Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2023

Te jotka teette paljon ovistestejä. Kumpaa luotatte enemmän digiin vai liuskoihin?
  2. K

Haaveena vauva 2023

Mä uskalsin törsätä Digi ovis testiin. Viimeksi sen avulla tulin raskaaksi. Eilen ei vilkkunut hymy mutta tänään heti tuli hymy naama. https://aijaa.com/xkvqVk Rfsu ovis testi näyttää vielä negaa. Eilen ei tallettelut onnistunut mutta jos tänään sitten jaksaisi.
  3. K

Haaveena vauva 2023

Mulla ei eilen ollut yöhikoilua. Mutta nyt aamulla heräsin ihan hiestä märkänä. 🥵. Ovis testi näyttää negaa. KP 12 tänään. Usko ovikseen ja sitä myötä raskauteen on mennyt. Ajattelin nyt tilata itselleni yksityisen gynen. Saa katsoa mikä on tilanne. Edit. Hyi kun hinnat yksityisellä nousseet...
  4. K

Haaveena vauva 2023

Ovis viiva alkaa vahvistumaan. Mutta on ristiriitaisia tuntemuksia kun vaihdevuosi testi näyttää plussaa. Toisaalta fsh nousee oviksen aikana 🤔. No eilen talleteltiin vaikka ei plussa vielä ole. Jos pystytään joka toinen päivä talletteluihin niin toivottavasti tärppää. Ajattelin ottaa terolutit...
  5. K

Haaveena vauva 2023

Pakko kärsiä päänsärkyä. Kun ei uskalla ottaa buranaa jos ovis onkin tänään tai lähipäivinä. Migreeni uhkaa iskeä pitkästä aikaa. Mulla auttaa vaan Burana siihen.
  6. K

Haaveena vauva 2023

Omaa napaa. Tänä yönä ei ollut yöhikoilua 😊. Ainoastaan ns lämpöpuuska hetken aikaa tuntui että oli kuuma. Joko menoforcen vaikutus on alkanut tai sitten muut lisäravinteet. Edit. Seksi halut palannut rytinällä 🤭. Kauheat himot iski illalla.
  7. K

Haaveena vauva 2023

Ovis testi näyttää täysin blankkoa. Yleensä mulla on suht vahva viiva näkynyt KP 10 jo. No jatkan testailua silti. Flo ennustaa ovista huomiselle.
  8. K

Haaveena vauva 2023

Mä nyt törsäsin ovis testeihin. Katsotaan bongaanko oviksen vai en. Nyt kp 10 eli pitäisi viivat vahvistua jos on ovis lähellä. Toisaalta ei ole mitään viitteitä oviksesta. Ei limoja tai kipuja eikä edes seksihaluja.
  9. K

Haaveena vauva 2023

Varhais ultraa ei kuuluisi tehdä vatsan päältä
  10. K

Haaveena vauva 2023

En tiedä vaikuttaako raskautumiseen mutta raskaana ollessa sitä ei saa syödä. On pelkkää salviaa

Yhteistyössä