Haaveena vauva 2023

Mietin että pitäisikö tuhlata ovistesteihin. Että saanko oviksen kiinni. Luultavasti en ovuloi enää. Mä aloitin menoforcen on salviavalmiste. Auttaa yöhikoiluun ja vaihdevuosi oireisiin
Mitä se menoforce sisältää onko muuta kuin salviaa, tiedätkö miten vaikuttaako raskautumiseen? Kyllä on yöhikoilu syvältä nimimerkillä hiukset aina märkänä aamulla 🙄
 
En mäkään bongannut viime kierrossa niin selkeitä ovisoireita kuin mihin oon tottunut. Aiemmin vuodoista on voinut päätellä paljon, nyt oli minilimoja lukuunottamatta täysin olematonta. Enkä kyllä niitä edes tajunnu ellen olis kytännyt. Että joo, toivon todella tän uuden kierron olevan myös siltä osin parempi.

Mä oon aiempien lasten kohdalla juonut greippimehua uskoen vakaasti sen vaikutuksiin. Tiedostan kyllä, että ne on sellasta höpöhommaa osittain, mutta mietin josko nyt sitten ottaisin tämän hassun keinon käyttöön tässä kierrossa... Ei kai se ainakaan haitaksi ole.
mä just yritin googletella tota greippimehuhommaa, ilmeisesti sitä on tarkoitus juoda nimenomaan ennen ovulaatiota, mut onks siitä sit jotenki haittaa sen jälkeen?
 
En mäkään bongannut viime kierrossa niin selkeitä ovisoireita kuin mihin oon tottunut. Aiemmin vuodoista on voinut päätellä paljon, nyt oli minilimoja lukuunottamatta täysin olematonta. Enkä kyllä niitä edes tajunnu ellen olis kytännyt. Että joo, toivon todella tän uuden kierron olevan myös siltä osin parempi.

Mä oon aiempien lasten kohdalla juonut greippimehua uskoen vakaasti sen vaikutuksiin. Tiedostan kyllä, että ne on sellasta höpöhommaa osittain, mutta mietin josko nyt sitten ottaisin tämän hassun keinon käyttöön tässä kierrossa... Ei kai se ainakaan haitaksi ole.
Siis kyllä mä ovis limat bongasin (hymy naama lisäksi digillä) mutta oviksen jälkeen dpo3 yleensä alkanut limat uudestaan jotka kestäneet melkein menkkoihin asti. 😅
 
vierailija
Hei! Oon taustalta seuraillut teidän keskustelua ja toivon että täällä taustailee vielä plussanneetkin.
Pyytäisin kuvia dpo14 plussista, jos vielä löytyy! Nykyisen laskun mukaan olisin testannut plussan 3+1 joka tuntuu aika uskomattomalle.. 😳
 
vierailija
Hei! Oon taustalta seuraillut teidän keskustelua ja toivon että täällä taustailee vielä plussanneetkin.
Pyytäisin kuvia dpo14 plussista, jos vielä löytyy! Nykyisen laskun mukaan olisin testannut plussan 3+1 joka tuntuu aika uskomattomalle..
Sullahan oli tullut se vieläpä vahvana tuolloin, joten ei mitenkään voi pitää paikkaansa. Tuossa kohtaa voi saada korkeintaan jonkun haamun/viivanpaikan. Pidemmällä on täytynyt raskauden olla tuossa kohtaa, että on saanut kunnon plussan.
 
Nyt kun on saanut parissa päivässä kasattua hieman ajatuksia alkujärkytyksestä ajattelin vielä palata ketjuun mukaan. Mies menee antamaan toisen kontrollinäytteen, jonka jälkeen lähdetään selvittelemään pystytäänkö hänen tilannetta jotenkin parantamaan (toivotaan ettei löydy mitään pahempaa) tai pystytäänkö nykyisellä tilanteella aloittamaan hoidot. Siittiöiden määrä oli surullisen pieni, mutta ilmeisesti voi vaihdella myös paljon. Onkohan täällä hoidoissa olevia?

On kyllä saanut pyöritellä kaikennäköisiä ajatuksia ja tuntuu että edelleen mieli hieman sumeana kun noin vaan yhdessä päivässä voi tilanne muuttua toiveittaasta täysin epätoivoiseksi. Yritetään kuitenkin pysyä positiivisena 💪

Toivottavasti saan jatkaa täällä keskustelussa roikkumista ja kertoa silloin tällöin kuulumisia kun ei oikein tällä hetkellä voi tai halua kenellekään tutulle puhua.
 
