Hakutulokset

1. I

Marraskuiset 2021

@pandanen Joo tikutin oviksen 15.2 myöhään illasta eli olettaisin että oli 16 tai 17pv. Viimesen liuskatestin tein muistaakseni tiistaina ja sillon pc vahva, mutta ei ihan yhtä vahva kuin kontrolli. Aion tehä digin vielä huomenna ja ma ja sit lopetan, oli tulos mikä tahansa. Aika henkisesti...
  2. I

Marraskuiset 2021

@suhveli voi höh. Tsemppiä uuteen kiertoon! @UniQuePopPy varmaan joku lauantaitaksa ainakin toimistomaksuissa, ois aika tyypillistä. Toivotaan et ei! Heti kertoo kuulumisia sit! Täällä digi edelleen 2-3. Dpo24. Eilen olin ekaa kertaa vähän jo sillä mielellä että oon raskaana, kun oli kunnon...
  3. I

Marraskuiset 2021

Voihan digit ja haaleat viivat ja oireettomuudet kun niin monelle meistä aiheuttaa päänvaivaa. Toivon niin, että kaikki sais nyytin syliin marraskuussa.. Jaksamista meille kaikille epätietoisuuden keskelle! Mutta iloisempaan, ihana toi uusi äitiyspakkaus. Kivempi kuin viime vuotinen mun...
  4. I

Marraskuiset 2021

Onks täällä muita himotestaajia, jotka meinaa digejä vielä tehdä? Vertaiskokemukset jälleen kiinnostaa, että koska saatte sen 3+. Tänään dpo 23 tai 5+2 ja digi vielä 2-3. Esikoisesta samoilla päivillä 3+ ja keskenmenneessä nousi vasta 5+5 (joo-o, taisin testata päivittäin siitä 5+0 eteenpäin...
  5. I

Marraskuiset 2021

Mä täällä pohdin varhaisultraa enkä nyt yhtään osaa päättää miten tekisin. Oi parviäly, apua! Vaihtoehtoina nyt siis terveystalo tai perhe-arte. Perhe-arteen menisin ehdottomasti jos luottaisin että kaikki hyvin. Mutta pelkään edelliskerran toisintoa ja jos menee taas niin että ei voi 100%...
  6. I

Marraskuiset 2021

@pandanen mulla oli kans siinä menkkojen alkamispäivänä 2pv ruskeata vuotoa lähinnä pyyhittäessä. Onnistuneessa raskaudessa tai keskenmenneessä ei kummassakaan tämmöstä ollut, joten ei kyllä osaa yhtään veikata että onko se hyvä vai huono juttu. Mutta googlailun mestarina sanoisin tähän(kin)...
  7. I

Marraskuiset 2021

Faceryhmä ehdottomasti kiinnostaa, mut aikasintaan varhaisultran jälkeen. Tervetuloa kaikki uudet marraskuiset, kivasti jo porukkaa :) Mä aattelin vielä itteäni digillä kiusata vaikka tiedän ettei se kerro mitään. Keskenmenneessä sain 3+ siihen päivillä 5+5 ja siihen se kehitys oli sit...
  8. I

Toiveissa vauva 2021

@Kaneli123 mulla oli syksyllä kkm lääkkeiden jälkeen niin, että jos lasken lääkkeidenottopäivän kp1:seksi niin ovisplussa tuli kp14 ja kp22 ja kp25 JA kp29. Että sellasta häränpyllyä kroppa heitti. Kierto oli 39pv ja sit heti seuraava kyllä jo onneks tasoittui normaalin rajoille. Tsemppiä...
  9. I

Toiveissa vauva 2021

Apua :D mä oon itse joulupäivän lapsi ja ihan hyvin oon pärjännyt.
  10. I

Marraskuiset 2021

Perjantaina julkistetaan uus äitiyspakkaus! Jei. Niitä on niin ihana katella :)
  11. I

Marraskuiset 2021

Ei täälläkään. Tai väsyttää kyllä, mutta ihan yhtä paljon kun aina ennenkin :D Lieviä menkkajomoja jotka vähän nostavat toiveita että olis ees jotain oiretta. Mutta hiljasta muilla rintamilla edelleen. En oo uskaltanut varhaisultraa saati neuvolaa varailla.
  12. I

Marraskuiset 2021

Hahah universumi, hahah. Aattelin säästää muutamia euroja ja tilata "viimeset digit" raskauskeijulta, että ois pe alkaen katsonut saisko 3+. Rupesin tänään ihmettelemään kun ei tule lähetysvahvistusta. No hitto Nordean ongelmat ja näkyy vaan katevarauksena. Eli tuskin tulee testit perjantaiksi...
  13. I

Marraskuiset 2021

Mulla on vanha doppleri kaapissa kans odottamassa :D Voi kun pääsisi sinne asti että tulisi käyttöön. Tänään ollut taas aika paha mieli, kun on ihan huijari olo tän raskauden kanssa.. Testit sanoo että raskaana, mutta olo sanoo että ei. Oispa joku koti hcg mittaus jolla me stressipallot...
  14. I

Marraskuiset 2021

Vähän seilaa ajatukset sen suhteen. En oo oikein enää lukenut uutisia tms kun ruvennut vaan ahdistaa koko pandemia. Mulla siitä helppoa että oon kotietätöissä ja koska ei mitään sairauksia niin rokotevuoroa tuskin tarvitsee hetkeen odotella.. Mutta todennäköisesti kallistuisin tässä vaiheessa...
  15. I

Toiveissa vauva 2021

@Kuumeilija40 Tsemppiä! Hyvä että lähti sit itsessään hoitumaan eikä tarvinnut mennä lääkkeiden kautta. Ja mahtavaa että mies on vauvakuumeessa ja pääsette vielä jatkamaan. Miten sä voit?
  16. I

Marraskuiset 2021

@Ruusu34 pitäis olla ihan hyvät päivät mennä! rv 6+3 taitaa olla virallisesti se mitä suosittelevat, että sitä ennen ei menisi jos haluaa varmasti sykkeen varmistaa. Toisilla näkyy ilmeisesti jo tätäkin aiemmin :)
  17. I

Marraskuiset 2021

Mulla on taas vaikeeta töissä, kun on puuduttavaa kotietätyötä ja keksisin satoja googletettavia asioita, eli ei oikein pysy ajatus muualla.. Viikonloppuna sain hyvin ajatukset asioista pois mutta nyt sit taas plääh.. Mutta ihankun ois vähän tissit kipeet! Tai sit oon vaan painellu niitä niin...
  18. I

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

@pupup ja @Alinna86 pidättää, pidättää! :D marraskuisiin kaivattaisiin lisää juttelukavereita!
  19. I

Toiveissa vauva 2021

Jos kivun kanssa pärjää niin odottaisin huomiseen, mut tosi herkästi myös päivystykseen jos yhtään sellanen olo! Tsemppiä!
  20. I

Marraskuiset 2021

Äh. Kattelin neuvolan ajanvarausta netissä ja esikoisen neuvolaan ei kyllä oo mitään järkeviä aikoja saatavilla, eka mahdollinen aika ois arviolta 10+0 päivälle ja kuulostaa kauheen myöhäseltä veritestien ja ultran lähetteen kannalta. Nettivaraus ois niin kätsy kun sen saa peruttuakin sit sieltä...

Yhteistyössä