Hakutulokset

1. Selis

Haaveena vauva 2023

Täällä edelleen plussa pärähtää testiin. Huomenna pitäis virallisesti menkkojen alkaa 🙏🏻. Mä voisin siirtyä plussanneisiin 🙏🏻 Katotaan josko tällä kertaa pysyis matkassa 🙂.
  2. Selis

Haaveena vauva 2024

Mä aattelin et pakko testaa kun ravintolaan meno edessä ja haamujen haamu siellä oli 🤩 https://aijaa.com/9Ycccf
  3. Selis

Haaveena vauva 2023

Ei ehkä oo todellista, mutta on vaan 😍🤩 https://aijaa.com/9Ycccf
  4. Selis

Haaveena vauva 2024

@ireh korjataatko mun nimimerkin, se on Selis 🙏🏻. Täällä todelliset piinapäivät. Ei oo varsinaisesti tuntemuksia kumpaankaan suuntaan. Pitäis malttaa olla testaamatta 💪🏻. Vitamiineista on ollu juttua, ite oon syönyt jo lähes kaks vuotta foolihappoa. Aloin sitä popsiareilusti ennen ku alettiin...
  5. Selis

Haaveena vauva 2024

Mä voisin tulla kans tänne tuolta 2023 ketjusta, se on jo vähän hiljentynyt. Meillä yritystä nyt pikkasen vajaa puolitoista vuotta takana. Useampi keskenmeno koettu ja kemiallinen. Lokakuussa km viikolla 10 ja sen jälkeen ei oo plussaa tullu. Mulla entuudestaan kolme lasta, mut miehelle tää...
  6. Selis

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 llmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  7. Selis

Haaveena vauva 2023

Moikka, Mä voisin palailla taas listoille ☺️. Parin kuukauden tauko teki päälle kyllä tosi hyvää. Nyt menossa kp 14/28-30. Tänne on tullut paljon plussia tässä tauon aikana. Onnea niistä ihan jokaiselle 😍. Ja pahoittelut keskenmenon kokeneille 😭💔
  8. Selis

Haaveena vauva 2023

Pitkästä aikaa kirjottelen tänne. @Lunni_ mäki oon kuullu et keskenmenon jälkeen ois helpompaa, mutta ei omalla kohdalla ainakaan oo ihan siltä vaikuttanut. Lokakuussa meni kesken eikä vielä oo plussaa tullut. Nyt meillä kyllä tarkotus jättää kaks seuraavaa kiertoa välistä kun pelkään et mun...
  9. Selis

Haaveena vauva 2023

Onnea plussanneille 😍🤩 Mä oon pitänyt vähän palsta taukoa. Luin kyllä nopsaan kaikki, mutta sivuja oli monia 😅. Mä sain siis uuden työpaikan täysin eri alalta ja sanoin itseni irti. Kolme viikkoa vanhassa työssä ja oon siis aivan poikki. Jotenkin jos näistä selvii niin oon tyytyväinen...
  10. Selis

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  11. Selis

Haaveena vauva 2023

@Mimerkki luulis et olis vahvistunut. Mut toisaalta mulla oli vastaava just ennen joulua, sain herkällä plussan ja sit haalistu. @KKatariina joko voidaan laittaa sunt plussanneisiin 🤩 Omia mietteitä… mä hain uutta työtä. En tiiä saanko sitä mut mietin kuitenki. Pidetäänkö me nyt parin...
  12. Selis

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  13. Selis

Haaveena vauva 2023

@KKatariina ihan selvä haamu 😍 @Lunni_ kyllä kuulostaa normaalilta. Mulla ollu km jälkeen vähän samanlaista, saa nähdä oisko nyt kierto tasottunut.
  14. Selis

Haaveena vauva 2023

15. Selis

Haaveena vauva 2023

@Hipsukas mä voin laittaa listalle. Koska yritys aloitettu? Kuinka mones toiveissa ja jos haluut kiertolistalle niin infoo ne tiedot myös 😊🤗 Vitamiineista kun on ollu juttua niin mä oon vetänyt monivitamiinia, foolihappoa, sinkkiä, rautaa, l-arginiinia. Nyt olis kuitenkin tarkotus ottaa...
  16. Selis

Haaveena vauva 2023

17. Selis

Haaveena vauva 2023

Plaah, ihan planko testi… olikohan vaan taas kiinnittymisyritys 😱😞. Nyt ei oikeen mitään positiivista irtoo… Tsemppiä ja plussien vahvistumista muille 🙏🏻
  18. Selis

Haaveena vauva 2023

19. Selis

Haaveena vauva 2023

Mulla ollut kahdesti korona, molemmilla kerroilla just siihen kiertoon saanu plussan ja ei vaikuttanut ovikseen. Menkat tullut aikalailla samaan aikaan kun tein positiivisen koronatestin. Mutta mehän ollaan kaikki niin yksilöllisiä et vaikeet sanoa miten suhun vaikutti.
  20. Selis

Haaveena vauva 2023

Hei, mun mielestä mulle sanottiin edellis keväänä ettei saa yrittää lasta jos syö tota lääkettä 🤔

Yhteistyössä