Hakutulokset

1. Lukka

Syyskuiset 2019

Meillä unet on nyt alkaneet rauhoittua vähän, ainakin aamuyön kukkuminen on jäänyt pois lähes täysin ja muutenkin useammin menee jo 2-4 tuntiakin välillä yhtäjaksoisesti unta ja unet jatkuu suunnilleen klo 6.30-7.30 asti. Salaisuus tähän on ollut se että laitoin miehen nukuttamaan neitiä...
  2. Lukka

Syyskuiset 2019

Meillä sairasteltiin jokin kuumetauti, tai mies ja vanhempi tyttö sairasti, yskää oli myös. Ei tietysti tiedetä mikä tauti oli. Huoh. Luultavasti ei korona mutta mistäpä sen tietää... Ahdistaa koko korona hirveästi ja todellakin rasittaa tää kaikki. Oon aivan univelkainen, en jaksa enää yhtään...
  3. Lukka

Syyskuiset 2019

Niinpä, samaa mieltä @tikkunekku90. Ihan sama mullekin miten nopeesti alkaa liikkua kunhan nyt on suht normaali. Paljon enemmän mietityttää nuo mainitsemasi asiat joskin en oo tän tyllerön kohdalla huolissani kummastakaan tällä hetkellä koska hän tuntuu olevan niin tarkkaavainen ja innokas...
  4. Lukka

Syyskuiset 2019

Joo, nää on tosi erikoisia, vauvat oppii niin eri tahtiin liikkumaan! Oon ite lukenut mun vauvakirjasta, johon mun äiti on aikoinaan kirjannut ylös päivän tarkkuudella milloin oon oppinut istumaan, konttaamaan ja nousemaan tukea vasten ylös ja nää kolme asiaa on tapahtuneet tuossa järjestyksessä...
  5. Lukka

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 niinpä, ei tuo neitikään varmasti nuku hyvin koska yhtenään herää niin aattelin itekin että pitäähän se saada ittensäkin takia nukkumaan kunnolla ja rauhassa. Toivottavasti tää nyt lähtis helpottamaan. Ens yönä yritän taas koko yötä ilman syömistä mut ehkä sit pitää luopua siitä...
  6. Lukka

Syyskuiset 2019

Oi, @Veeja, ihanat kuulumiset neuvolasta! Ja iso poika jo teillä, riittää kantamista, mullakin tän kans jo ihan käsi krampissa puolet ajasta. Meidän yö oli taas aivan levoton ja täynnä herätyksiä ja nukutuksia. Ois usko loppunut unikouluun ellen ois eilen lääkäriltä kuullut että terve on niiltä...
  7. Lukka

Syyskuiset 2019

@Veeja miten teillä neuvolassa? Meillä se vasta parin vk päästä. Olikin kiva kun tuolla lääkärissä oli vauvan vaaka niin käytin tän siinä, näytti 7,8 kg kevyet vaatteet ja tyhjä vaippa päällä! Neiti oli 5 kk neuvolassa 7,1 kg joten ihan hyvin on paino noussut, varmaan puoli kiloa kuitenkin...
  8. Lukka

Syyskuiset 2019

@Veeja sama, mä ostan nyt itkuhälyttimen jotta saan testata oisko päikkärit nukuttavissa ulkona vaunuissa kun hän kerran viihtyy niissä hyvin. Meillä menee välillä kahdet päikkärit, välillä kolmet joten rytmin muutos tulossa selvästi. Ja meillä liikutaan köäntymällä ja pyörimällä navan ympäri...
  9. Lukka

Syyskuiset 2019

Viime yö oli taas aivan surkea. Mut luulen et tällä kiusaa nuha tai korvat koska oli tyytyväinen sylissä pystyssä mut ei ees rinnalle rauhoittunut. Eikä meidän neiti yleensä tollee itke yhtenään. Jospa nyt menis pian ohi oli mitä oli... Saattoi olla jokin liikkumisjuttukin koska neiti kääntyi...
  10. Lukka

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 kiitti vinkistä ym.! Mut en tiiä, mä luulen että tässä on jokin muu juttu taustalla, en vain oo vielä keksinyt mikä. Nytkin nukahti kyllä rinnalle yöunille mut siirsin omaan sänkyyn ja sit sen jälkeen hän on herännyt viis kertaa ja kun nostan syliin, jatkaa saman tien uniaan. Ja...
  11. Lukka