Nyt kun on saanut parissa päivässä kasattua hieman ajatuksia alkujärkytyksestä ajattelin vielä palata ketjuun mukaan. Mies menee antamaan toisen kontrollinäytteen, jonka jälkeen lähdetään selvittelemään pystytäänkö hänen tilannetta jotenkin parantamaan (toivotaan ettei löydy mitään pahempaa) tai pystytäänkö nykyisellä tilanteella aloittamaan hoidot. Siittiöiden määrä oli surullisen pieni, mutta ilmeisesti voi vaihdella myös paljon. Onkohan täällä hoidoissa olevia?

On kyllä saanut pyöritellä kaikennäköisiä ajatuksia ja tuntuu että edelleen mieli hieman sumeana kun noin vaan yhdessä päivässä voi tilanne muuttua toiveittaasta täysin epätoivoiseksi. Yritetään kuitenkin pysyä positiivisena

Toivottavasti saan jatkaa täällä keskustelussa roikkumista ja kertoa silloin tällöin kuulumisia kun ei oikein tällä hetkellä voi tai halua kenellekään tutulle puhua.
Ihan varmasti ei kenelläkään ole mitään sitä vastaan että jäät "roikkumaan" tänne 🤗 voimia tilanteeseen, toivotaan että teille seuraavat uutiset olisi parempia 🤞
 
Nyt kun on saanut parissa päivässä kasattua hieman ajatuksia alkujärkytyksestä ajattelin vielä palata ketjuun mukaan. Mies menee antamaan toisen kontrollinäytteen, jonka jälkeen lähdetään selvittelemään pystytäänkö hänen tilannetta jotenkin parantamaan (toivotaan ettei löydy mitään pahempaa) tai pystytäänkö nykyisellä tilanteella aloittamaan hoidot. Siittiöiden määrä oli surullisen pieni, mutta ilmeisesti voi vaihdella myös paljon. Onkohan täällä hoidoissa olevia?

On kyllä saanut pyöritellä kaikennäköisiä ajatuksia ja tuntuu että edelleen mieli hieman sumeana kun noin vaan yhdessä päivässä voi tilanne muuttua toiveittaasta täysin epätoivoiseksi. Yritetään kuitenkin pysyä positiivisena

Toivottavasti saan jatkaa täällä keskustelussa roikkumista ja kertoa silloin tällöin kuulumisia kun ei oikein tällä hetkellä voi tai halua kenellekään tutulle puhua.
Varmasti menee hetki sisäistää koko asia, jos tuli täytenä yllätyksenä. Tsemppiä ❤
Saako kysyä, miten sun mies on ottanut asian? Varmasti tosi kova paikka myös hänelle.
 
vierailija
Sullahan oli tullut se vieläpä vahvana tuolloin, joten ei mitenkään voi pitää paikkaansa. Tuossa kohtaa voi saada korkeintaan jonkun haamun/viivanpaikan. Pidemmällä on täytynyt raskauden olla tuossa kohtaa, että on saanut kunnon plussan.
Niin sepä se, paljon on sulattelua. Jospa vaan vatsan päältä tehty varhaisultra vaikuttaisi ja olisikin millimetrejä enemmän. :(
 
Nyt kun on saanut parissa päivässä kasattua hieman ajatuksia alkujärkytyksestä ajattelin vielä palata ketjuun mukaan. Mies menee antamaan toisen kontrollinäytteen, jonka jälkeen lähdetään selvittelemään pystytäänkö hänen tilannetta jotenkin parantamaan (toivotaan ettei löydy mitään pahempaa) tai pystytäänkö nykyisellä tilanteella aloittamaan hoidot. Siittiöiden määrä oli surullisen pieni, mutta ilmeisesti voi vaihdella myös paljon. Onkohan täällä hoidoissa olevia?

