Haaveena vauva 2024

Mä siirryn tuolta 2023-ketjust tänne.

Lyhyt esittely. Eli 3. lasta yritetään ja yritys aloitettu 5/2022. Ensimmäinen lapsi meille tuli heti, toista tehtiin hieman yli vuosi. Taustalla mulla on sairaus, jonka vasta-aineet saattaa vaikuttaa raskaakstuloon vaikka itse sairaus onkin nyt balanssissa. Raskaisiin hoitoihin en usko, että lähdettäis jo taloudellisista syistä, mutta ollaan pohdittu että syksyllä jos ei ole tärppiä tullut niin hakeudun lääkäriin jos sieltä sais jotain selvyyttä tilanteeseen.

@Mollama ★ 05/2022 ★ 3.
 
Hei.Tässä sitä ollaan jälleen uuden vuoden ketjuun kirjoittamassa😔 Taustaa sen verran, että täytän tänä vuonna 41v ja lapsia ennestään 4. Vanhin jo täysi-ikäinen, kuopus täyttää 10v 🩷 Ilman ehkäisyä ollaan oltu keväästä-20 ja koko tänä aikana ei ole plussaa tullut 💔 Ajatus oli alusta asti se ettei hoitoihin aiota lähteä.Tutkimuksia on kumminkin tehty ja tiedetään, että mm.siittiöissä vikaa, niiden liikkuvuudessa 😥 Ajatus on se että mennään ilman ehkäsyä ja toivotaan, että jokin ihme vielä tapahtuisi ja vauva meille suotaisiin ❤Ovulaatiota en tikuttele,kun aiemmin niin tein ja tiedän milloin suunnilleen tapahtuu.

En halua listoille ,mutta käyn lueskelemassa täällä ja ehkä joskus kirjoitankin 😊
 
Tervetuloa uusille. Toivottavasti meidän kaikkien vierailu tässä ketjussa olisi lyhyt 😊

Mä täällä varmaan tänään aloitan oviksen tikuttelun ja toivottavasti bongaan sen siitä kohtaan kuin oon oireiden perusteella sen ajatellutkin tapahtuvan.
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

25.3.2023 lauantai

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi

@SELIS★ 11/2021★ 4. (1. Yhteinen)
@Korkkeli ★ 02/2022 ★ 1.
@Mollama ★ 05/2022 ★ 3
@Tiukuna ★ 08/2022 ★ 2.
@heltsuli ★ 8/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/2022 ★ 1.
@alessiina ★ 02/2023 ★ 1.
@Hattaja ★ 03/2023 ★ 3.
@ireh ★ 04/2023 ★ 1.
@Yöperhonen-88 ★ 04/2023 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/2023 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/2023 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

@SELIS kp 18/28~30
@Hattaja kp 4/28
@heltsuli kp 2/28-31

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@Babyhaaveissa DPO 4
@SELIS DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

nimimalli ★
 
Viimeksi muokattu:
Mä voisin tulla kans tänne tuolta 2023 ketjusta, se on jo vähän hiljentynyt.

Meillä yritystä nyt pikkasen vajaa puolitoista vuotta takana. Useampi keskenmeno koettu ja kemiallinen. Lokakuussa km viikolla 10 ja sen jälkeen ei oo plussaa tullu. Mulla entuudestaan kolme lasta, mut miehelle tää ois eka.

Mulle vois listaan päivittää; Selis ★11/2021★ 4. (1. Yhteinen)
Kiertolistalle kp 18/28-30
Piinalistalle DPO 2
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

25.3.2023 lauantai

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi

@K3rttuli ★ 08/2021 ★ 1.
@SELIS ★ 11/2021★ 4. (1. Yhteinen)
@Korkkeli ★ 02/2022 ★ 1.
@Mollama ★ 05/2022 ★ 3
@Tiukuna ★ 08/2022 ★ 2.
@heltsuli ★ 8/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/2022 ★ 1.
@alessiina ★ 02/2023 ★ 1.
@Hattaja ★ 03/2023 ★ 3.
@ireh ★ 04/2023 ★ 1.
@Yöperhonen-88 ★ 04/2023 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/2023 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/2023 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

@SELIS kp 19/28~30
@Hattaja kp 5/28
@heltsuli kp 3/28-31

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@Babyhaaveissa DPO 5
@SELIS DPO 3

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

nimimalli ★
 
Viimeksi muokattu:
Mäkin voisin myös siirtyä tuolta 2023 ryhmästä tänne, sielläkin toki viime aikoina tullut oltua vain seuraajana, kun oma tilanne seisonut paikallaan.

Meillä yritys siis alkanut elokuussa 2021 eikä yhtään plussaa ole tullut. Joulu- ja tammikuussa meille tehtiin inseminaatio ilman tulosta. Nyt ollaankin sitten ivf-jonossa HUS:n alueella ja odotellaan aikaa suunnittelukäynnille😊

@K3rttuli★ 08/2021★ 1.
 
