muutaku aletaan jännittelemään ;) Ootko sä yksityisellä? Meillä ei mitään verikokeita on tarjolla. Ajattelin tilata mammaksi.fi:stä testejä, kun ovat edullisia ja tulevat postissa sujuvasti kotiin asti :)
  8. M

Piinailijoihin mars, testipvä27.11 :heart: Seitsemästä kuusi oli kypsää ja kuusi hedelmöittyi.. Top luokkainen 3,5 4-soluinen saatu nyt kyytiin. Kolme myös top luokkaisia 3,0 pakastettu 4-soluisina ja kahta vielä seurataan. Pikkuisen mietityttää, että missä vaiheessa meillä sitten vika iskee...
  9. M

:wave: Täällä taas, näemmä selvisin punktiosta :) Vatsan saa aina toimimaan, kun käväisee hoidoissa. Joka käynnillä kun jännitän on pako juosta vielä vessaan vastaanotolla. Eipä tule ummetusta ainakaan :D Mulle osui osastolle uusi hoitaja, joka vielä hivenen harjoitteli kaiken muistamista...
  10. M

astreaKiva kuulla, että meni hyvin ja itse toimenpide tuntui siedettävältä. Jännitys kuplii vatsassa kuitenkin järjen ajatuksista huolimatta. Onko sulle mahdollinen tuoresiirto ajateltu keskiviikolle? Mun suunnitelma lääkärin mukaan oli, että mahd siirto perjantaina, eikä kuulemma saa mitään...
  11. M

Tsemppiä huomiseen astrea!
  12. M

Astrea tuliko mitään tuntemuksia pregnylistä tähän asti? Itsekin sen juuri laitoin menemään ja jostain muistelin lukeneeni, että turvotus on tullut pregnylin jälkeen? Mulla on selkä kipeä, mutta masun puolelle ei on tähän mennessä tullut mitään turvotuksesta tai kipuja. Ainoa oli se...
  13. M

Nimi..yritysaloitettu...monesko lapsi...syy..hoitomuoto... lääkkeet Voisin kavuta listoille asti täältä.. Misericordia...n.2vuotta...2yhteinen (3 miehelle)...selittämätön, vähän endoa...1 IVF...synarela, gonal-f, pregnyl, lugesteron
  14. M

Voi astrea! Olipa kiva kuulla, että joku muu on suunnilleen samoissa aikatauluissa! Mä pidän sulle maanantaina peukkuja ja odotan sun uutisia ennen omaa jännitysmomenttia. Keksin tähänkö väliin jännittää sitä, että kasvaako nuo vielä/enää tarpeeksi sinne keräykseen!
  15. M

Onnea Stella! Mennäänkin muutkin pian plussaneiden pinoon :heart: Tarkistusultrassa keskiviikkona kaikki ok, eli kipu-vuoto homma oli jotain mitä lie.. Limis oli hyvä kolmikerroksinen ja folleja arviolta n.10 kooltaan 11-13mm. Sunnuntaille tulee pregnyl 10000 ja tiistai aamuna keräys...
  16. M

Pieniä murheita matkassa.. En ole onnistunut löytämään mistään tietoa vastaavasta oireilusta.. Eli.. Pistin to ja pe ekat gonalit 125iU/pistos. Synarela rinnalla. Eilen lauantai iltana iskee kova kipukohtaus jonka saan panacodilla ja kuumalla suihkulla kuriin, tästä seuraa kuitenkin kirkasta...
  17. M

Heippa! Siirryn vihdoin pienen odottelun jälkeen tänne puolelle IUI ketjusta. Meillä yksi 5v tyttölapsi, eikä toista toivottua ole kuulunut. Selittämättömiä ollaan, vaikkakin pieni endometriooma löytyy. Lääkärit sanoneet, ettei selitä epäonnistumisia. Ylipainoa on jonkin verran, niin...
  18. M

Inseminaatio 2014

Mulla jouduttiin viime viikolla poistamaan tulehtunut umppari ja menkat tuli siihen perään vielä kaveriksi, viikonlopun iloksi vielä hautajaiset. Oikein kiva viikko siis takana :headwall: Ivf suunnittelukäynti varattu 29.9, joten.. :wave: Käyn täällä lukemassa kumminkin ja pitää Ivf ketjuihin...
  19. M

Inseminaatio 2014

Listaan: kolmas IUI 8.8 perj, eli dpo 6 torstaina? Testipäivä pe 22.8. Lääkkeet gonal-f ja pregnyl, syy selittämätön.
  20. M

Inseminaatio 2014

stellaI sinä vissiin osaat tuollaisen listan päivittää? Minä muka jotain kokeilin, enkä saanut mukaan mm.taulukko osuutta lainkaan. Kirjoittele sit tännekin siitä Ivf suunnittelusta, kun se on meillä varalla edessä lokakuun lopulla vissiin.. Onnea nyt kuitenkin ensin folliultraan ja inssiin...

Yhteistyössä