Hakutulokset

1. Selis

Joulukuiset

Tervetuloa @Happywife 🤗. Mulla aikasemmasta liitosta lapset; 17 v, 13 v & 10 v. Vointi on ollu iltaisin aika kurjaa. Närästää ja on huono olo.
  2. Selis

Joulukuiset

Oon pahoillani @Josba05 💔
  3. Selis

Joulukuiset

Meillä tietää molempien äidit ja mun yks läheinen ystävä. Me ollaan aika matalalla profiililla liikkeellä eikä varmaan kerrota ihan kovin nopeasti muille 🤔. On niin raskasta jos tää menee kesken niin se selittely on tuskaa.
  4. Selis

Joulukuiset

Mulla Preggers ja sit Flo. Raskausplus on myös kännykällä aikasemmasta jääny, mut sitä en oo vielä päivittänyt tähän raskauteen. Preggers on mun suosikki ☺️
  5. Selis

Joulukuiset

Mulla tulee jo leffaviivat, tänään pitäis olla about 5+0. https://aijaa.com/QIHpMX @Josba05 sulla vielä niin aikaiset päivät etten olis huolissani jos haamua tulee. Mulla ainakin vahvistui vasta kun menkat oli myöhässä.
  6. Selis

Joulukuiset

Tervetuloa @_Sabe_ ☺️. Mä nyt varasin kätilön vastaanotolle varhaisultraan toukokuulle ajan. Se on vasta 8+5, mutta sopi miehen työkuvioihin parhaiten 🙏🏻.
  7. Selis

Joulukuiset

Kiva saada lisää joulukuisia tänne 🤩. Mä mietin että mennään mun mielenrauhan takia joskus viikon 7+ paikkeilla ultraan. En oo vielä varaillut. Neuvolaan soitan ens viikolla kun töissä iltavuoro niin pystyy aamulla hoitaa näitä asioita. Mä päätin viimeks etten soita ennen viikkoa 8 kun sillon...
  8. Selis

Joulukuiset

Ja niin faceen en vielä uskaltaudu mun historian takia. Ootan sinne nt-ultraan ja jos sinne päästään niin katotaan sit facea.
  9. Selis

Joulukuiset

@Nokare haluutko et lisätään synnytyssairaala listaan? @Josba05 mä lisäsin sunt tonne ylös listaan ☺️ Onko joku jo soitellu neuvolaan?
  10. Selis

Joulukuiset

Mulla etova olo tulee iltapäivällä/illalla. Hampaiden pesu aiheuttaa yökkäämistä. Rinnat on järkyttävästi turvonnut ja välillä vähän arat. Aamuyöllä aina herään 🤦‍♀️. Ja sit vaikeeta saada nukutuks.
  11. Selis

Haaveena vauva 2023

1.4 eka haamu, siitä vahvistu sit tasasesti. Digiin tuli loppuviikosta ”raskaana 2-3 viikkoa” ja laskettu on about 13.12 🙏🏻
  12. Selis

Haaveena vauva 2023

Mäki hyppäsin etukäteen -24 ryhmään kun olin sitä mieltä ettei onnistuttu ovista bongaa… no miten sit kävikään. Plussa pärähti testiin. Mä niin toivon et vielä mini tulis joulukuisiin 🥰😍🤩
  13. Selis

Haaveena vauva 2023

@Nokare mun silmään näyttää kyllä hyvältä. On siinä vahvistumista. Ja en myöskään leffaviivoja ihan aikasin saa. Itellä näytti eilen digi raskaana 2-3vkoa kun päiviä about 4+2.
  14. Selis

Joulukuiset

Tervetuloa @Elsa96 🤗. En oo vielä varhaisultraa varaillut. Oottelen mikä tilanne parin viikon sisällä on ja varaan. Löysin yhden vähän edullisemman paikan, kätilön tekemän niin toivoisin pääseväni sinne. Mut jos vuotoa tai häikkää niin sit pitää mennä muualle🤔. Mulla on useammassa raskaudessa...
  15. Selis

Joulukuiset

Mä voisin tehdä tohon ekalle sivulle listaa lasketuista ja monesko ja jos halutaan niin missä synnyttää. Mulla nyt aivan erilainen olo mitä aikaisemmissa. Jotenki hirmu stressitön ja seesteinen fiilis ainakin toistaiseksi
  16. Selis

Joulukuiset

Mulla laskettu osuu 13.12 paikkeille. Tää mun neljäs raskaus vuoteen, joten toivotaan et kestäis kyydissä loppuun saakka.
  17. Selis

Joulukuiset

🌲 JOULUKUISET 🎄 Laskettuaika/Nimimerkki/Monesko lapsi/Synnytyssairaala 4.12 @Sohveli1 3. 13.12 @Selis 4. TYKS @Elsa96 1. TAYS @Babyhaaveissa 2. @_Sabe_ 7. 15.12 @Kimbler1 1. HUS 16.12 @mmarimoi_ 1. EKKS 17.12 @_HeiD_ 3. Soite 18.12 @Nokare 2. Soite @jalei 2. 20.12...
  18. Selis

Haaveena vauva 2023

Saatettiin olla, mulla meni tosi nopeeta sillon kesken, mut muistelisin et la ois ollu helmikuussa. Ekan piti syntyy lokakuussa, seuraavan helmikuussa ja sit toukokuussa…. Nyt olis joulukuinen. Ihmettelen ettei toistaiseksi oo yhtään stressaantunut olo vaan jotenki tosi seesteinen fiilis ja...
  19. Selis

Haaveena vauva 2023

@Nokare ihan selkee haamu jo 😍🤩. Mun tän aamuinen. Tänään ois pitänyt menkkojen alkaa .
  20. Selis

Haaveena vauva 2024

@pikkuhaave kyllä se plussa on vahvistunut 😊. Ei siellä vielä mitään leffaviivoja oo, mutta huomenna vasta menkkojen pitäis alkaa. Mut vois laittaa plussanneisiin 🙏🏻. Siirrytään sit sieltä pois jollei tää kestä matkassa 💪🏻.

Yhteistyössä