Syyskuiset 2019

Päivitänpä taas, eilen nukutin tyllerön jokasille päikkäreilleen (4) niin että EI nukahtanut rinnalle. Kerran nukutin syliin, kolmesti vaunuihin. Vikat päikkärit oli ns. ylimääräiset mut piti hakea esikoinen kaverisynttäreiltä tästä läheltä ja isäntä ja keskimmäinen oli uimassa. No, miten nyt...
  12. Lukka

Syyskuiset 2019

Huoh, meillä ei sitten suju yhtään toivotusti yöt, en enää meinaa ite saada ees unta kun on vaan niin väsy. Neitihän asettui nukkumaan omaan sänkyyn mut herää usein itkemään jo alkuyöstä eikä enää tahdo rauhoittua millään uudestaan unille. Ja jos saan takas omaan sänkyyn niin sit se herää...
  13. Lukka

Syyskuiset 2019

Mä siirtyisin sitten kun syö kiinteitä. Mut en muista nyt varmaksi, ite imetän vielä pelkästään. Mut jotenkin tuntuisi et kiinteiden kohdalla vois jo tehdä noin. En mä ainakaan keitä vauvan lusikkaa tms.
  14. Lukka

Syyskuiset 2019

Ai niin ja kysymys... Meidän hempukka ei tosiaan syö ruokasosetta! Huoh. Mitä keksis? Hedelmäsosetta vetää tosiaan parhaimmillaan vajaan pikkupurkin aterialla. Puuroa on keritty maistella vasta kerran, ollaan aina liian myöhään liikkeellä sen kans illasta... Mut sitä meni vähän ja siihenkin olin...
  15. Lukka

Syyskuiset 2019

Meilläkin rytmit elää jonkin verran, päivät poikkeaa toisistaan jo siksi, että isommat lapset on hoidossa osan arkipäivistä. Mut noh, kutakuinkin näin menee meillä päivät: *Herää klo 6.30-7.30 *Aamupala klo 8 maissa, syö hedelmäsosetta *Ekat päikkärit pari tuntia heräämisestä eli noin klo...
  16. Lukka

Syyskuiset 2019

Ääh, @tikkunekku90 toi on kyllä kurjaa, voi pientä! Toivottavasti alkaa löytyä jokin tasapaino. Meilläkin meinaa vähän olla hankaluutta saada maha toimimaan säännöllisesti mutta tähän asti pärjäilty kuitenkin ilman itkuja tai lääkkeitä. Saa nähdä miten jatkossa... Tänään aloitin puuron mut se...
  17. Lukka

Syyskuiset 2019

@Veeja kiitti mut en tiiä meneekö taas kuukausia ennen kuin pelataan taas mitään lähellekään riskialtista :ROFLMAO: Ja ehkä saadaan jokin selkeä linjaus asiaan. En tiiä, oonkohan sitten jättänyt alitajuisesti sen portin auki jo ajat sitten koska en oo saanut yhtään myytyä/lahjoitettua tyllerön...
  18. Lukka

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 oijoi, tsemppiä! Oon ite itse asiassa hammaslääkäri mut en silti osaa sanoa... Opinnoissa ei kerrottu tästä kovin käytännönläheisti... Mut tällee kolmen lapsen äitinä sanoisin et ainakin meidän lapsilla toi on vaihdellut. Mut kuulostaa siltä et varmaan parissa päivässä on...
  19. Lukka

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 joo näinpä. Mun tutut just syksyllä yritti unikouluttaa 1- ja 3-vuotiaitaan :sleep::unsure: Se kuulosti ihan kauhealta suoraan sanoen. Ja siis kauhealta niille vanhemmille, lapset vain pompotteli niitä miten sattuu pitkin yötä. Ja meidän keskimmäinen nukkui mun vieressä ekan vuoden...
  20. Lukka

Syyskuiset 2019

@Veeja oi, onpa hän kasvanut taas :love: Varmasti lähtee omaan tahtiinsa sitten liikkeelle, ei huolta. Mut ymmärrän et sitä oottaa milloin. Meilläkin lähti ihan sit yhtäkkiä kääntymään ja nyt kääntyy sujuvasti jo. Mut ei kyl liiku yhtään minnekään muuten. Keskimmäinen lankutti tässä iässä, tää...

Yhteistyössä