Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2023

Paljon onnea ja tarrasukkia @Mirkkuli26 ❤️🥰 Paljon voimia @eeveon todella raskaan kuuloiset viikot sinulla takana. Toivottvasti uusi pieni tarttuisi mukaan mahdollisimman pian ❤️ Täällä tänään testattu täysin blanko ovistesti. Ei muuta kun huomenna uudestaan. Itse kyllä veikkaisinkin oviksen...
  2. H

Haaveena vauva 2023

Ja nyt vasta huomasin että en tiedä olenko alun perin ilmoittanut väärin vai onko päivittäessä muuttunut, mutta tänään kp10, eli huomiselle saisi minulle päivittää kp 11/29-30
  3. H

Haaveena vauva 2023

@Mirkkuli26 ehdottomasti alemmassa haamu!! Nyt paljon peukkuja täältä vahvistumiselle! minä ajattelin alottaa oviksen etsinnän huomenna. Aiemmin en ole koskaan tikuttanut, joten jännää nähdä saanko kiinni. Töissä äärettömän kiirettä ja stressaavaa, saa nähdä vaikuttaa se kiertoon 😐 kovasti...
  4. H

Haaveena vauva 2023

Heippa, minulla ollut tässä toista kuukautta hiljaiseloa. Päässiassa siksi, kun ollut perheen sisäisiä kuormitustekijöitä, niin ei ole oikein ollut aikaa ja jaksamista täällä käydä. Mutta toki lisäksi mitään ei ole oikein tapahtunutkaan, joten ei omalta osalta ole aiemmin ollut mitään...
  5. H

Haaveena vauva 2023

Voi ei, olen niin pahoillani @Wintersun ❤️ Paljon voimia teille sinne ja paranemisia sinulle ❤️
  6. H

Haaveena vauva 2023

Juuri kuten edelläkin jo mainittiin, näillä viikoilla täysin normaalia. Itse jouduin edellisessä ja ensimmäisessä raskaudessani ns aikaisilla viikoilla ultraan kovien kipujen takia, koska pelättiin kohdunulkoista. Kokematon lääkäri tulkitsi myös limapussin/ruskusispussin kohdussa tuulimunaksi...
  7. H

Haaveena vauva 2023

Olen loman aikana käynyt päivittäin lukemassa kuulumisia, mutten ole ehtinyt vastailla! Nyt osan asioista olenkin jo ehtinyt unohtaa joihin piti kommentoida. joku kyseli ainakin hikoilemisesta. Itsellä ekan raskauden jälkeen alkoi hikoilu, jota ei aiemmin ollut yhtään. Nyt tuntuu että hikoilen...
  8. H

Haaveena vauva 2023

Mulla vaikutti, olikohan pari viikkoa myöhässä kierto silloin kun sairastin koronan. Itsellä ei samaa tullut rokotteista, mutta koronan sairastinkin kyllä aika rajuna, joten ehkä johtui sitten siitä. Vitamiinilisistä kyselty ja tosiaan täällä moni käyttääkin tosi monipuolisesti! Itse käytän vain...
  9. H

Haaveena vauva 2023

Minä en ole varmaan tarpeeksi pitkältä jakasanut lukea keskusteluja, niin haluaisiko joku valaista mikä tämä hedelmällisyystesti on ja mitä mittaa?! Näin +30vnä ja paljon ystäviä jotka lähentelevät 40 ja lapset vielä osalla hankkimatta niin kiinnostaa! Tiedän ainakin yhden tutun käyneen...
  10. H

Haaveena vauva 2023

@peanut_butter minustakin selkeämpi viiva, ainakin kuvassa, kuin eilen! Peukut pystyssä että lähtee tummenemaan! @Earhart hurjasti onnittelut kihloista 😍 plussatuulia seuraavaan kiertoon!
  11. H

