Hakutulokset

1. I

Toiveissa vauva 2021

En tiedä nyt miten päin olla. Latasin sen testikuvan ihan todistaakseni että huono testi.. Mutta himotestaajien ja @Mansikka_maanantai viestin jälkeen tuli tarve tehdä pc. Tunnin rakossa ollut pissa ja saan haamun testiin. Oon nyt itkeny vessassa 5min kun jännittää niin.
  2. I

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

@Turbo8 no siinä on hieno plussa, onnea :)
  3. I

No äläpä. Vois ottaa valmistajaan yhteyttä ja pyytää kasan testejä, että "mä voin testailla vaikka useamminkin todistaakseni teidän testin viat" :D
  4. I

Toiveissa vauva 2021

Raskaustestivalmistajat vois kyllä ottaa meihin himotestaajiin yhteyttä ja lahjottaa tukkupakkauksen testejä joita voitas sit testailla ja kertoa kaikista viivanpaikoista ja testien luotettavuudesta :D Halusin todistaa että rfsu herkkä on ihan hanurista ja tein uuden testin tänään. Testiajalla...
  5. I

https://aijaa.com/PpZGnV Lupasin laittaa rfsun herkän boikottiin mutta hullu testivertailija halusi todistaa että susi koko testi. Tänään dpo12 (vähintään dpo11). Tää on testiajalla. Eilen clearblue digi nega ja en usko että tämä plussaksi nyt enää muuttuis. Mut törkee viiva on.. Huomiselle yks...
  6. I

Digi odotetusti nega, pistän rfsu varhaisen myös boikottilistalle :cautious:
  7. I

Toiveissa vauva 2021

Oli pakko tehdä digi kun se eilinen rfsu antoi testiajan jälkeen niin selkeän viivan. Negaa odotetusti antoi. Typeriä tommoset valeviivat, mutta oma häpeä kun menee testiajan jälkeen kurkkimaan.. nyt ajatus vaan muihin hommiin ja seuraava yritys sitten huhtikuussa. Päivittelen itseni listalta...
  8. I

Joo näin olen ymmärtänyt. Mä oon saanut myös clearbluen rapid tms testillä todella selkeän plussan olematta raskaana, että kovin ei mihinkään muuhun kuin digiin enää olekaan luottoa. Mut ompa ehkä vielä jännitettävää vaikka olin jo luovuttanut tästä kierrosta. Ehkä suosiolla digi aamulla niin...
  9. I

Joo testailut jatkuu. Jos jollain on kokemusta näistä niin äkkiä jakamaan kokemuksia ja lieventämään mun stressiä :D todella törkeetä että tulee viivoja testiajan jälkeen kun hullut niitä dyykkaa roskista. Pitäis olla joku tuhoutumismekanismi että syttyis palamaan koko testi 5min päästä :ROFLMAO:
  10. I

No toki :D https://aijaa.com/onqvCU

Yhteistyössä