Hakutulokset

1. K

IVF

Tehdäänkö IVF siis Naistenklinikalla :o??? Olen luullut että käännyttävä yksityisen klinikan puoleen..Onko teillä tietoa paljonko naistenklinikalla IVF maksaa ja käydäänkö siellä hoidot alusta loppuun asti? Kadun todella paljon 3v. sitten tehtyä sterilisaatiota ja vauvakuume on kova...
  2. K

hyvät matkarattaat

meillä on gracon rattaat. olivat kalliit mut ovatkin ainoina rattaina/vaunuina. kumiset pyörät mut tosin aika pienet,talvella pistän minkkarit kii niin pääsee sutjakkaasti eteenpäin=)
  3. K

Ystäviä Kymenlaaksosta

Täällä 30v. äippä kaipailisi uusia tuttavuuksia muista äideistä kaikkeen mahdolliseen..kirppareille,ostoksille,ulkoilemaan lasten kanssa jne. Tykkään käydä silloin tällöin myös viihteellä, joten toivoisin sun olevan bilettäjä-ihmisiä. Rohkeasti vaan yhteyttä tännepäin :)
  4. K

IVF/ICSI plussat, tuliko vauva

Meilla 5. ivf johti vihdoin raskauteen (eka raskaus). Kaksi alkiota laitettiin, mutta vain toinen kiinnittiy. Nyt poikamme on 4 kk. Haaveilen jo 6. ivf hoidosta ja toisesta lapsesta. Kylla tama kannatti, vaikka monet itkut vuosien varrella itkettiin.
  5. K

potalle?

meillä ei auta mikään kikka siihen että neiti istuis potalla.
  6. K

Milloin käänsitte turvaistuimen katse menosuuntaan?

\ tietenkin,mutta aina sitä ei ole varaa heti olla ostamassa. ja miksi ostaisinkaan kun hyvin menee näinkin. se mikä sopii meille ei tarvitsekaan sopia teille.
  7. K

Toista odottavat

ikä eroa tulee 22.5vuotta joten ei hommata esikoiselle mitään kulkupeliä,kävellään muutenkin aika vähän. Enkä ota pakkausta kun esikoisen pakkaus on hyvä vaikka tuo uusi on kyllä todella sievä.
  8. K

jälkivuoto

sairaalassa käytin niitä isoja eli 3päivää ja kotona ihan normaaleja kk suojia n.viikon. sit oli enää semmoista tuhrua..
  9. K

Melkein luomusynnytys

Minunkaan mielestä synnytyksesi ei ollut luomu tai edes melkein luomu.. Ponnistusvaihe yleensä mennään ilman kivunlievitystä ja niin se on helpompikin,tuntee milloin pitää ponnistaa. Itse sain epiduraalin kun olin ensin kärvistellyt 30tuntia ilman mitään lievitystä. Epiduraali vaikutti tunnin...
  10. K

pistäkääpä tänne hyviä pelilinkkejä

Oikeesti nyt apua ton härvelin kanssa!!
  11. K

millä rv synnytit?

rv 41
  12. K

mitä astioita keräätte?

Muumi mukeja,24h astiastoa,aino aalto on saatu kerättyä jo samoin kun verna. Kivi tuikku kippoja keräilen myös. teemaa olen vähän ajatellut...primaveraa keräsin mut en enää oikein tykkää siitä..
  13. K

Suosittele hyvää cd-levyä

Smurffeja ja ellaa ja aleksia ei äiti kestä:) Meillä tyttö tykkää muumeista,fröbelin palikoista ja vauhdikkaasta skidi popista.
  14. K

Parhaat rattaat?

meillä on gracon matkarattaat,itse olen ainakin niistä tykäänyt. Ovat suht kevyet mutta kuitenkin tukevat. Mukana tuli kantokoppa että saa vauvallekin sitten matkayhdistelmävaunuiksi.(ollaan ajateltu toista lasta). Aika kalliit oli tosin.
  15. K

miten omaan sänkyyn ja nukahtanaan itse?

Meillä meni vähän samaan tyyliin kun edellisellä. Tyttö oli vuoden kun minulle riitti pitkä nukutus rumba iltaisin. Laitoin tytön sänkyyn ja jätin sinne halausten ja pusujen jälkeen nukkumaan. Eka iltana huusi mut seuraavana vähän enää inisi ja kolmantena nukkui ihan kiltisti. Joskus saattaa...
  16. K

jatkettavaan sänkyyn???

Ei kai sitä kiirettä ole sänkyä vaihtaa jos siellä pysyy eikä yritä itse kammeta pois. meillä pyörii unissaan muksu niin paljon etten vielä siirrä minnekään. Meillä pinniksestä saa puolia irti että pääsee itse kulkee sänkyyn ja pois. Tyttö nyt siis 1v10kk.
  17. K

Milloin tutti pois?

Meillä neiti on nyt 1v10kk ja tarkoituksena olis että 2-vuotiaana sitten tutti lähtee...saa vaan nähdä miten se onnistu...Unille mennessä meilläkin se on käytössä ja automatkoilla. Että ei mitään kiirettä vielä:)
  18. K

juu pääsinkin eteenpäin mut en tajua mitä tuolle "värikoneelle" pitää tehdä..hilluin siellä eri kerroksissa ja sammutin tulen jne..mut se kone on mysteeri.
  19. K

Tai nytpä pääsinkin eteenpäin..mut ongelmaksi tuli tuollainen "värikone" et jos siihen apua sais...
  20. K

http://server-admin.pwp.blueyonder.co.uk/motas/mystery/ onko joku pelannut tuota? Menee hermot kun en pääse eteenpäin enää. Oon area51,pitääkö sille cocis automaatille tehdä jotain??

Yhteistyössä