Hakutulokset

1. Selis

Joulukuiset

Voi ei @*Tähtipölyä* 😱😔. Onko kipuja? Vuosiko paljon?
  2. Selis

Joulukuiset

Tervetuloa @Kat_ ☺️. Lisäilin sunt listalle 🙏🏻. Mä oon ollu ylitöissä viikonloppuna ja kyllä on raskasta. Oon ihan poikki, vaikka työ ei musta oo mitenkään jäätävän raskasta. Yritän nyt muutenkin tehdä paljon töitä jotta olis mahdollisimman hyvä äitiyspäiväraha 😅. Toivoisin et voisin sit jäädä...
  3. Selis

Joulukuiset

Olot edelleen 🤢. Vielä ei oo tullut ylös saakka, muutaman kerran kurkkuun saakka 😱. Ja väsymys on jotain ihan jäätävää… tuntuu että on ihan puoliteholla aamusta iltaan. Just luin jostain että näillä viikoilla pahoinvointi monilla pahinta ja allekirjoitan sen. Pitäis kyllä olla nurisematta kun...
  4. Selis

Joulukuiset

Mullakin taitaa olla kaapissa vielä pari, täytyy testata 🫢
  5. Selis

Joulukuiset

Mulla siirty neuvola. Jotenki tuntuu että ne siirtyy aina. Onneks vaan yhdellä päivällä, mutta silti ärsyttää. Mulla monta tekstiviestiä peräkkäin missä siirtyneitä aikoja 😟. Nyt myös uus neuvolatäti, viime syksyinen on vaihtanut muihin hommiin. Onneks tää uus vaikutti myös oikein ihanalta...
  6. Selis

Joulukuiset

Mulla menee päivät myös parhaiten niin että syö parin tunnin välein. Silloin saa pidetty pahimman terän pahoinvoinnilta pois. Ja puhuiko joku väsymyksestä 😴. Tuntuu että vois nukkua vuorokauden ympäri… voin helposti nukkua töiden jälkeen tunnin päikkärit. @mmarimoi_ onneks oot hyvissä...
  7. Selis

Joulukuiset

Mähän sanoin et nauttikaa niin pitkään ku voitte, se pahoinvointi tulee rytinällä. Itellä on päivästä toiseen selviytymistä. Olot on kaameet, vielä ei oo yökkimistä pidemmälle mennyt, mutta ei se kaukanakaan oo ollu. Viikko varhaisultraan vielä 😱
  8. Selis

Joulukuiset

Mulla ultra vasta 8+5. Tarkoituksella vähän venytettiin kun ei aina oo menny ihan putkeen nää mun odotukset. Pisimmälle oon päässy syksyllä, sillon loppu sydämen syke 9+3… reilu viikko pitäis vielä odotella 🙏🏻
  9. Selis

Joulukuiset

Ne kellä on vähän oireita, nauttikaa niistä hetkistä… tilanteet voi muuttua. Nimimerkillä kokemusta on…. Ei nää rannekkeet kokonaan tätä oloa vie pois, koko ajan sellanen et koska pitää mennä 🤮🤢. Tää vaan tuntuu pahenevan 😩
  10. Selis

Joulukuiset

Ei oo voisin ketään tehnyt faceryhmää vielä 🤔. Ite en vielä uskalla liittyä, mutta jos joku sellaisen tekee niin ehkä sit nt-ultran jälkeen… Mulla ollu nyt niin jäätäviä oloja et hain sellaset pahoinvointi rannekkeet. Saa nähdä paljonko ne auttaa. Nyt ku oon niitä pitäny niin tuntuu et pahin...
  11. Selis

Joulukuiset

@*Tähtipölyä* kyllä mullaki alussa oli oireetonta. Ja rinnat on aikaisemmissa ollut tosi kipeet, nyt ei niinkään. Ne on vaan jäätävän turvoksissa 😂. Pahoinvointi nostanut päätään vasta 6+ viikon aikoihin.
  12. Selis

Joulukuiset

Ja olipa huojentavaa kuulla @mmarimoi_ että ultrassa kaikki hyvin tällä erää 🙏🏻
  13. Selis

Joulukuiset

@tiinaemilia mulla vuoteli tossa 5+3 paikkeilla, rusehtavaa valkkaria parina päivänä tuli vähän siteeseen, mutta loppui muutamien päivien jälkeen. Ompa kivaa saada lisää porukkaa tänne ☺️🤩. Mä oon menossa reilun viikon päästä neuvolaan, sillon 8+6. Edellisenä päivänä on sit varhaisultra. Äkkiä...
  14. Selis

Joulukuiset

Tägätkää sit mua kun haluutte listoille tonne etusivulle. Ihan mahtavaa @*Tähtipölyä* et vihdoin plussa suotiin sinnekin 🙏🏻. Mä en ite uskalla faceen mihinkään ryhmiin, en ennen ku oon käyny ekassa ultrassa ja että päästäänkö edes sinne saakka 🙊
  15. Selis

Joulukuiset

@Lunni_ sama homma. Karmee väsymys, oon nyt jatkuvasti nukkunut päikkäreitä töiden jälkeen vaikken koe että mulla ois kovin raskas työ…
  16. Selis

Joulukuiset

Tervetuloa @Sohveli1 ja @Babyhaaveissa 🤩☺️. Mä lisäilin teidät tonne listaan ☺️ Meilläkään ei oo neuvolassa ultraa. Jos on jotain ongelmaa niin sit täällä pääsee keskitettyyn avoneuvolaan käynnille. Ne on vartin aikoja, mut siellä ultra. Mulla on nyt pahentunut olotilat selvästi. Hankalaa tää...
  17. Selis

Joulukuiset

Tervetuloa @Mollama ☺️. Musta hyvin on vahvistunut, ei mullakaan heti mitään leffaviivoja tullut 🙏🏻
  18. Selis

Joulukuiset

@baulie mä pidättäytyisin jos vähänkään vuotoja. Meillä alko se vuoto just seksin jälkeen ja vuoteli sit seuraavan viikon ihan minimaalisesti. Nyt ei oo enää vuotanut, mut ollaan todettu että ei hetkeen harrastella 🙏🏻
  19. Selis

Joulukuiset

Mulla sama kun töissä ei silleen pääse tarkastelee tilannetta, onko valkovuotoa vai jotain muuta🙊. Vuotaako sulla paljon?
  20. Selis

Joulukuiset

@Lunni_ joo, mulla kans 8.5 varhaisultra 🙏🏻. Meillä on sit kaikilla jännät päivät samaan aikaan 😱. @mmarimoi_ kyllä niin tiedän sun fiiliksen. Mulla siis viime raskaudessa se hematooma myös ja uhkaava keskenmeno sen takia ja keskenhän se sit meni 😩. Vaikka tässä nyt on vähän rusehtavaa...

Yhteistyössä