Haaveena vauva 2023

Ja tähän unohtui vastata että mulla ei kyllä ole rinnat turvonnut koskaan muulloin kun raskaana 😅 oviksen aikoihin kyllä arat on aina, niin että suihkussa käyminenkin sattuu.
  12. H

Haaveena vauva 2023

nytpä vastailen enemmän kun eilen en kerennyt. Moni muu jo vastailikin, mutta itse kanssa huutelen täältä taustalta, että on todella iso asia että sinulla nyt kierto tulee spontaanisti itsestään vs ennen! Luota kroppaasi, että kyllä se siitä! Ilman muuta teillä mahdollisuuksia on! Aivan eri asia...
  13. H

Haaveena vauva 2023

Kyllä minäkin tässä ehdottomasti haamun nään! Uutta testiä vain! 😍
  14. H

Haaveena vauva 2023

Minäpä raportoin sitten miten käy! Sinulla on kyllä mennyt tosi kauan kierron Tasoittumisen kanssa 😯 minulla ei myskään koskaan ennen kierukkaa ollut säännöllinen kierto, mutta ilmeisesti ikä korjasi asian kun kierukan jälkeen sitten tasoittui 🤷🏼‍♀️ Vaikka onkin paikallinen vaikutus kierukalla...
  15. H

Haaveena vauva 2023

@Wintersun näin minäkin muistelen että samoihin aikoihin plussattiin ☺️👍 @minttuni tuohon mitä @Wintersun kin totesi, niin samaa ajattelin itsekin, että minulla itsellänikin on läheinen ystävä, jolla ensimmäinen lapsi pitkän yrityksen jälkeen ivf-hoidoilla alkunsa saanut, mutta reilun vuoden...
  16. H

Haaveena vauva 2023

Aivan ihanaa kuulla @minttuni että teilläkin jo nyytti siellä ja toinen haaveissa 😍 muistan sinut myös aiemmasta, ja kävin jälkikäteen kurkkimassa, että olitkin plussannut, mutta ihanaa kuulla että kaikki meni hyvin loppuun saakka 💕 tuntuu että vasta kävin täällä lukemassa kuulumisianne, mutta...
  17. H

Haaveena vauva 2023

Heippa! Ajattelin tulla tänne taustalle jo haamuilemaan ja fiilistelemään, vaikka meillä ei vielä ole yritys alkanutkaan. Minulla on kierukka ja loppuvuoden aikana se olisi tarkoitus poistaa (kadonnut vain kohdun uumeniin, joten oma operaationsa…), mammavitat aloitin tänään ☺ Aiemmin tuttuja...
  18. H

Haaveena vauva 2022

Tulin taas kurkkimaan kuulumisia ja ihanaa @Alinna86 :love::love::love:nyt hurjasti tarrasukkia teille matkaan! Kuten teillä, ja monet muutkin täällä puhuneet, niin meilläkin tärppäsi ns. taukokuukaudesta, en laskeskellut enkä tiennyt milloin ovulaatio, oltiin joulua viettämässä sukulaisilla ja...
  19. H

Haaveena vauva 2022

Moikka , olen epäsäännöllisen säännöllisesti käynyt täällä lueskelemassa vanhojen tuttujen kuulumisia, ja pakko nyt kommentoida pitkästä aikaa. Moni ei ehkä minua muista, koska ehdin vain puolisen vuotta pyöriä ”haaveena vauva 2020” keskustelussa, ennen kuin meillä törppäsi ja nyt onkin jo 9kk...
  20. H

Haaveena vauva 2020

Juu samaa mieltä kun @marrrsipaani ,että ei ole haalea lainkaan! Itsehän tein päivä ennen menkkojen alkua, dpo13, blankon testin koko yön pidätestystä pissasta. En jäänyt kyllä odottelemaan ja tihrustelemaan, olisiko siihen haamuja tai viivoja piirtynyt esim myöhemmin, kun oli itsellä niin...

Yhteistyössä