Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2023

Täällä vihdoin tänään ovistestiin tuli räikeät viivat! Joten huomiselle voi mulle päivittää piinalistalle dpo 0. tallettelut ei tosiaan tänään töiden ristiin menemisen vuoksi onnistuneet, mutta eilen ja keskiviikkona talleteltu ja huomenna vielä heti aamupäivästä uudelleen. Toivotaan että riittää!
  2. H

Haaveena vauva 2023

Pahoitteluni @J-Annika ❤ Täällä hiljaiseloa vietetty, kun ei ole ollut mitään raportoitavaa, kun elin hirveässä epätietoisuudessa tämän kiertoni suhteen. Nyt kuitenkin alkoi kunnon limoja olemaan ke ja to ja aloin tikuttaa ovista ja tänään alkaa jo rfsun ovistestikin näyttää kunnolla punasta...
  3. H

Haaveena vauva 2023

Huh, täällä vihdoin loppui tiputtelu! 5 pvää se kesti, joten lienikö sitten vaan noin niukt menkat? Kunnon vuotoa ei tullut ollenkaan. Soitan noista kilpiruhsarvoista työterveyteen viikonloppuna, jos saisi tarkastettua. Mutta kai nyt joskus kp11 alottelen taas oviksen tikuttelun ja katson...
  4. H

Haaveena vauva 2023

Pitäisi varmaan testauttaa joo 🤔 edellisessä raskaudessa sainkin kilpirauhslääkityksen, joten ei varmaan aivan kaukaa haettu ajatuskaan! Kiitos vinkistä, ei tullut itsellä mieleenkään! Täytyypä soitella työterveyteen saisiko sitä kautta! Ja on kyllä todella turhauttava, ärsyttävä välitila, kun...
  5. H

Haaveena vauva 2023

Kovasti uusia kiertoja täällä muillakin, todella kurjaa 😞 paljon tsemppiä kaikille! ❤️ Mulle voisi päivittää myös tälle päivää kp3 tai huomiselle kp4. hanat ei ole auennut vieläkään, mutta tälle aamua rtesti negatiivinen. Uskoisin, että en ehkä ole ovuloinut ja nyt tuhruttaa pitkälti sitten...
  6. H

Haaveena vauva 2023

Täällä odotin hanojen aukeavan tänään, no, ei ole auenneet. Edelleen hyvin pientä tiputtelua, pääasiassa silloin kun käy vessassa ja pyyhkii niin paperissa verta mukana, pikkuhousunsuojassa ei juurikaan. Ei ole itsellä tälläistä ollut aiemmin, on kyllä outoa. Odottelen sinne sunnuntaille näillä...
  7. H

Haaveena vauva 2023

@SandraB kovasti plussatuulia sinne ❤ @Sanelma_ kyllä minä haalean viivan myös nään! Toivotaan vahvistumista! täällä alkoi tänään tiputteluvuoto. Eiole lähtenyt vielä runsastumaan. Tosiaan luulin menkkojen alkavan vasta ensi viikolla, joten hieman ajankohta ihmetyttää.Alavatsa ja alaselkä...
  8. H

Haaveena vauva 2023

@nobelius minulla myös suunnitelmissa testata su, jollei menkkoja siihen mennessä näkyisi. Toki flon mukaan menkkojen pitäisi alkaa jo huomenna, mutta oletan oviksen olleen 4-5pvää myöhemmin kun flo ennustaa, joten voi kyllä olla että menkat alkaakin vasta alkuviikosta.
  9. H

Haaveena vauva 2023

Tervetuloa uusille! @Selis olen niin pahoillani näiden idioottien huutelijoiden takia. Nämä palstat sais olla sellaisia, että ei voisi kommentoida kuin nimimerkillä. Vierailijana on liian helppo huudella täyden anonymiteetin turvin. @Tiukuna minä tavallaan ymmärrän sen kohdan missä tuossa näkyy...
  10. H

Haaveena vauva 2023

Aika samoissa täällä mennään. Flo ennustaa menkkoja 5pvän päähän. Itse uskon kuitenkin että tuo on 4-5pvää myöhemmin, jos ovistesteihin on luottaminen. Sen takia en ole vielä testannut. Mitään oireita ei ole. Miuta kun ärsytystä, rinnat vähän arat, joka sopisi kyllä normi kiertoon.
  11. H

