Sarah85: Voi kauhia! Nopeasti sut sitten operoitiin! Mutta nyt on onneksi se munatorvi pois ja paremmalla todennäköisyydellä sitten joskus alkio hakeutuu oikeaan paikkaan. Kovasti toipumisia sinne :hug:
risukasa: Kuulostaapa aika oudolta, että noin kauan pitäisi odottaa! : / Mitä kuuluu nyt? Onko asia yhtään edennyt?
Viiva84: Halaukset negasta :hug: Yhdessä jatketaan ja koitetaan elää terveellisesti. Mä oon miettinyt, että pitäisikö yrittää jotain puhdistuskuuria vai onko se jo myöhäistä, kun eilen alkoi kuukautiset ja toinen PAS-kierto?
Herietta-: Pahoittelut negasta :hug: Mä olin jotenkin ihan maani myynyt ekan epäonnistuneen siirron jälkeen, mutta oon nyt vähän jo piristynyt. Montako siirtoa teille on tehty?
Lauriska: Täällä kävi ihan samoin. Pahoittelut sinullekin negasta :hug: Eka siirto ja maailma romahti. Nyt oon jo vähän noussut siitä suosta, mutta taas jännitän sitten jo sen meidän ainokaisen pakastealkion sulatusta. Tsemppiä sinulle sinne tammikuulle :wave:
Misericordia: Ymmärrän tuskasi! Toivottavasti tilanteeseen on tullut selvyyttä? Mulla kävi ekassa IVF:ssä niin, että yhtäkkiä alkoi alavatsakivut ja tuhruvuoto. Pääsin ylimääräiseen ultraan pari päivää ennen punktiota ja limakalvo oli hajonnut ja vuotanut pois. Toivottavasti sulla ei kuitenkaan ole kyse tästä ja en kyllä ole kuullut, että kenelläkään muulla, kuin mulla olisi niin käynyt. 1. PAS:ssakin tuhrutteli vähän, mutta limis pysyi paikoillaan.
Läiti: Pahoittelut sinnekin! Alkaako teillä heti perään PAS-kierto? Olisi kiva päästä piinailemaan taas yhdessä! =)
Stella: Ajattelin, etten ikinä pääse tänne asti. Monta nega-pahoittelua sai kirjoittaa, kunnes pääsen onnittelemaan sua!!! Hirmuisesti onnea!!! :heart: :flower:
Tuutunen80: Pitkää pinnaa piinapäiviin! Toivottavasti onnistaa! Pidän kovasti peukkuja =)
astrea: Hyvin teillä on folleja kasvamassa! Toivotaan hyvää saalista ja sitä parasta tulosta :heart:
Tervetuloa uudet! :wave:
Huh, kylläpäs oli jotenkin uskomattoman paljon negoja tässä kuussa :'( Ehkä meidän vuoro on sitten vain myöhemmin. Siihen on pakko uskoa!
Täällä oli eilen kp 1 ja aloitin heti Estradotit ja Zumenonit. Klinkikan lääkäri suostui siihen, että kokeillaan kortisonia tässä siirrossa, kun mulla on se endometrioosi. Onkos täällä kortisonista kokemuksia? Gonapeptyliä en saanut, vaikka pyysin. Sitä käytetaan kuulemma vasta sitten, kun tuloksettomia siirtoja on takana. Mun mielestä joillakin se otetaan kyllä heti mukaan.
Miehenkin kanssa saatiin vähän pelisääntöjä selvitettyä ja ehkä on ollut sitten kommunikoinnin puutetta kuitenkin, kun mies ei ole tajunnut olla näissä hoidoissa yhtä paljon henkisesti mukana, kuin minä. Tai ei ole nähnyt sitä, miten henkisesti raskaita nämä ovat minulle. Toki toivon, että hän pääsisi näissä vähemmällä tuskalla, kuin minä, mutta sovittiin nyt kuitenkin, että hoitojen pahimpaan aikaan mennään viikonloput enemmän mun toiveiden mukaan.