Onko teillä ehkäisypillerit vaikuttanut jotenkin seksielämään?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Sillon kon vielä söin pillereitä (Yaz) haluja riitti moneen(kin) kertaan päivässä. Lopetin pillereiden syönnin keväällä, ja nyt tuntuu että vaatii paljon saada halut riittämään edes muutamaan kertaan viikossa... Joten minulla kaiketi halut lisääntyivät...

"ffff"
[QUOTE="ffff";28623899]Ei ne ainakaan vähentäneet haluja. Haluja lisäsi se tekijä ettei tarvinnut enää kumia käyttää.[/QUOTE]

niin ja merkki unohtui, tällä hetkellä zoely. Aikaisemmin ollut mini-pill ja microluton.

"ookoo"
Aikoinaan kun käytin pillereitä, ne olivat tosi varma ehkäisykeino, koska sitten ei tehnyt ollenkaan mieli :) Muutuin myös hormonihirviöksi, jonka kanssa parisuhde saatika intiimimpi lähestyminen ei ollut ollenkaan houkuttelevaa miehelle :) Mulle ei hormonit vain sovi, ei henkisesti eikä fyysisesti. En monesti tunnistanut itseäni niistä hormonihirviöraivareista ja sain selittämättömiä mielialoja.

"vieras"
mulla loppui halut kuin seinään cerazetten aikana. Lopetin ne kun mieskin alkoi jo hermostua, nyt meillä kumi käytössä mutta seksiä sentään on, useamman kerran viikossa :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";28623954]Mulla cerazette käytössä ja tuntuu että halut on vähentyneet paljon.
Miettinytkin pitäiskö vaihtaa merkkiä.[/QUOTE]

Ennen cerazetteä oli käytössä femoden enkä kyllä silloin tämmöistä huomannut.

Ei ne pillerit täysin vieneet haluja, mutta laimensivat kyllä seksielämää. Rajun PMS:n tilalla oli koko kierron kestävä tasainen vitutus.

En ole syönyt pillereitä vuosikausiin, enkä kaipaa niitä. Nautin elämästä ja kaikista sen väreistä.

Käytin Yasminelle-pillereitä, ja vaikutus seksielämään oli negatiivinen. Pillerit aiheuttivat haluttomuutta, ja niiden käytön aikana myös lihoin, vaikka söin samalla lailla kuin aiemminkin, ja liikuin enemmän kuin nykyään. Epäilen myös vahvasti, että alaraajojeni puutuminen, turpoaminen ja vähäinen verenkierto johtuivat pillereistä. Pillereiden lopetuksen jälkeen kaikki ongelmat hävisivät muutaman viikon aikana.

Vuoden ajan pillereiden jälkeen käytimme ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää, mikä toimi vallan mainiosti. En kuitenkaan suosittele, jos lapsi on mahdoton ajatus. Itse käytimme tätä keinoa periaatteella "lapsi tulee, jos on tullakseen". Nyt olen suunnitellusti raskaana, enkä missään nimessä aio enää ikinä koskea hormonaaliseen ehkäisyyn.

Ei ne pillerit täysin vieneet haluja, mutta laimensivat kyllä seksielämää. Rajun PMS:n tilalla oli koko kierron kestävä tasainen vitutus.

En ole syönyt pillereitä vuosikausiin, enkä kaipaa niitä. Nautin elämästä ja kaikista sen väreistä.
Tuo unohtui mainita. Tosin huomasin asian vasta sen jälkeen, kun jätin pillerit pois. Lihomisenkin laitoin omaksi syykseni, mutta pillereiden lakattua paino lähti laskemaan täysin itsekseen mitään ruokailu- tai liikuntatottumuksia muuttamatta.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28623954]Mulla cerazette käytössä ja tuntuu että halut on vähentyneet paljon.
Miettinytkin pitäiskö vaihtaa merkkiä.[/QUOTE]

Toisaalta miettinyt sterilisaatiotakin kun ikää 38v ja lapsimäärä "täynnä".
Miksi toisaalta käyttää mitään hormonaalista ehkäisyä?
Kondomista ei tykätä.

Yhteistyössä