Haaveena vauva 2023

@Mamiks ja @Kyfi vielä voi helposti plussaksi muuttua! Itsekin sain tosi myöhäisillö dpoilla esikoisesta vasta näkymään testiin. Sinä päivänä kun menkkojen ois pitänyt alkaa, oli vielä nega. Joten uusia testejä vain! 🤓 täällä pms oireet nostaa päätään, joten kovin luottavainen olo ei ole...
  12. H

Haaveena vauva 2023

Se on varmasti kyllä vaikuttanut tässä välissä! Mutta itse ehdin raskautua juuri ennen kun korona rantautui suomeen, joten se tuskin vielä silloin 2019 vaikutti asiaan 😅 mutta 2020han oli vauvojen täyteinen vuosi, joten ehkä se näkyi edeltävästi sitten täällä palstalla, vaikkei korona vielä...
  13. H

Haaveena vauva 2023

Ja vielä sellainen huomio, että onko tämä vauvakato todellinen ja näin näkyvä, vai eikö ihmisiä vaan kiinnosta tämä palstailu, kun tuntuu että täällä paljon vähemmän väkeä ja hiljaisempaa kuin esikoista yrittäessä pari vuotta sitten 🤔
  14. H

Haaveena vauva 2023

Valitettavasti minun ruudulla ja valoituksella ei näy, mutta kokemuksesta kans tiedän et ollenkaan kaikki ei välity kuvaan! Eli loppuviikosta vaan meille uutta testiä ja kuvaa tänne! 🤓 @Kyfi tsemppiä testailuun, kuvia odotellessa 🤩 @Emzy wau, kuinka hieno plussa! Onnea! on: täällä flunssaa...
  15. H

Haaveena vauva 2023

Meillä esikoisesta miehellä ei ollut minkäänlaisia suorituspaineita. Nyt kun oli ovistestit käytössä niin huomasin miehenkin enemmän stressaavan ja oli haasteita suoriutua. Toki vösymys saattoi myös vaikuttaa, oli rankkoja työviikkoja. Mutta mies on näistä niin kiinnostunut ja avoimesti...
  16. H

Haaveena vauva 2023

@Kuumeilija40 ja @Mimerkki on kyllä rfsu juuri nämä mitä minulla on! Kiitos tästä tiedosta! Pitää ostaa ensi kiertoo siis pc. Lähikaupassa ei ollut muita kuin rfsu, joten tyhmä ostin niitä toisen paketin. Ehkä tosiaan teen niin kuin @Mimerkki ehdotit, että testaan näillä ja sitten lisätestaan...
  17. H

Haaveena vauva 2023

Kiitokset kaikille ovisasioihin vastanneille! Täällä kp21, eilen ovistesti oli kahden päivän haalean haamun/viivan jälkeen taas täysin tyhjä. Päädyin lopettamaan testailun, en usko enää että tässä kierrossa saisin kiinni. En tule dpo listallekaan, kun ei mitään hajua ovulaatiosta, saati onko...
  18. H

Haaveena vauva 2023

Tänään kp19. Eilen tuli ovistestiin juuri ja juuri silmin nähtävä haamu. Tänään tälläinen. Olin jo luovuttanut oviksen metsästyksen kanssa, kun viikon jo tikuttanut pelkkää tyhjää, mutta oli enää 3 liuskaa jäljellä niin päätin kokeilla ne loppuun. Huomiseksi olisi vielä testi jäljellä. Ikinä ei...
  19. H

Haaveena vauva 2023

Täällä olen yrittäny bongata ovulaatiota jo pian viikon. Kierron puoliväli jo yritetty ja täysin tyhjää näyttäneet ovistestit jatkuvasti. Itselle siis ekaa kertaa ovistestit käytössä. Kysyisinkin nyt kokeneemmilta, voiko lh piikki tulla ja mennä niin nopeasti, ettei kerran päivässä testaamalla...
  20. H

Haaveena vauva 2023

Onnittelut @Paatuska 😍 hyvin näkyy! täällä kp12ja ovistesti tyhjää täynnä.Jos ke mennessä ei ala mitään näkyä niin sitten kyllä alkaa vähän huolestuttaa että onko tämä kierto menetetty… voihan se olla että kun kierukka vasta poistettu, ettei limakalvo vielä olisi tarpeeksi vahvakaan.

Yhteistyössä