  • Tykkää
Reactions: ireh ja Cara-mel
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

27.3.2023 maanantai

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi

@K3rttuli ★ 08/2021 ★ 1.
@SELIS ★ 11/2021★ 4. (1. Yhteinen)
@Korkkeli ★ 02/2022 ★ 1.
@Mollama ★ 05/2022 ★ 3
@Tiukuna ★ 08/2022 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@haaveillen ★ 11/2022 ★ 1.
@alessiina ★ 02/2023 ★ 1.
@Hattaja ★ 03/2023 ★ 3.
@ireh ★ 04/2023 ★ 1.
@Yöperhonen-88 ★ 04/2023 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/2023 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/2023 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

@inkeriini kp 26/30
@SELIS kp 20/28~30
@haaveillen kp 17/26~30
@Hattaja kp 6/28
@heltsuli kp 4/28-31

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@inkeriini DPO 11
@Babyhaaveissa DPO 6
@SELIS DPO 4

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

nimimalli ★
 
Viimeksi muokattu:
Onko kellään ollut hiivaa ilman kutinaa eli ainoan oireena kokkareinen v-vuoto? Mulla on vv jotenkin kokkaremaisempaa, niin pohdin tartteeko hakea joku lääke ettei se nyt ainakaan raskautumista estä.. 🤔 Kerran vuosia sit ollu hiivis ja silloin syyhys niin, ettei epäilystäkään oliko hiivaa vai ei. Siks jäin nyt pohtimaan, voiko edes olla niin lievänä ettei kutita.
 
voisin hypätä mukaan kiertolistalle tässä vaiheessa, eli tänään kp 17/26-30.
Ovis on myös jo tapahtunut limoista päätellen, tässä kierrossa ei tikuteltu niin ei tietoa dpoista. Heitettiin myös yritys tauolle täksi kierroksi, on tehnyt kyllä pääkopalle hyvää 😊😍
 
  • Tykkää
Reactions: ireh
Tilanne muuttui täällä aika nopeasti tänään. Plussa pärähti testiin työpäivän jälkeen ja edelleen ollaan melko ihmeissämme.

Mullahan oli siis 1.3 ja 21.3 menkat. Vuotoa tuli viime viikolla sen verran että siteet ja tamponit oli käytössä, hyytymiä ei tullut eikä ollut varsinaisesti kipuja. Tänään tuli vaan fiilis et edellisen kierron (alkoi 1.3) mukaan huomenna tai keskiviikkona olisi ollut testipäivä. Yksi testi oli kaapissa ja 2h pidättämisellä siihen pissat ja plussa!

Sekavat fiilikset kun en tiedä onko kyydissä joku vai mikä on homman nimi. Soittelen huomenna neuvolaan ja kyselen neuvoja. Nyt kun asiaa ajattelee niin rintoja aristaa ja aamulla oli huono olo kun ruokailuväli venyi pitkäksi.

Elämä tosiaan osaa yllättää..
 
Tilanne muuttui täällä aika nopeasti tänään. Plussa pärähti testiin työpäivän jälkeen ja edelleen ollaan melko ihmeissämme.

Mullahan oli siis 1.3 ja 21.3 menkat. Vuotoa tuli viime viikolla sen verran että siteet ja tamponit oli käytössä, hyytymiä ei tullut eikä ollut varsinaisesti kipuja. Tänään tuli vaan fiilis et edellisen kierron (alkoi 1.3) mukaan huomenna tai keskiviikkona olisi ollut testipäivä. Yksi testi oli kaapissa ja 2h pidättämisellä siihen pissat ja plussa!

Sekavat fiilikset kun en tiedä onko kyydissä joku vai mikä on homman nimi. Soittelen huomenna neuvolaan ja kyselen neuvoja. Nyt kun asiaa ajattelee niin rintoja aristaa ja aamulla oli huono olo kun ruokailuväli venyi pitkäksi.

Elämä tosiaan osaa yllättää..
Onnea, toivottavasti kaikki on hyvin! Joskushan saattaa tulla "kuukautiset" säännöllisestikin vielä pari kertaa raskauden alettua, lähipiiristä löytyy tämmöinen tapaus 😊

Tervetuloa uusille! ❤
Täällä odottelu yrityksen alotukseen ja ekan vuoden vaatekokoelman kirppistely on jatkunut. Päätettiinkin, että lopetan jo tästä kierrosta pillerit, joten kohta pääsee ovulaatiota testailemaan vaikka ei vielä aloitellakaan varsinaisesti kun foolihappoa ei ole vielä 2 kk kasassa! 😁
 
  • Tykkää
Reactions: Hattaja
Onnea, toivottavasti kaikki on hyvin! Joskushan saattaa tulla "kuukautiset" säännöllisestikin vielä pari kertaa raskauden alettua, lähipiiristä löytyy tämmöinen tapaus

Tervetuloa uusille!
Täällä odottelu yrityksen alotukseen ja ekan vuoden vaatekokoelman kirppistely on jatkunut. Päätettiinkin, että lopetan jo tästä kierrosta pillerit, joten kohta pääsee ovulaatiota testailemaan vaikka ei vielä aloitellakaan varsinaisesti kun foolihappoa ei ole vielä 2 kk kasassa!
Missä vaiheessa sulla on kierto menossa?

