Hakutulokset

1. maamis

**Maaliskuun murut** Heinäkuussa

Heis veis, mä myös oon laittanu pyynnön liittyä kerhoon. :) Kaikille mua uudemmille tervetuloa, kiva että meidän joukko kasvaa... Soitin tänään neuvolaan, sain ekan ajan 29.7. Ultran vasta 19.8. Varhaisultra kovasti houkuttaisi, saisi vähän toden tuntua tähän. Mutta taidan kuitenkin vaan...
  2. maamis

jenniii, kuulostaa kivalta tein fb-ryhmä. liityn mielelläni sinne sitten, mutta näillä viikoilla ei oo mikää kiire vielä :) mekin asutaan itä-Tampereella kaiken lisäks. muille kertomisesta, me ollaan kerrottu miehen vanhemmille, mun äidille ja sen miehelle ja mun isälle ja sen vaimolle. Ja...
  3. maamis

moi kaikille :) mä voisin kanssa nyt uskaltautua tänne liittyä. viime viikolla plussasin jo, mutta viivojen vahvistumista seurailin vielä, toistaiseksi vahvistuneet vaan. tää on meidän ensimmäinen pikkuihminen, ei yrittämällä yritetty mutta ei ehkäisyä myöskään käytetty. neuvolaan en oo...
  4. maamis

Ajattelin tehdä likalle reseptivihon jossa ois helppoja ruokaohjeita, oisko ehdotuksia?

varhaiskaalia, porkkanaa, sipulia. kaikki pieniksi, paistetaan kypsiksi paistinpannulla. paistetaan jauhelihaa, kaikki keskenään sekaisin ja maustetaan suolalla. on tosi hyvää, vaikkei paljon miltään ehkä kuulosta (:
  5. maamis

Esikoista kuumeilevien :))

audree, lupaavilta kyllä tosiaan kuulostaa sun oireet. mulla ei oo vieläkään oikeen mitään oireita, ehkä vessassa tulee käytyä aikaisempaa useammin. ja sillon tällön nippasee. kp31 plussasin iltapäivällä, edellinen kierto 35 päivää. kierto ei vielä pillerien jäljiltä ehtiny sen enempää...
  6. maamis

Äitiysvaatteet?

mä oo katsellu asos.com:in alennusmyynnistä. siellä on ainaki mun mielestä kivoja ja toimitus suomeen on ilmanen.
  7. maamis

Esikoista kuumeilevien :))

heips kaikki ! en oo kerenny yhtään kirjotella, lueskellu oon aina ko oon ehtiny. tänään nautin vapaapäivästä (: tulin myös tänne omanapailemaan, pahoittelen jo etukäteen varsinkin kun en oo muuta kirjottanu hetkeen. mutta, meillä on plussattu <3 ensimmäistä kertaa keskiviikkoiltapäivällä PC...
  8. maamis

*Esikoista yrittämään 2013!*

Uusille tervetuloa, plussanneille hirveästi onnea ja jännäilijöille tsemppiä ! (: En oo yhtään ehtinyt kirjotella oikeestaan mihinkään ketjuun, työkiireet on ollu melkoisia. Oon kyllä lueskellu aina ko oon ehtinyt. Mutta nyt tännekkin on pakko tulla ilmoittamaan, että täällä on plussattu...
  9. maamis

Esikoinen vuodelle 2014

Kiitos onnitteluista (: Tänään aamulla CB:n digi ilmoitti "Raskaana 2-3". Eli kai se on uskottava, että meillä on tärpänny. Nyt kun vielä pysyisi mukana loppuun asti. Ristiriitaisia tunteita tosin on ilmassa sekä mulla että miehellä. Välillä pelottaa että miten tästä nyt selvitään, melkein...
  10. maamis

Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Hei vaan kaikki. Oon vaa lueskellu välillä, en oo ehtiny ollenkaa kommentoimaa mitää työkiireiltäni. Mutta nyt tulinkin sitten kertomaan, että täällä on plussattu (: joten kommentoinnit jää jatkossakin olemattomiin...
  11. maamis

Esikoinen vuodelle 2014

_Lilja_, niin mulla olikin. Täällä nimittäin plussattu eilen iltapäivällä ja tänään aamulla vielä varmuudeksi. PC näytti toisen ihan silminnähtävän viivan molempina (: mieskin näki... Digillä varmaan täytyy vielä varmistaa, mutta toistaiseksi mä olen liittynyt plussa-aaltoon. :heart: Muoks...
  12. maamis

Esikoinen vuodelle 2014

tässä onki vierähtäny viikko niin nopeesti etten oo yhtää ehtiny päivitellä. mutta tosiaan, juhannukseksi testattu nega. jälkeen en oo testaillu, en usko että on tarpeenkaan... Eli menkkoja odotellessa. Mulla ei menkoista tuu yleensä etukäteen mitään oireita. Eikä täällä nyt oikeastaan mitään oo...
  13. maamis

Katinkullan kylpylässä ja saunamaailmassa

Oon käynyt koko ikäni Katinkullassa, ja pienestä asti ollut alasti saunamaailmassa muiden mukana. Ei ollut mielestäni lainkaan huono järjestely, kivaa oli saunoa koko perheen kanssa ja myöhemmin miehen kanssa. Ne joita alastomuus ja yhteissaunominen vaivaa verhoutukoon pyyhkeeseen tai käyttäköön...
  14. maamis

A:lla alkava nimi tyttövauvalle - mielipiteitä ja ehdotuksia halutaan

Jostain syystä mun mielessä pyörii vaan Aida. Assi, Asta ja Aava oli mun suosikkinukkejen nimet. Ja niistä oli pitkään tulossa mun lastenkin nimet.
  15. maamis

Esikoinen vuodelle 2014

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :( Uus kierto, uus mahollisuus kuitenkin. On: täällä ei niin mitään oloja mihinkään suuntaan. toivo alkaa olla hiipunut. täytyy kaiketi silti testata perjantaina vaikka dpo:t on jossain 8-12 välillä kaiketi. tosi aikasta on siis ja lisäks...
  16. maamis

Onko teillä ehkäisypillerit vaikuttanut jotenkin seksielämään?

Sillon kon vielä söin pillereitä (Yaz) haluja riitti moneen(kin) kertaan päivässä. Lopetin pillereiden syönnin keväällä, ja nyt tuntuu että vaatii paljon saada halut riittämään edes muutamaan kertaan viikossa... Joten minulla kaiketi halut lisääntyivät...
  17. maamis

Esikoinen vuodelle 2014

kukkurukuu :hug:
  18. maamis

Esikoinen vuodelle 2014

Täytyy varmaa vaihtaa tjottailu tikutteluun ens kierron ajaks, ni saa jotain tolkkua oireista, mitkä liittyy ovikseen ja mitkä ei... Voiks raskausoireita, aitoja oireita, havaita jo dpo5? Koska sillon nännien kipeytyminen vois ollakkin raskausoire. Toisaalta, oli ne kipeet viime kierrossakin...
  19. maamis

Esikoinen vuodelle 2014

hopessille viivan vahvistumista. toivottavasti siellä joku on kyydissä ja plussasta tulisi tummantummanpunainen.
  20. maamis

Esikoinen vuodelle 2014

Elsalle paljonpaljon onnea plussasta <3 plussa-aalto sen kun jatkaa kulkuaan. hopessille ja Divineelle toivon että plussat sieltä tulisi. Ja tietysti kaikille muillekkin jotka ei oo vielä plussanneet. on: täällä hieman hämmentyneet tunnelmat. ovisoireita on sadellu pitkin viikkoa. viikko...

Yhteistyössä