On kyllä saanut pyöritellä kaikennäköisiä ajatuksia ja tuntuu että edelleen mieli hieman sumeana kun noin vaan yhdessä päivässä voi tilanne muuttua toiveittaasta täysin epätoivoiseksi. Yritetään kuitenkin pysyä positiivisena

Toivottavasti saan jatkaa täällä keskustelussa roikkumista ja kertoa silloin tällöin kuulumisia kun ei oikein tällä hetkellä voi tai halua kenellekään tutulle puhua.
Hei, mä kävin edellisen kumppanin kanssa hedelmöitys hoidossa, syynä tuolloin selittämätön lapsettomuus. Inseminaation yhteydessä oli puhetta siittiöiden vähäisestä liikkeestä josta mentiinkin suoraan icsi-hoitoon. Muutama munasolu saatiin tuolloin hedelmöityttyä, joista yksi selvisi alkionsiirtoon asti, ei kuitenkaan raskauteen. Positiivisin mielin kuitenkin oottelisin hoitoa, koska se yks siittiö voi riittää, varsinkin Icsi-hoidossa kun ne valkataan sieltä. 👍
 
Nyt kun on saanut parissa päivässä kasattua hieman ajatuksia alkujärkytyksestä ajattelin vielä palata ketjuun mukaan. Mies menee antamaan toisen kontrollinäytteen, jonka jälkeen lähdetään selvittelemään pystytäänkö hänen tilannetta jotenkin parantamaan (toivotaan ettei löydy mitään pahempaa) tai pystytäänkö nykyisellä tilanteella aloittamaan hoidot. Siittiöiden määrä oli surullisen pieni, mutta ilmeisesti voi vaihdella myös paljon. Onkohan täällä hoidoissa olevia?

On kyllä saanut pyöritellä kaikennäköisiä ajatuksia ja tuntuu että edelleen mieli hieman sumeana kun noin vaan yhdessä päivässä voi tilanne muuttua toiveittaasta täysin epätoivoiseksi. Yritetään kuitenkin pysyä positiivisena

Toivottavasti saan jatkaa täällä keskustelussa roikkumista ja kertoa silloin tällöin kuulumisia kun ei oikein tällä hetkellä voi tai halua kenellekään tutulle puhua.
Pysy ihmeessä mukana! Varmasti kaikki vertaistuki on nyt tarpeen. Toivottavasti tilanne paranisi ja/tai pääsisitte hoitoihin. Paljon tsemppiä!
 
Heippa! En oo viime viestini jälkeen käynyt täällä, joten en oo nyt myöskään lueskellut palstaa. Ihan nolla toleranssi tänne. Tänään on 8 päivä. Seuraava listan päivittäjä joko muutat tiedon sinne tai poistat hetkeksi minut kiertolistalta. Tällä hetkellä en viitsi ja jaksa lukea tätä palstaa, pidän taukoa.

Niin ja se jäi kysymättä Pillereiden popsijoilta. Kuulin huhun, niin monta vuotta kun olet syönyt pillereitä niin monta kuukautta meni raskautumisessa. Eli jos olet syöny 10 vuotta e-pillereitä niin raskautuminen onnistui 10 kuukauden päästä lopetuksesta. Onko kenenkään kohdalla pitänyt paikkaansa? Se keneltä tämän kuulin kertoi että hänellä ja hänen ystävillä toimi.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! En oo viime viestini jälkeen käynyt täällä, joten en oo nyt myöskään lueskellut palstaa. Ihan nolla toleranssi tänne. Tänään on 8 päivä. Seuraava listan päivittäjä joko muutat tiedon sinne tai poistat hetkeksi minut kiertolistalta. Tällä hetkellä en viitsi ja jaksa lukea tätä palstaa, pidän taukoa.

Niin ja se jäi kysymättä Pillereiden popsijoilta. Kuulin huhun, niin monta vuotta kun olet syönyt pillereitä niin monta kuukautta meni raskautumisessa. Eli jos olet syöny 10 vuotta e-pillereitä niin raskautuminen onnistui 10 kuukauden päästä lopetuksesta. Onko kenenkään kohdalla pitänyt paikkaansa? Se keneltä tämän kuulin kertoi että hänellä ja hänen ystävillä toimi.
Kaupunkilegenda ja korkeintaan sattumaa. Toki jos on pitkään syönyt niin todennäköisesti kestää kauemmin hormonitoiminnan tasaantumisessa mutta ei ihmiskeho kone ole joka tuollaisia sääntöjä ymmärtäisi.
 
Varhais ultraa ei kuuluisi tehdä vatsan päältä
Monesti tehdään varmasti alakautta, mut voin kertoa et päivystyksessä kun tekivät varhaisultran mun kohdunulkoisessa nii vaihtoivat vatsanpäälle ja saivat jopa paremman näkymän. Vaikka alavatsalla on jääny edellisestä raskaudesta sellai "makkara" ja ylipainoa on. Et voi ihan hyvin näkyä vatsanpäältäkin
 

Yhteistyössä