Hakutulokset

1. H

40 + so what, wol 14 (2019)

Valitettavasti meillä oli huono tuuri ja vauva ei ollu kunnossa. Mennään keskeytykseen ja rankat viikot tulossa. Kiitos tästä ryhmästä ja tuesta vielä..luulen, että meidän osalta vauvahaaveet jää tähän..ei kestä fysiikka eikä henkinen puoli. Toivottavasti täällä muilla toteutuu vauvahaaveet!
  2. H

Onko sinulla testattu veriarvot?Toki tässä iässä jo muutenkin km riskit on suuret, mutta itse sain tuossa monta km jotka meni heti alussa kesken ja sitten marssin yksityiselle testaamaan kaikki mahdolliset arvot(julkisella olen raudan saanut testattua vaan)..d-vitamiini oli lähes 0 ja muissakin...
  3. H

Mä vaan ootan niitä niptin tuloksia..vitsi et on henkisesti raskasta. Harvoin oma ikä masentaa, mutta nyt kun se nostaa riskit tässä raskaudessa niin on rankkaa..
  4. H

Miten sinulle kävi näitten arvojen kanssa?Oliko jo kontrolli?
  5. H

Olen Keski-Suomessa ja kaikki 40+ saa sen automaattisesti jos haluaa täällä ja sain tänään ultran yhteydessä heti nuo seulojen tulokset missä down hälytti 1/210 suhteella niin senkin puolesta niihin nyt haluan..ma menen ja 2viikon sisään tulee tulokset..
  6. H

On tää kyllä yhtä odottamista..vihdoin pääsin nt-ultraan ja kaikki oli hyvin pienellä. Toki sit iän puolesta jo tuo downriski hälytti ja maanantaina menen nippt-testiin ja taas ootellaan tuloksia..tuon testin jälkeen on ainakin selvää missä mennään..huh..odottavan aika on piiiiittttkäää
  7. H

Minulla myös ultra to ja silloin viikot ois 12+3..kyllä meinaa kärsivällisyys jo loppua tässä kohtaa. En siis ole kuullut sydänääniä enkä käynyt ultrassa..tuntuu että hirveessä välitilassa ollu viikkoja kun odottaa vaan..
  8. H

Onko sinua ultrattu yms?Ettei siellä nyt kuitenkin joku salamatkusta matkassa..toivotaan, että selviää pian!
  9. H

Maaliskuiset 2021

Joo itselle tuli ihan yllätyksenä, että tarjotaan..täällä kun pihistetään kaikessa ja juurikin ekassa neuvolassa tuosta kerrottiin.
  10. H

Maaliskuiset 2021

Kannattaa kysellä neuvolassa saako nipptin kunnalliselta..itse olen 41 ja saan sen maksutta iän vuoksi, 40 on täällä vissiin raja. Mutta saan siihen nt-ultran jälkeen lähetteen ja vko 14 sanoi täti et hyvä käydä. Keski-Suomessa siis näin. Tuolta helmikuisista tulin tähän kommentoimaan..
  11. H

Vanhemmat odottajat

Minä olen 41 ja rv 11+ menossa. Missään ultrassa en ole käynyt vaan sinnikkäästi odotan sitä ekaa kunnallista ultraa mikä minulla on 12+ viikolla. En ole huomannut, että ikä vaikuttaa raskauteen..olo on ollut välillä hirveä ja hetkittäin hyvä eli samanlainen kun muittenkin raskauksien aikaan...
  12. H

Helmikuiset 2021

Vitsi jos täällä vatsassa on joku niin mä lähen niin shoppaileeLähinnä kirpparille/aleihin. Meillä ei nimittäin oo tasan mitään muuta vauvalle kuin pinnasänky. Vähän masis päivä kun pissatestissä oli joku bakteeri ja tietysti oon varma, että se aiheuttaa keskenmenon..huomenna vien uuden...
  13. H

Toiveissa vauva 2021

Minulla oli monta kemiallista raskautta ja alun keskenmenoja ja kävin verikokeissa ja rauta/d-vitamiiniarvot oli heikot..heti kun sain ne nousemaan olin raskaana ja on pysynyt matkassa..tuosta d-vitamiinistä luon silloin, että vaikuttaa just kiinittymiseen eli jos on semmoista ongelmaa kannattaa...
  14. H

Helmikuiset 2021

Minä oon yleensä kerennyt tuntemaan vauvan liikkeet jo ennen ekaa ultraa..on monta lasta ja ne heikot kuplimiset tuntuu tosi alhaalla mahassa sitten kun kuulostelee..nytkin vasta 10+ ja ihan kun vkl ois jo hennosti liikkunut..ruuan jälkeen kun menee makuulle niin saattaa tuntea ja sanon heti...
  15. H

Helmikuiset 2021

Siinä lasketaan se ns.riskiluku..korjatkaa joku jos oon väärässä, mutta tosiaan verikokeet/niskaturvotus ja vaikuttaisko vielä äidin ikä niin kertoo riskiluvun poikkeavuudelle eli se seula ns.hälyttää ja pääsee sitten lidätutkimuksiin(lapsivesinäyte?) missä tutkitaan tarkemmin onko jotain ja...
  16. H

Helmikuiset 2021

Minulla 7:s raskaus eikä ole ultrattu koskaan alakautta, mutta on sanottu, että jos vatsan kautta ei näy kunnolla niin sitten voidaan kokeilla alakautta.
  17. H

Helmikuiset 2021

Minä oon varmaan ainut joka sitkeästi odottaa sitä niskapoimu-ultraa..mutta olo on yllättävän rauhallinen, joko mahassa on joku tai sitten ei oo, näihin kun ei itse voi vaikuttaa niin ei auta kun odotella kärsivällisesti. Jos oisin mennyt yksityiselle ultraan niin tiedän, että se rahanhukkakin...
  18. H

Tämä on se pahin..pelkään että koko raskaus on yhtä pelkoa, mutta viimeksi sain aika hyvin keskusteluapuja neuvolan kautta läpi raskauden. Nytkin olen raskautunut suht helposti, mutta juuri tuo, että matkassa ei meinaa pysyä. Edellinen keskenmenokin alkoi niin, että heräsin vaan yx kax sänky...
  19. H

Keski-Suomessa olen. Sanoi, että täällä on niin vähän yli 40-vuotiaita odottajia niin kunta haluaa sen tarjota halukkaille, positiivinen yllätys oli.
  20. H

Minä pääsin ekaan neuvolaan asti. Iloisena yllätyksenä täällä kuulema pääsee kaikki halukkaan 40+ äidit siihen nippt testiin..ei tarvitse itse maksella. Mutta rauhassa päivä kerrallaan..sanoin neuvolassakkin, että ennen kun näen onko mahassa ketään en uskalla innostua..odotan siis sinne...

Yhteistyössä