Meillä sairasteltiin jokin kuumetauti, tai mies ja vanhempi tyttö sairasti, yskää oli myös. Ei tietysti tiedetä mikä tauti oli. Huoh. Luultavasti ei korona mutta mistäpä sen tietää... Ahdistaa koko korona hirveästi ja todellakin rasittaa tää kaikki.
Oon aivan univelkainen, en jaksa enää yhtään tätä... Mies nukkui viime yöstä osan meidän kans ja se häiritsi meitä molempia, mua ja vauvaa siis. Lopulta mies pakeni eri huoneeseen. Nyt on vauvakin siirretty eri huoneeseen, katotaan nukkuisko paremmin ku en oo vieressä. Saa mies hoitaa ainakin nyt tonne yli puolenyön. Ekaa kertaa hän osallistuu nyt tyllerön hoitoon yöllä, on se rankkaa...
Meidän neiti on oppinut vähitellen ryömimään, nyt liikkuu jo ihan silminnähtävästi ja suht nopsaan. Isompien sisarusten lelut houkuttelee eniten, tänään ryömi duplojen perässä. Söpöä kun on kuitenkin vielä hidasta tuo eteneminen mut sit niin se vaan etenee! Hirveä vahtiminen kun tää kans rullailee kääntyilemällä ympäriinsä tuon ryömimisen lisäks. Leikkimatosta on viikossa tullut täys turhake.
Huoh, yritänpä alkaa nukkuu. Neiti nukahti jo yli tunti sitten ja oon itse aivan töttöröö mut eipähän tullut aiemmin millään uni...
Ai niin,
@tikkunekku90 mä en välittäisi mistään sormiruokailutuputuksista, saa sitä aloittaa myöhemminkin. Me ei aloiteta pitkään aikaan. Mun tuttu on puheterapeutti ja sanoi et ei vauvoilla oo valmiuksia siihen yleensä ku vasta noin 8 kk jälkeen keskimäärin. Mitä turhaan hötkyillä siis, en itsekään uskalla vielä kuten säkin sanoit
@Veeja . Lappaan vaan soseita naamaan kun tuo onneks syö niitä tosi hyvin! Meillä menee viis ateriaa per päivä ja joka aterialla keskimäärin puoli purkkia. Sellaista pientä. Joskus enemmän joskus vähemmän. Puurot uppoaa hyvin myös. Ruokasoseet huonoiten.