kauanko teillä on kestänyt jälkivuoto? ihmetyttää kun olen synyttänyt viikko sitten ja tänään olisin näköjään pärjännyt vaikka pikkuhousunsuojalla eli vuoto on tosi vähäistä.
Molemmista olen vain vuorokauden käyttänyt niitä sairaalan isoja vaippoja. viikon siitä eteenpäin sidettä ja siitä viikko ihamn semmoista pientä suojaa,
mulla kestäny n.kaks viikkoa ja aina välil vaan vuotoa tulee.pikkuhoususuojilla pärjätty jo reilu viikko synnytyksen jälkeen.ei mun kohdalla taida 4-6viikkoa kestää niinku ne lääkärit aina sanovat!!!! =) hyvä niin!!!!
Sektion jälkeen vuotoa oli ehkä parisen viikkoa. Viikko normaalia kuukautisvuotoa ja toinen vajaa viikko semmoista tuhruttelua. Eli vähällä pääsin minäkin
Kuusi viikkoa isoilla siteillä kotona, sen jälkeen pari viikkoa pikkuhousunsuojia. Sitten olikin ruhtinaalliset 2 viikkoa ilman mitään, kunnes tuli ekat kuukautiset. Täysimetin lasta, myös yöllä söi kolmen - neljän tunnin välein....
Mulla oli aika niukka jälkivuoto, ja ajattelinkin jo sairaalassa, että tässäkö tää nyt oli. Mut pari viikkoa kesti melko niukkana, ja sit vuotikin seuraavat 3-4 viikkoa vielä ihan kunnolla. Joten älä vielä ilakoi...