Alina, mummoni mukaan.
"vieras" 19.06.2013 #63 Alisa on todella kaunis nimi. Anni ja Aino ihan nättejä, tavallisia. Armi on kiva ja veikeä myös.
"vieras" 19.06.2013 #64 Aida, aura, aava... En antaisi ainoa tai aadaa tai mitään muutakaan tosi yleistä. Jossain blogissa oli Ania, mun mielestä tosi kaunis nimi.
Aida, aura, aava... En antaisi ainoa tai aadaa tai mitään muutakaan tosi yleistä. Jossain blogissa oli Ania, mun mielestä tosi kaunis nimi.
"vieras" 19.06.2013 #65 [QUOTE="vieras";28631569]Alisa on todella kaunis nimi. Anni ja Aino ihan nättejä, tavallisia. Armi on kiva ja veikeä myös.[/QUOTE] Armi ei ole millään tavalla veikeä vaan harmaa, tavallinen, näppylä.
[QUOTE="vieras";28631569]Alisa on todella kaunis nimi. Anni ja Aino ihan nättejä, tavallisia. Armi on kiva ja veikeä myös.[/QUOTE] Armi ei ole millään tavalla veikeä vaan harmaa, tavallinen, näppylä.
maamis 19.06.2013 #69 Jostain syystä mun mielessä pyörii vaan Aida. Assi, Asta ja Aava oli mun suosikkinukkejen nimet. Ja niistä oli pitkään tulossa mun lastenkin nimet.
Jostain syystä mun mielessä pyörii vaan Aida. Assi, Asta ja Aava oli mun suosikkinukkejen nimet. Ja niistä oli pitkään tulossa mun lastenkin nimet.