Hakutulokset

1. I

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

@Alinna86 aijai, oispa kuitenkin plussan alku, mäkin nään. Ai että toi polttaminen ei itellä käyny mielessä, toivoin jotain tuhoutumismekanismia testeihin :D
  2. I

Marraskuiset 2021

Tää alku on kyllä niiiin hidasta aikaa. Kovasti just yrittää olla kyttäämättä oireita, menee miten menee. Mut menispä silti vähän nopeammin aika :D
  3. I

Marraskuiset 2021

Moi! Tulen nyt ainakin hetkeksi tänne jakamaan ajatuksia. Taustaa senverran että onnistunut raskaus 2018 ja kkm viime syksynä. Nyt on testit taas haamuilleet jo lähes viikon ja himotestaajana niitä on kulunut PALJON. Ei oikein taas viivat vahvistu ja ruskeaa tuhrua paripv. Ei ole kovin...
  4. I

Toiveissa vauva 2021

@Lili_86 monikin on tainnut käydä, saat varmaan lisävinkkejä siihen vielä mutta vinkkaan että esim labrapaketteja saa halvalla esim puhdin kautta jos haluaa ensin ne otattaa. Ja muillekin vinkkinä, että jos on pätevä työterveyshuolto niin sieltä saa myös labroja, mutta raskausasiat ei yleensä...
  5. I

Toiveissa vauva 2021

Mä roikun edelleen täällä epätoivolimbossa. Viivat ei vahvistu ja ei mitään oloja. Edellisessä keskenmenneessä sentäs viikon ajan tässä vaiheessa oli yöllistä pissareissua, aamunälkää ja nännikipua. Nyt ei sitäkään vähää. Eilen taas vähän tuhrutti, mutta ihan ruskeaa, vanhaa verta. Ei kipuja...
  6. I

Toiveissa vauva 2021

Juu kyllä mä vielä sitkeästi pidän pientä toivoa yllä tästä(kin). Vuoto rauhoittunut, rfsu inasen vahvempi. Digi 1-2, kun esikoisesta oli jo päivää aiemmin 2-3. Muttamutta. Aika luovuttanut olo, mutta se on varmasti suojamekanismiakin osittain kun viimeksi haalurat testissä meinasi huonoa ja...
  7. I

Toiveissa vauva 2021

Täällä vähän ruskeaa vessakäynnillä ja menkat alkanee pian, sykkii alavatsassa siihen malliin. Eli tämä laskettaneen kemialliseksi sitten. Perseenperse. Jotain positiivista ettei nyt ainakaan tarvitse odotella siihen varhaisultraan asti ja lähteä taas tyhjennysrumbaan uudestaan. Minut voi...
  8. I

Toiveissa vauva 2021

@Nuunuu-84 paljon sulla oli dvit arvot ja mitä sait ohjeeksi niiden suhteen, eli paljon syöt? Mulla oli ne kans labroissa matalat mutta ei ollut lääkärille jatkoja niin oon vaan napsinu sellasen 20-30mikrog/pv. Vissiin sais ihan reippaasti enemmänkin syödä..
  9. I

Toiveissa vauva 2021

Nää oletettavasti on samanarvoisia suureita? Toinen milli-uniteissa ja toinen litroissa joten 1:1? Saa korjata jos oletan väärin, perustuu johonkin Kekkosen aikaiseen koulunkäyntiin tämä ajatus.
  10. I

Toiveissa vauva 2021

@Kuumeilija40 En ole lääkäri, mutta vähän alhaiselta kuulostaa siihen nähden koska plussasit. Mutta toisaalta viitearvoissa joten toivoa ehdottomasti on. Eli seuraava arvo ratkaisee ja selviää tilanne varmasti. Tsemppiä odotteluun!
  11. I

Toiveissa vauva 2021

Joo huomenna ehkä uskaltaudun digin tekemään. Yritetään olla stressaamatta ja toivotaan että molemmilla kaikki hyvin peloista huolimatta :)
  12. I

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/genozu Jaa-a. Ylempi pc toissapäivänä dpo13 (kuivana) ja alempi tänään dpo15. Eipä noissa näytä oikein eroa olevan. Näinköhän tämä päättyy jo alkuunsa.. voispa vaan pikakelata vaikka kuukauden päähän niin tietäisi onko toivoa. Piinaava odotus jatkuu.
  13. I

Toiveissa vauva 2021

@chili_ joo aamulla tein rfsu:n. Ihan samanmoinen haalura kuin edeltävänä päivänä. Tosin unohdin et kävin vessassa aamuyöstä eli rakkoaika n.2h :D huomenna aamusta sit pc jolloin hyvä vertailla eilisen samaiseen merkkiin. Oon nyt aatellu pysyä siinä 1 testi päivässä tahdissa kunnes/jos...
  14. I

Toiveissa vauva 2021

@petronella09 mulla aina oviksesta menkkoihin asti runsas valkovuoto. Niin myös tässä kierrossa. Edellisessä tärppikierrossa viikko oviksesta maha meni kovalle, nyt sit taas päinvastaiseen suuntaan. Et ota näistä sit selvää.. Menkkamainen olo ja jännittää että vahvistuuko viivat vai ei...
  15. I

Toiveissa vauva 2021

@tokkurainen joo marraskuun 12-13 arviolta olisi. En uskalla vielä siirtyä kirjottelemaan sinne ennenkun näen vahvistuuko viivat. Menkkajomotuksia on, mutta muistaakseni kuului asiaan onnistuneessakin tapauksessa. Jaan siis täysin tunteen siitä että arveluttaa kovasti. Päivä kerrallaan ja...
  16. I

Toiveissa vauva 2021

@tokkurainen onnea! Menetkös sä nyt sit lokakuisiin vai marraskuisiin.. :unsure: Mä en uskalla vielä mihinkään, kun menkatkaan ei vielä myöhässä, ke vasta pitäis alkaa. Että joudutte vielä kestämään mua täällä :cool:
  17. I

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/hnzfj0 Dpo 13 (tai12). Hailuraa on, mutta kyllä ne viivoja on! En tiedä miten tässä nyt sit pysyis jotenkin järjissään.. parempi varmaan ois kun ei testais niin paljon kun viimeks, mutta toisaalta viimeks viivojen hidas vahvistuminen kieli keskenmenosta.. et jos nyt max 1testi...
  18. I

Toiveissa vauva 2021

@chili_ aamuksi pc JA rfsu. :D
  19. I

Anteeksi spämmäily mutta jonnekin pakko purkaa.. https://aijaa.com/s1wGjl
  20. I

Tein pc:n tunnin pidätyksellä. Siinä on viiva. Itkettää ja ahdistaa ja tärisyttää. Keskenmeno syksyllä joten ihan jäätävä pelko. https://aijaa.com/17gLzi

Yhteistyössä