Hakutulokset

1. Selis

Joulukuiset

Mulla 2,5 vkoa aikaa varhaisultraan 🙊. Tiiän et tulevat pari viikkoa on melko kiireisiä joten uskon et aika menee nopeesti ☺️. Vähän on siitepöly ja katupöly tehnyt nyt kiusaa, mutta eikös oo niin ettei noita allergialääkkeitä sais nyt oikeen syödä 🤧?
  2. Selis

Joulukuiset

@baulie mulla ollut tasan yks vuodoton raskaus. Mutta kans varpaillaan kun kolme viime vuonna päättynyt km. Tervetuloa mukaan @jalei 🙏🏻
  3. Selis

Joulukuiset

Mulla on pienennetty rinnat, menisin heti uudelleen jos pääsisin. Ne oli just hyvät, mutta nyt varmaan kasvanut kaks kuppikokoa 😩. Kunnallisella puolella tehtiin. @Lunni_ mä veikkaan että ei oo niin toivottu kuukausi saada joulukuussa vauvaa 🙊. Mutta samaa mieltä et ihmeen hiljasta on...
  4. Selis

Joulukuiset

Jep, mulle joskus aikoinaan kokenut kätilö totesi että usein isorintaisilla ne kasvaa entisestään raskauden myötä 🤦‍♀️. No on kyllä huomattu. Ja iltaisin kun meen nukkuu niin tunnen miten ne oikeen särkee.
  5. Selis

Joulukuiset

Mulla kans aika hyvät fiilikset. Ei oo kun välillä sitä närästyksen tunnetta ja sit jos ruokaväli venyy liian pitkäks niin tulee huonoa oloa. Välillä myös paleltaa raakasti. Vuodoista; vähän edelleen tulee pyyhkiessä. Olisko tänään tullu teelusikallinen. Mulla tulee aina tietyissä asennoista...
  6. Selis

Joulukuiset

Ei isommin oo vuotoa tullut. Eilen noin ruokalusikallinen, tänään ihan hiukan ja lähinnä vessakäynnillä pyyhkiessä. Sain neuvolaan ajan 9.5 ja tosiaan se ultra 8.5. Ja kätilölle siks vaan jos ei ongelmaa koska hän ei oo lääkäri. Toivotaan ettei vuotoja tulis tän enempää että pääsisin sinne, oli...
  7. Selis

Joulukuiset

Mä oon varannut yksityiseltä kätilöltä varhaisultraan ajan, mutta sinne ei voi mennä jos on vuotoja. Jos nää jatkuu niin toivon pääseväni avoneuvolaan tsekkaukseen, siellä olin viime raskaudessa ja löytyi se hematooma. Alkoi lauantaina seksin jälkeen pyyhkiessä tulla pientä vaaleanpunaista...
  8. Selis

Joulukuiset

Tänään 5+5 ja pientä vuotoa…. Ärsyttää niin 🤦‍♀️. Mulla siis menny kesken viikolla kasi, viis ja kymppi. Viime vuonna kaikki. Mutta myös tasan yks raskaus minä mennyt loppuun saakka missä ei tullut vuotoja. Ei oo kipuja tai oloja. Silti kyllä ottaa niin päästä 🤬
  9. Selis

Joulukuiset

Mulle tekee se hampaiden pesu pahaa, siinä alan yökkimään. Muuten mielestäni olo melko hyvä. Iltaisin sitä närästyksen tunnetta mutta ei oo tarvinnu käydä oksentaa. Veikkaan että olot on paremmat nyt mitä ennen ja johtunee siitä et saan levätty ja kroppa ei oo jatkuvasti ylilatautunut. Meillä...
  10. Selis

Joulukuiset

Mulla on kyllä edellisistä keskenmenoista huolimatta nyt tosi hyvä fiilis. On sellanen seesteinen olo että menee hyvin loppuun saakka 🙏🏻☺️. Ja aivan varmasti tekee hyvää kun ei nyt stressaa. Oma elämä on nyt muutenkin työpaikan vaihdoksen myötä rauhottunut selvästi ja uskon että sillä iso...

Yhteistyössä