nean äiti
monenko vanhana olette laittaneet lapsenne jatkettavaan.meillä tyttö vuosi 3kk ja mietin että olisiko hyvä aika jo???
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 08:34 pymppy kirjoitti:Meillä muutettiin 1-vuotis päivänä kun Huuti ku syötävä jos laitto pinna sänkyyn ja könys aina siskonsa sänkyyn kun nosti pois. Nyt on yöt nukuttu läpeensä ja tyytyväisinä koko perhe. Tyttö tasan 1v1kk.
Itseasiassa meillä ei ole jatkettava vaan semmonen 170x70 kokonen lastensänky jossa on 20 senttiset pinnalaidat. (hankala selittää) Siitä on jalkopäästä levy pois että mahtuu kulkemaan, menee itse nukkumaan ja tulee itse pois, kertaakaan ei ole yrittänyt laidan yli vaan aina kulkenut siitä reijästä.Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 17:14 Minttu kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 08:34 pymppy kirjoitti:Meillä muutettiin 1-vuotis päivänä kun Huuti ku syötävä jos laitto pinna sänkyyn ja könys aina siskonsa sänkyyn kun nosti pois. Nyt on yöt nukuttu läpeensä ja tyytyväisinä koko perhe. Tyttö tasan 1v1kk.
Miten pysyy siellä ja osaako tulla itse alas? Meillä samanikäinen tyttö joka ei pinniksessä ole nukkunut koskaan (vaan vieressä) ja ajattelin suoraan opettaa jatkettavaan, mutta luulin olevan vielä liian aikaista?