Hakutulokset

1. Lukka

Syyskuiset 2019

@Nyytti19 ihanat kuulumiset :love: Meilläkin joskus lyhyemmät, joskus pidemmät päikkärit. Helpottais päivien suunnittelua jos tietäs miten toinen milloinkin nukkuu. Mut onneks nyt ees nukkuu, meillä menee 3-4 päikkärit ja ne kestää usein 2,5-4 h yhteensä. Unikoulu eli se että toinen nukkuu...
  2. Lukka

Syyskuiset 2019

Hmm, kai tätä jonkinlaiseksi edistykseksi vois sanoa vaikka oonkin nyt vähän närkästynyt noista öistä kun karu totuus selvisi... Sain nukuteltua neitin jatkamaan unia kunnes 23.45 hän ei enää asettunut unille samalla tavalla nopsaan niin nappasin rinnalle. Yllätyksekseni hän siirtyi siitä hyvin...
  3. Lukka

Syyskuiset 2019

Niinpä! Meille tuli vieraita ja meni sen verran myöhään että tyllerö simahti rinnalle ja siitä siirsin omaan sänkyyn klo 19.30 mut siellä hän nukkuu yhä! Oon kyllä kolmesti joutunut käydä hetken nukuttamassa uudelleen kun hän on alkanut itkee mut on joka kerta rauhoittunut saman tien ja hetken...
  4. Lukka

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 kiitti vinkeistä! Saan tuon tyllerön usein unille myös taputtelemalla pyllyyn niin et hän vähän hytkähtää joka kerta, liike rauhoittaa. Mut sit tota saa kans olla yhtenään tekemässä että unet jatkuu. Pitänee siis pyrkiä tosiaan tukemaan sitä että neiti sais opetella nukahtamaan...
  5. Lukka

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 joo, kuulostaa järkevältä. Mä luulen että saatanpa muuttaa mieleni, viime yö oli taas sellainen "herätys tunnin välein" :unsure: Ja kun neiti ei osaa rauhoittua itekseen... Mies itse asiassa nukutti yöunille ja siitä rauhoitettiin jatkamaan uniaan omassa sängyssä ekat 2,5 h (sen...
  6. Lukka

Syyskuiset 2019

Jostain luin että kestää hetken että rintojen rasvakudos palautuu ja sitä myöten myös täyteläisyys. Joskin iho ei oo enää yhtä napakka mut ei se oo niilläkään jotka ei imetä. Eli vielä ei tiedä miten palautuvat mut ehkä joidenkin kuukausien jälkeen imetyksestä...? @Veeja huippua :D...
  7. Lukka

Syyskuiset 2019

@Veeja meilläkin tehdään sillee et napataan kiinni rinnanpäähän ja sit käännetään päätä POIS päin siitä et oikein venyy ja paukkuu ja sattuu tietty helvetisti :confused::unsure: Muutaman kerran oon oikein kiljahtanut tai älähtänyt kivun takia... Reppana, eihän se sitä tajua. Heruminen varmaan...
  8. Lukka

Syyskuiset 2019

Kiitos, huikee sivusto! (y) Hyvää infoa. Joskin harmi kun tarkemmat vinkit sais vain tilaamalla... Mut joka tapauksessa kiva tietää mistä kyse. Jotain tuollaista ajattelin mut en yhtään noin selkeästi. Mä luulen että alan vähitellen kehittää rutiineja auttamaan vauvaa nukahtamaan. Tietyt jutut...
  9. Lukka

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 sama suunnitelma täälläkin. Kaikki mahdolliset ruoat ohjelmaan heti kun se vain on ok :D Luulen et tuo neiti on heräillyt öisin siks ettei oo päivisin malttanut syödä tarpeeksi ja nyt sit sen sairastelun myötä myös tottunut olemaan mun vieressä täysihoitolassa myös öisin :whistle...
  10. Lukka

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 ounou, siis teilläkin vielä tuota... Meillä ollut jonkin aikaa et saattaa jäädä hereille yöllä, jokellella ja höpötellä omiaan ja muuten vain selvästi nautiskella elämästään, huiskia joka raajaa ja potkia peitot ja mitä nyt keksiikään :whistle: Jösses... Se hyvin nukkuva vauva ei...

Yhteistyössä