Hakutulokset

1. I

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Tää näyttää taas tosi hyvältä! Jospa vaan tosiaan kuuluu testin "luonteeseen" jäädä vaaleammaksi?
  2. I

Marraskuiset 2021

Ihan sekopäinen olo. Toisena hetkenä naurattaa ja toisena itkettää. Oon varmaan tosi helppoa seuraa :D mut näähän on oireita, eikös?! Lisäks käyn vähän normaalia hitaammalla ja mm asiakaspuhelut tänään oli jo lähes koomisia kun tuli ihan jäätäviä aivopieruja.
  3. I

Marraskuiset 2021

Mullakaan ei ole kyllä raskaana oleva olo :( mutta viivat kyllä vahvistui. Todella raastavaa vaan odotella. Oliko tälläviikolla alkukuun ihmisillä jo ultraa? Kuulumisia odottelen :)
  4. I

Marraskuiset 2021

@Jaffakeksi voi kurja jos ei vahvistu. Veikkaisin varmaan sitten myös kemiallista jos ei parin päivän päästä edelleenkään vahvistu :( ja mitä muiden kokemuksia lukenut niin eipä ne taida oikein ainakaan julkisella puolella muuta tehdä kuin käskeä odottamaan. Yksityiselle toki ainakin pääsis...
  5. I

Marraskuiset 2021

Mulla tais olla viimeksi preglifen lisäksi sellanen kuin raskaus + , siinä näkyi ne "minkäkokoinen hedelmä" lapsesi on :D Niitä tais olla muitakin sovelluksia joissa vähän samantyyppinen vertailu oli. En päässyt viimeksi näitä oikein vertailemaan kun jouduin poistamaan sit siinä 8+ viikoilla...
  6. I

Marraskuiset 2021

Pakotin myös itseni soittamaan neuvolaan kun nettiajanvarauksesta ei sopivia aikoja löytynyt. Ihana nainen siellä puhelimessa, jankutin varmaan kymmenen kertaa että tuskin tässä nyt sinne asti päästään mutta aikaa pitäisi kuitenkin varuiksi varata.. Ja se osasi kyllä ihanasti rauhotella mua...
  7. I

Toiveissa vauva 2021

Valtavat onnittelut @Persikka123 !
  8. I

Marraskuiset 2021

Kiitos @äitionnellinen ryhmän luomisesta! Mä tuun varhaisultran jälkeen sit. Varmaan pitää pyytää kaveriksi että saa ryhmään ja sit vaan poistaa kun on ryhmässä :) Mulla menny jo vuoden mamavitat kun totesin et sama se on suoraan niitä syödä. Nyt oon lisänä syöny muistaessani d-vitamiinia ja...
  9. I

Marraskuiset 2021

Jatkan höpinää, sori pommitus :D tein äsken ihan testihulluuttani 2h pidätyksellä uuden digin ja sain kaipaamani 3+. En tiedä voiko noissa oikeesti olla eroja kun aamuinen digi oli raskauskeijulta se kahden paketti jossa teksti tulee in english ja äsköinen apteekista ostettu. Luulis olevan...
  10. I

Marraskuiset 2021

Päästäispä kaikki näistä peloista ja epävarmoista viikoista yli ja höpöttelemään vähän positiivisempia juttuja :) Kuinkas monella on ultra ens viikolla? Mä varasin nyt kuitenkin arteen ajan 22.3 ma. Jos ei vuotoja sitä ennen ja siellä huonoja uutisia niin kinuan suoraan lähetettä ja toivon...

Yhteistyössä