Hakutulokset

1. I

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

@Wiltsukka_ ja lisäyksenä että vissiin nimenomaan kunnallisen lääkärin toteamat, kun edellinenkin hoidettiin naikkarilla ja siellä varmistusultra.
  2. I

@Wiltsukka_ edellinen oli pysähtynyt jo rv 5+6 ja tämä nyt rv 6+2. Selitti jotain, että koska molemmat on ultralla todettuja raskauksia ja eivät ole itsekseen vuotanut pois, niin laskettaisiin sen vuoksi. Eli oletan että vaatii sen lääkärin ultralla toteaman raskauden, jotta huomioidaan...
  3. I

Huh. Lääkkeet haettu naikkarilta. Tälläkertaa laitteet ei hajonneet ja lääkärikin oli huomattavasti miellyttävämpi. Viimeksi hajosi ultralaite ja lekuri ei saanut suutaan auki, minä siinä sit kyselin heiltä että miten on päivä mennyt.. Sain luvan ottaa jo huomenna vaikka eka meinasivat että...
  4. I

Mä olen ollut maalla lomailemassa ja oon ihan hyvin saanut unohdettua, että kannan turhaan raskausmateriaalia sisälläni. Eilen join pari lasia punkkua ja vähän väärältä tuntui vaikka tietää ettei siitä nyt mitään haittaa enää ole. Toisaalta olisin toivonut että vuoto olisi alkanut itsekseen...
  5. I

@Alinna86 voi kiitos kysymästä. Tän hetken tunnetila on kiukku ja ketutus. Tyhjennyslääkkeiden haku vasta 13pv, koska jäin lomalle ja ollaan lähdössä mökille. En halunnut alkaa perumaan kun ei tässä nyt toistaseks kai hätää ole. Tunnin matkan päässä ollaan naikkarilta jos jotain akuuttia...
  6. I

Kysyn mielenkiinnosta teiltä kohtalotovereilta. Onko kukaan teistä pyytänyt ja saanut jotain tukilääkitystä suoraan keskenmenon hoitaneelta yksiköltä? Täällä nyt toinen keskeytynyt keskenmeno meneillään ja odottelen aikaa naikkarille tyhjennyslääkkeitä varten. En ole varma, että jaksetaanko enää...
  7. I

Toiveissa vauva 2021

Päivitän tännekin, kun tuli niin tärkeä tästä palstasta yritysaikana. Meidän marraskuinen todettiin tänään keskeytyneeksi. Viime viikolla kerettiin syke näkemään, mutta liian pieni oli ja oman intuition perusteella varasin uusinnan. Ja niinhän se oli syke sammunut ja surkastuminen alkanut...
  8. I

Marraskuiset 2021

Meidän odotus jälleen keskeytyi, tänään ultrassa oli sydän lakannut lyömästä ja koko vastasi 6+2 eli surkastuminen jo alkanut. Lääkkeelliseen tyhjennykseen jälleen matka käy. Hirveästi tsemppiä kaikille muille, toivottavasti saatte pienet syliin asti!
  9. I

Marraskuiset 2021

Jotain "hyötyä" tästä stressaamisesta oli. Mies pakkasi eilen itsensä ja lapsen mummolaan ja käski mun levätä kotona. Ja voi että mä oon nukkunut! Yöllä kevyet 10h + 2h vaan makasin aamulla telkkaria katsoen. Ja äsken heräsin 2h päikkäreiltä. Nyt painin itseni kanssa et jaksanko sen verran...
  10. I

Marraskuiset 2021

Lueskelin gynen merkinnät. Kirjoittanut että taaksepäin kallistunut kohtu. Vaikka aina ennen ollut eteenpäin. Ilmeisesti siis tämäkin voi elämän aikana muuttua. Erikoista..
  11. I

Marraskuiset 2021

Joo en niinkään ehkä justiinsa tuosta koosta ollut aikaisemmin vielä huolissani, mut nyt siitäkin kun ei ihan ole tarpeeksi sitten noussut maanantaihin verraten ja jätättää vielä enemmän päivät. Mutta meen vielä maanantaina sille aiemmin varatulle arten ajalle, josko sit sielä jo sais jotain...
  12. I

Marraskuiset 2021

En saanut kaipaamaani mielenrauhaa tänään(kään) uusintaultrassa. Kävin terveystalolla kun arteen ei saanut nopeasti enää aikoja. Tilanne siis oli se, että maanantaina artessa saivat 6+2 mitoiksi joka vähän liian pieni tosiasioihin nähden. Noh, tänään terveystalolla sai enää 6+4 :( Mutta! Syke...
  13. I

Marraskuiset 2021

Tänään on ahdistanut koronahommat ehkä eniten kertaakaan koko tän jupakan aikana. Ois viikko lomaa pääsiäisenä ja tarkotus mökkeillä mun vanhempien mökillä, suht lyhyt ajomatka jne. Kauhulla odotan ulkonaliikkumissääntöjä, lasketaanko vanhempien mökki ns.oman mökin piiriin jne. Oon ollut aika...
  14. I

Marraskuiset 2021

@sabs Joo mä tossa syksyn keskenmenon yhteydessä oon lukenut varmaan koko internetin läpi ja ihan järjellä tiedostan millien ollessa kyseessä että mittavirheitä tietysti on. Mut milläs sen järjen sais ihan perille asti :D :D Kotimatkalla totesin että hermo ei kestä odottaa viikkoa, joten...
  15. I

Marraskuiset 2021

Sitä olevinaan oli varautunut kaikkiin vaihtoehtoihin välillä tuulimuna-onnistunut raskaus. Mutta sit jäin kuitenkin vielä epävarmuuslimboon.. ultrassa 6+5 näkyi alkio vastaten 6+2 ja olevinaan pieni väpätys sydämensyke. Tiedän että mittavirheet näin alussa helposti +-4pv, mutta silti. Varasin...
  16. I

Marraskuiset 2021

Hermoheikko maanantai, voi morjens. Tänään se odotettu ja pelätty varhaisultra. Mietin jo että jos vaan peruis koko ultran ja muuttais johonkin metsään, kattelis sitten että rupeaako maha kasvamaan vai ei. Kai se jossain puolessavuodessa selviäis itsestäänkin että mikä tilanne :D Haha. Ei kyllä...
  17. I

Marraskuiset 2021

@Kirppu8 saako kysyä kellä kävit? Mulla oli viimeks Sanna, mut sille ei ollut nyt aikoja sopivasti niin maanantaina on aika Annalle. Arte on kyllä ihan huippu paikka kyllä!
  18. I

Marraskuiset 2021

@Kirppu8 onnea hyvistä ultrakuulumisista :)
  19. I

Marraskuiset 2021

Mä meen varhaisultraan lähinnä ettei tarttis sit turhaan mennä neuvolaan, veriseuloihin ym jos jo alussa selviäis että on tyhjä arpa. Lisäksi olen tietty panikoija :D nipt kiinnostais myös mutta hitto miten kallis. Että taitaa jäädä ellei sit nt:ssä ois tilanne että olis syytä varmistella vielä...
  20. I

Marraskuiset 2021

Harvemmin odottaa maanantaita enemmän kuin tulevaa viikonloppua. Sillon sitten selviää, että onko kyydissä ketään. Kaivelin vanhoja merkintöjä esikoisen ajalta ja kyllä mä olen ollut aika oireeton silloinkin. Mutta pissalla on pitänyt sillon käydä öisinkin. Nyt ei oikeestaan yhtään normaalia...

Yhteistyössä