Mulla meni just vika pilleri, nyt sit odotellaan menkkoja nii pääsee kiertolistalle!!
 
  • Tykkää
Reactions: Eswe
Missä vaiheessa sulla on kierto menossa?

Mulla meni just vika pilleri, nyt sit odotellaan menkkoja nii pääsee kiertolistalle!!
Nyt on suunnilleen kp 15/28, ens viikon puolivälissä on viimenen pilleri. Mulla aina taukoviikolla tulee vuoto vasta 3.-5. taukopäivänä. Mua ahdisti jostain syystä ajatus pillereiden lopetuksesta ja samanaikaisesta alotuksesta, tää vaihtoehto tuntui jotenkin rennommalta ja vapaammalta. Ja jännää, toivottavasti sulla palautuu kierto nopeesti! Kerrohan sit tänne 🤩

// muoks
Niin ja laskennallisesti tosiaan ekasta kierrosta ei varmaan ehtisi tärpätä, koska n. 3 vkoa on pillereiden lopetuksesta foolihappokuurin loppuun ja JOS yritettäis niin se yritys menis n. kp 17-18 just sen foolihapon takia (olettaen, että kierto jatkuisi säännöllisenä). Mutta alkuun ois ajatus lähinnä tikuttaa ja oppia omasta kehosta, ja sitten ekan kk jälkeen vasta yritys käyntiin. Toki jos kierto pitkittyy niin pitää sit pohtia uudelleen.
 
Viimeksi muokattu:
Voisin tulla kans listalle 😊 menkat alkoi tänään ja ainoa mahdollinen inssipäivä tuo la:n tammikuun alkuun (tyyliin 1.-2.1.). Tänään on kp1/28-30 nyt tässä vaan jännitetään osuuko ovis pääsiäiselle vai päästäänkö inssiin. Luulen ovis voisi olla kp15 joka olis pääsiäisen jälkeen ti mutta välillä se noilla letrozoleilla yllättää ja on aiemmin
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

28.3.2023 tiistai

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi

@K3rttuli ★ 08/2021 ★ 1.
@SELIS ★ 11/2021★ 4. (1. yhteinen)
@Korkkeli ★ 02/2022 ★ 1.
@Mollama ★ 05/2022 ★ 3
@Tiukuna ★ 08/2022 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@haaveillen ★ 11/2022 ★ 1.
@alessiina ★ 02/2023 ★ 1.
@Hattaja ★ 03/2023 ★ 3.
@Cherrymint ★ 03/2023 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/2023 ★ 1.
@Yöperhonen-88 ★ 04/2023 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/2023 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/2023 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

@SELIS kp 21/28~30
@haaveillen kp 18/26~30
@Hattaja kp 7/28
@heltsuli kp 5/28-31
@Cherrymint kp 2/26
@inkeriini kp 1/30
@Tiukuna kp 1/28~30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@Babyhaaveissa DPO 7
@SELIS DPO 5

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

nimimalli ★
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille! Hyppään mukaan, meillä yritys alkoi tästä kierrosta nyt kp 2 ja mies kävi viime kuussa vasektomianpurussa, minä 41v 5 lasta ennestään ja mieheni 42v hänellä ei vielä lapsia joten tässä yhteistä/yhteisiä iltatähti haaveina kuumeillaan
Ja listoille mukaan myös kp2/26 ja minulle 6 ja miehelleni 1 lapsi toiveissa🫶🏻
 
  • Rakkaus
Reactions: Eswe
Voisin tulla kans listalle menkat alkoi tänään ja ainoa mahdollinen inssipäivä tuo la:n tammikuun alkuun (tyyliin 1.-2.1.). Tänään on kp1/28-30 nyt tässä vaan jännitetään osuuko ovis pääsiäiselle vai päästäänkö inssiin. Luulen ovis voisi olla kp15 joka olis pääsiäisen jälkeen ti mutta välillä se noilla letrozoleilla yllättää ja on aiemmin
Onpa jännää, toivottavasti osuis sopivasti ja kaikki menis hyvin! Ja vuoden alku olis varsin hyvä aika syntyä 🤭
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna

Yhteistyössä