Hakutulokset

1. M

Inseminaatio 2014

Kaksinko myö StellaI:n kanssa täällä ollaan? Kaikenlaisille lääkkeillehän voi tulla toleranssi, mutta mene ja tiedä juuri näistä.. Luulisi, ettei kerrasta ainakaan. Jokainen kierto on kuitenkin omanlaisensa, vaikka kesto olisi vakio.. En osaa päivittää tuonne listaan, mutta haitanneeko tuo...
  2. M

Inseminaatio 2014

Vieläkö täällä väkeä on? Mulla on tässä kierrossa käytössä gonal-f ja huomenna onkin kp10 ja edessä folliultra. IUI varmaan sitten ke-pe jonain pvänä riippuen huomisesta ultran tilanteesta. Mitäs muille kuuluu??
  3. M

Inseminaatio 2014

Heinäkuu omilla kokeiluilla alkaa. Kp4 jo menossa...
  4. M

Inseminaatio 2014

Onnea kihloista Stellalle. Mä luulen äiti74, että perässä tullaan vuodon kera. En tuntenut mitään ovista, eikä ole mitään tuntemuksia esim rinnoissa, missä luulisi olevan. Tänään tein aamulla jo hätäisen negan, niin se taitaa olla myös keskiviikkona. Heinäkuu säästösulku takia tauko...
  5. M

Inseminaatio 2014

Inseminaatio 2 tänään tehty. Piinailijoihin siis mars ja Testipäivä 25.6 Ihan kivasti meni, hivenen oli kivuliaampi kuin ekalla kerralla, kun lääkäri haki reittiä.. Paineen tunne säilyi iltaan asti alavatsalla. Katsotaan ny heräisinkö yöllä oviksen kuten viimeksi. Heinäkuun tuolla...
  6. M

Inseminaatio 2014

Onnea Chiligail! ...ja tsemppiä huonoja uutisia saaneille :hug: Eilen olikin mulla folliultra ja 2 melko samankokoista 19 ja 19,4 siellä näkyi. Illalla pistin pregnylin ja huomenna onkin sitten toinen inssi edessä ;) Jotain limoja oli tossa bongailevinani, toivottavasti ajoitus on...
  7. M

Inseminaatio 2014

Vuotohan se sieltä alkoi eilen, eli tänään kp2. Clomifen toisen kerran käyttöön kp3-7 ja folliultra varattu ti 10.6. Piristi kyllä vähän, kun sai varailla heti perään uudet ajat ja jatkaa yrittämistä. Josko tämä uusi olisi SE kierto :)
  8. M

Inseminaatio 2014

:hug: Voi.. Olen tosi pahoillani niiden puolesta, ketkä saaneet huonoja uutisia.. Onnea Maikki! Toiv. Plussanneilla pysyy kaveri tiukasti kyydissä. No minä? Tein negatestin tänä aamuna :headwall: En jaksa uskoa, että muuttuisi positiiviseksi, kun ei ole niin hirveästi ollut mitään oireilua...
  9. M

Inseminaatio 2014

Huh ja puh.. Päivittöin käyn täällä kurkkimassa tauolla mitä olette kukin päivitelleet.. Itsellä ei ole kovinkaan suuret odotukset tälle ensimmäiselle inssille. Ei tunnu mitenkään yhtään miltään, ei rinnat arista eikä mitään, joten olen hiljaisesti vissiin päättänyt jo ettei meillä tällä...
  10. M

Inseminaatio 2014

Mä kans piinailijoihin 1 IUI, 14.5, clomifen + pregnyl, selittämätön, testipäivä 29.5.

Yhteistyössä