Hakutulokset

1. Selis

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  2. Selis

Haaveena vauva 2023

@Tinde91 ja @hemuliina90 onko teistailtu lisää?
  3. Selis

Haaveena vauva 2023

@Kuumeilija40 niin kurja homma 😞. Mä testasin 🙊. Sain niin hailakan viivan ettei onnannut sitä saada kameraan. Livenä siinä näkyy. Tosin aikaiset päivät niin ei ihme et haaleeta. Oireita on jäätävä vilu, rinnat todella turvonneet ja ajoittain erittäin arat. Muutamana päivänä ollut ohimenevää...
  4. Selis

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  5. Selis

Haaveena vauva 2023

Mä oon kans ennen pitänyt pc:n liuskoja mun luottotesteinä, voin kertoa että niitä on tässä reilun vuoden aikana tehty ja PALJON. Mutta tosiaan viime aikoina siinä aina se viivanpaikka ja en enää tykkää niitä käyttää. Toisaalta aika monet plussat myös saatu niillä. Oma kokemus on että jos on...
  6. Selis

Haaveena vauva 2023

@Tinde91 kyllä plussalta näyttää mun silmään ja selvästi. Onnea 😍 @Kuumeilija40 mä en oo enää ostanu noita pc:n liuskoja kun mulla on samoja viivoja. Tuntuu et niissä tulee aina se viivanpaikka. @Tiukuna kyllä mä lasken ekaks vuotispäiväksi sen päivän ku tulee kuppiin saakka. Et vaikka et...
  7. Selis

Haaveena vauva 2023

Me ratsastaa. Ei se alkuvaiheessa vielä haittaa. Ja jos lohduttaa niin kyllä mäki ratsastin töissä vaikka olin raskaana. Ja oon muutenki hevosten kanssa päivittäin tekemisissä.
  8. Selis

Haaveena vauva 2023

9. Selis

Haaveena vauva 2023

Oli aivan jäätävät. 9 päivää vuosi ja viis ekaa oli aivan massiivista. Vähintään tunnin välein vessaan. Voit kuvitella kuinka poikki olin ku pisin yötä sai myös rampata vessassa 😵‍💫.
  10. Selis

Haaveena vauva 2023

Ovistesteistä on ollu puhetta. Mä saan ihan blankoja. Parhaat on cb:n hymynaamat. Mut ne on niin kalliita että en oo enää raaskinut niitä ostaa. PC:n liuskoja kokeillut mut niillä mun tosi vaikeeta löytää plussaa. En saa tasapaksuja viivoja niillä. Nyt oon käyttänyt apteekin omia puikkoja. Ne on...

Yhteistyössä