Hakutulokset

1. H

Syyskuiset 2020

@BJ minä en saanut edes noita arvoja tietää, eikä ainakaan vielä näy omakannassakaan. Heitettiin tiedoksi saman tien vain riskiluvut, jotka oli 1:50000 ja 1:100000 eli tosi pieni riski. En sitten jaksanut sen tiedon saatuani edes niin kysellä labra-arvojen perään :D
  2. H

Syyskuiset 2020

Täällä juuri tultu nt-ultrasta ja riskit ääriäämäisen pienet! Huh, helpotus! Pieni oli ensin rauhassa, ehkä uneksi, ja saatiin hyvin mitattua kaikki. Kaikki näkyi mitä pitikin ja laskettu aika pysyy ennallaan myös mittauksien perusteella, 22.9. Sitten alkoikin rumba kun oli tarpeeksi tökitty ja...
  3. H

Haaveena vauva 2020

Täällä ollut paljon puhetta siitä, että palsta hiljentynyt ja vaikea pysyä mukana jutuissa. Samaa mieltä, että tämä uudistus on ollut aivan hanurista, ja vaikeuttaa jutuissa mukana pysymistä. :poop: Itsehän siirryin tammikuun lopulla syyskuisiin, mutta luen päivittäin tätä palstaa, haluan kuulla...
  4. H

Lokakuiset 2020

Tulen myös huutelemaan syyskuisten puolelta, että itsellä oli alkuraskaudesta kaksi viikkoa järkyttäviä, pääasiassa vain yöllisiä kipuja. Vuotoa ei näihin liittynyt, mutta kestivät pidempään kuin sinull, pahimmillaan 30minkin. Joskus liittyi myös tuota mainitsemaasi wc-hätää näihin myös minulla...
  5. H

Syyskuiset 2020

Täällä nyt 11+4 ja ei pahoinvointi edelleenkään ole helpottanut. Jopa pahenemaan päin, olen oksentanut nyt 5vrk putkeen, pahimmillaan usean kerran päivässä ja ainakin kerran päivässä niin, että ihan koko mahan tyhjäksi ruuan päälle. Se vasta kurjaa onkin, kun syöminen niin haasteellista, kaikki...
  6. H

Haaveena vauva 2020

Itsehän en tikuttanut ovista, mutta la pysynyt laskennallisen ja peruskierron (28vrk) mukaisena, vaikka edeltävä kierto venyi. Joten jos oletan että ovulaatio ollut 14vrk kohdalla, niin tällöin tallettelut olleet - 6, - 5, - 3 ja - 1. Mene sitten sanomaan, että mistä noista on siittiö ottanut ja...
  7. H

Syyskuiset 2020

KKiitokset osanotoista pahoinvoinnin suhteen :D olet kyllä onnekas kun ilman olet selvinnyt! Täällä on tällä viikolla alettu hankintoja pohtimaan! Mielellän kuulisin muidenkin aatteita, itsellä kun ensimmäinen raskaus ja melko vieraita kaikki nämä lastentarvikkeet. Sukulaisilta saan jonkin...
  8. H

Syyskuiset 2020

Voi ei! Mä oon niin elätellyt toivoa että enää 2 viikkoa ja sit täänois ohi, mutta ei siis taida mennä ihan niinkun strömsössä :D
  9. H

Syyskuiset 2020

oon ollut nyt aika pitkään hiljaa taustalla, kerta kaikkisesti ei ole riittänyt voimat kirjoitella. Aina parempina hetkinä kuitenkin olen lukenut täältä mitä muille kuuluu :) ihanan paljon positiivisia uutisia tullut ultrista, itellä kaksi viikkoa nt-ultraan ja vähän jänskättää. Pahoittelut myös...
  10. H

Syyskuiset 2020

Tuo p otetaan plasmasta ja s seerumista, ovat siis ns veren eri osia :D voidaan määrittää kummasta vain osasta. Riippuu vissiin vähän labrasta kummasta ottavat, mutta kumpikin käy!

Yhteistyössä