Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2023

Mulla vilkkuu edelleen hymynaama ovistestissä 🤔. Mietin voiko olla terolutista johtuvaa nostaa estrogeeniä ? Nyt en uskalla testata r.testillä. Jännittää niin paljon. Putoan korkealta ja kovaa jos onkin nega. Mitään oireita ei ole tai no välillä menkkajomotuksia on.
  2. K

Haaveena vauva 2023

Aamulla ei vielä vilkkunut. Eikös estrogeenin pitäisi romahtaa jos raskaus ei ole alkanut. Menkat pitäisi alkaa parin päivän päästä
  3. K

Haaveena vauva 2023

Mitä ihmettä mun kropassa tapahtuu. Ovistesti näyttää vilkku hymynaamaa. Mun piti tänään lopettaa terolutit. Kun ajattelin että menkat kohta alkaa. Ovistesti saattaa reagoida raskauteen? https://aijaa.com/1Xr4ns
  4. K

Haaveena vauva 2023

Nyt päätin ihan kokeilla jos auttaa raskautumiseen. Kun joskus määrättiin lyhentyneeseen kiertoon ja keltarauhasen toiminnan tukemiseen jos raskaus alkaisi. Mun kierrot oli silloin 25 pvä.
  5. K

Haaveena vauva 2023

Samaa olen ihmetellyt. Tässä kierrossa ei ole ollut voimakkaita pms oireita. Mutta mulla on nyt terolutit. En tiedä sitten vaikuttaako se 🤔. Ennen kuopusta söin terolutia se aiheutti silloin kyllä kunnon valeraskaus oireet. Nyt ei mitään vaikutusta. Katsoin viimeiset 3 kiertoa mulla on lämmöt...
  6. K

Haaveena vauva 2023

Normaalilta kuulostaa.
  7. K

Haaveena vauva 2023

En tiedä mikä aivohäiriö taas tuli. Oli pakko ostaa r.testi. Nyt on dpo 9. Ja testiin tuli ehkä haamun mutta ei saa kuvaan. Rfsu tikkutesti kyseessä. En ole siihen saanut viivan paikkaa. Lämmöt kyllä tipahti tänään 35,8. No tämän kierron kiintiö testi tehty. Nyt odotellaan sitten niitä menkkoja.
  8. K

Haaveena vauva 2023

Ei tainnut olla terolutista mitään apua. KP 23 ja menkkakivut alkanut. Hikoilen yöllä kuin pieni sika. Lämmöt ei ole tässä kierrossa edes nousseet. Koko ajan ollut 36,2. Eli en usko raskauteen enää. Vaikka alussa oli niin varma olo. Menen perjantaina gynelle jos ei menkat sitten ala.
  9. K

Haaveena vauva 2023

KP 21 ja dpo 7. . Ei viitteitä raskaudesta. Pms oireita ei ole. Ainoastaan törkeä hikoilu yöllä. Epäilen pms oireettomuudelle terolutia. Viime kierrossa oli kaikkia oireita mutta en ollut raskaana 🤔
  10. K

Haaveena vauva 2023

KP 19 pms oireet loistaa poissa olollaan. En tiedä johtuuko terolutista 🤔. Aloitin kyllä sen vasta eilen. Mulla on tullut finnejä joita ei yleensä tule. Vaikka olisin syönyt kilon suklaata tai mättö ruokaa loppu kierrosta. Mikään ei kyllä viittaa raskauteenkaan. Piinapäivät jatkuu.
  11. K

Haaveena vauva 2023

Miten ne nyt dpo t meni? Ovis plussa 0 vai -1? Nyt on dpo 4 tai 5. Mutta mulla on ihan törkeät seksihalut 🤭. Ja tietysti lapset nukkuu eri aikaan päikkärit niin ei voi miehen kanssa pelehtiä. Eli jotain hormonaalista toimintaa on.
  12. K

Haaveena vauva 2023

Voi olla jo illalla plussa. Mulla oli meinaan just tuollainen aamulla ja sitten illalla oli plussa. Digi näytti aamulla jo plussaa mutta tikku illalla
  13. K

Haaveena vauva 2023

Tänään on ollut sellaista jännää turvotuksen tuntua kohdun alueella ja menkkavihlomista. Vielä ei kuitenkaan pitäisi menkat alkaa. Päätin että aloitan terolutit kun niitä on tuolla kaapissa. Jäi kuopuksen yrityksestä niitä yksi liuska. Resepti on vielä voimassa kun uusin sen vähän aikaa sitten...
  14. K

Haaveena vauva 2023

Edelleen on yöhikoilua. Menoforcesta ei mitään apua. Joten lopetin sen. Kohdun alueella jännää paineen tunnetta. En tiedä mutta olo on jotenkin sellainen että nyt tärppäsi. Mutta pieni pessimisti pitää kuitenkin olla ja varautua negaan. Nyt ei ole mitään intoa testailla edes. No on vasta niin...
  15. K

Haaveena vauva 2023

Esikoista odottaessa minut puhalutettiin varmaan kerran kuussa. Monesti oli vielä samat poliisit. Mun maha vaan kasvoi kerran sanoin poliisille että oon viimeisilläni raskaana että tuskin oon juonut. Sanoi puhalla nyt vain ei sitä koskaan tiedä vaikka olisit juonut raskaana ollessa.
  16. K

Haaveena vauva 2023

Jos kuitenkin oli liian laimeaa virtsaa? Jos ei ollut aamupissa 🤔
  17. K

Haaveena vauva 2023

Kyllä siinä jotain näkyy. Omaa napaa. Eilen kiristyksen jälkeen tallettelut onnistui. En ole vieläkään varma oviksesta. Kun tuikkii vasemmalla munasarjassa. Ovis plussa tuli kuitenkin sunnuntaina. Onkohan joku ettei millään irtoa tms 🤔. Ovislimaa on vaikka kuinka paljon. Samoin seksihaluja...
  18. K

Haaveena vauva 2023

Mulla ei ainakaan vielä ole munasolu irronnut 😊. Koko päivän sattunut vasemman munasarjan kohdalla. Yleensä ovis kun on ohi niin kipu hellittää. Jos nyt onnistuisi tallettelut. Vaikka molemmilla on selät kipeät muutto kuorman teon takia.
  19. K

Haaveena vauva 2023

Tuli se plussa myös rfsu testiin. Ärsyttää kun mies on kipeänä eikä pystytä hyödyntämään tätä nyt 😭. Tallettelut oli viimeksi torstaina ja ei ne siimahännät nyt hengissä enää ole 😞
  20. K

Haaveena vauva 2023

Tänään ei tallettelut onnistu mies on kipeänä. Eli tää kierto meni tässä 😭. Katsoin Flo sovellusta ja ollaan talleteltu joka kerta samoina KP päivinä. Ja ei tärppiä ole tullut. Nyt on ollut hiukan erilaiset ovis oireet. Rinnat kipeytyneet ja turvoksissa tänään ja huono olo. Ei uusia mutta on...

Yhteistyössä