Hakutulokset

1. H

40 + so what, wol 14 (2019)

Eipä sitten toiminukkaan minun kroppa normaalisti..menkat on hukkunu johonkin, perjantaina niitten ois pitäny alkaa viimeistään ja mahaan kyllä koskenu koko ajan, että kohta alkaa..mutta ei oo näkyny..testin tein eilen ja negaa se oli
  2. H

Mulla on nyt positiivisempi olo ensi kiertoon kun tiiä mikä on olossa vikana ja juurikin moni arvo mikä mulla huono niin on googlen perusteella semmoinen mikä vaikuttaa tuohon kiinnittymiseen/raskauteen ja nyt niitä korjailen. Viime kierto meni sen keskenmenon jäljiltä ihan hukkaan, tuntui ettei...
  3. H

Jaahas..rauta-arvot oli nousseet jopa vähän viime kerrasta, eli vissiin se imeytyy vaikka en mahaoireitten takia oo pystyny paljon syömään, mutta sitten muut vitamiinitasot oli romahtanu alas..no ei kun apteekkiin ja mitä noita googlailin niin esim. d-vitamiinin puutoskaan edesauta raskautta..
  4. H

Meillä on vanhin jo aikuinen ja sitten koululaisia..ja pari alle kouluikäistä päälle. Ja nuorin samaa ikää kun teillä Yritän aatella että on hyvä näin, mutta jos vielä yksi tulee niin ollaan onnellisia. Oon samanikäinen ja mietin, että turhaa sitä ehkäisyäkään käyttää jos ei edes...
  5. H

Joo en ole raskaana. Pitkät imetykset ja monta raskautta ja päälle nämä alun keskenmenot niin rauta on varmasti vaan 0..puhuin miehelle, että kun saan tulokset rupean selvittämään yksityiseltä mitä maksaa tuo rautatankkaus..ei tässä oo mitään järkeä että kärsin järkyttävistä mahakivuista kun...
  6. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Itsellänikin ongelmana nuo alun keskenmenot ja juurikin ainakin tuo rauta-arvo ollut huono
  7. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Onko teillä kokemuksia miten lääkärit suhtautuu noihin puhti yms otettuihin kokeisiin?Itsekkin jotain saan julkisella otettua, mutta kiinnostaisi tutkia laajemmin ne omalla kustannuksella, mutta mietin ottaako ne lääkärissä niitä huomioon vai vähätelläänkö yms
  8. H

Mä oon voinu todella huonosti. Oon ollu kuoleman väsyny ja kärsiny vaikka mistä oireista..päällä on allergiat ja joku ihme flunssakin ehkä..ja maha kipee raudasta. Naurattaa ihan kun hirvee valitus, mutta oon nyt maalla ja tuun viikon päästä kotiin ja heti ma mulla on laajat verikokeet..saa...
  9. H

Minä tosiaan vuosin 2vrk ihan järkyn määrän verta ja sitten se loppui kun seinään. Viikot oli vasta 4+ mutta näköjään sekin oli liikaa, mietin jo, että pitääkö lähtee päivystykseen, mutta en menny..sinällään outoa kun normimenkat kestää sen viikon melkein niin nyt tosiaan vaan 2päivää.
  10. H

Olen testannu Maltoferin myös Viime yönä alkoi vuoto..ei nämä jatkuvat varhaiset keskeytymiset ainakaan rauta-arvoja kohota kun vuodan sitten kuin seula Voihan ikä ja raihnaiset munasolut mä sanon..

Yhteistyössä