Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2023

Mietin että pitäisikö tuhlata ovistesteihin. Että saanko oviksen kiinni. Luultavasti en ovuloi enää. Mä aloitin menoforcen on salviavalmiste. Auttaa yöhikoiluun ja vaihdevuosi oireisiin
  2. K

Haaveena vauva 2023

Kesäkuussa olin gynellä.
  3. K

Haaveena vauva 2023

Ei kyllä hyvinvointialueet toimi. Yritin varata tk:sta itselleni ei kiireellistä lääkäri aikaa yöhikoilun ym vuoksi. No sieltähän ilmoitettiin että soita helmikuun toisella viikolla niin sitten saa aikoja varattua. Eli menee jonnekin maaliskuun loppuun tai huhtikuulle 😱.
  4. K

Haaveena vauva 2023

Onnea kaikille plussanneille. ♥️♥️.
  5. K

Haaveena vauva 2023

Viivan paikka. Itselläni sain just tuollaisen viime kierrossa.
  6. K

Haaveena vauva 2023

Nythän nuo testit on kallistuneet. Kun ei saa enää kelakorvausta. Katselin äsken hintoja. Esim Puhtin testi oli 124€.
  7. K

Haaveena vauva 2023

Tiedätkö mitä tuo amh testi maksaa? Tekisi mieli pyytää yksityiseltä se. Kun kunnalliselta puolella sitä ei määrätä.
  8. K

Haaveena vauva 2023

Ai niin yksi mikä viittaa estrogeenin tuotannon hiipumiseen on alapään karvoituksen harveneminen. Mä oon sen itseltäni bongannut jo aikaa sitten. Samoin sääri karvoja ei tarvitse niin usein ajaa. Ennen oli jo melkein seuraavana päivänä sänki jaloissa.
  9. K

Haaveena vauva 2023

Itselläni on kanssa vielä runsaat kk. Kuukuppi tuli toissa päivänä 2 h yli äyräiden. Tuo yöhikoilu vaan on nyt joka öistä. Ei vaikuta mikä KP menossa.
  10. K

Haaveena vauva 2023

https://askelterveyteen.com/lisaa-estrogeenia-ruokavaliosta/
  11. K

Haaveena vauva 2023

Nyt on ollut yöhikoilua lähes koko kierron. Tai siis alkoi viime kierron puolessa välissä ja jatkuu vielä menkkojen lopussa. Nyt on KP 5. Joskus luin että vihreät kasvikset ja b-vitamiini lisää estrogeenin tuotantoa.
  12. K

Haaveena vauva 2023

Mä tein nyt aamulla toisenlaisen liuskatestin ja sama juttu. Oireet on selviä vaihdevuosi oireita. Hikipuuskia varsinkin yöllä. Ja unettomuus. Ne on ensi oireita.
  13. K

Haaveena vauva 2023

Eihän se ihan 100% vastaus ole. Mutta on se suuntaan antava. Ohjeessa oli että jos positiivinen niin ottaa lääkäriin yhteyttä. Sen aion tehdä.
  14. K

Haaveena vauva 2023

One step hedelmällisyys testi. Vahva positiivinen tuli jo heti näkyviin. Ohjeessa oli että 5 min kohdalla viimeistään näkyy plussa jos on sellainen.
  15. K

Haaveena vauva 2023

Ei meille suoda kolmatta lasta. Tein hedelmällisyys testin ja positiivinen tulos 😭. Eli vaihdevuodet alkamassa vaikka on säännöllinen kierto. Teen testin viikon päästä uudestaan mutta tuskin se muuksi muuttuu. Eli kuopus oli se viimeinen toimiva munasolu.
  16. K

Haaveena vauva 2023

Jos on precheck puikkotesti niin siihen tulee ihan törkeä viiva paikka eli haamulta se näyttää mutta ei sitä ole.
  17. K

Haaveena vauva 2023

Mä otin nyt käyttöön ubikinol, vahva b ja d vitamiinit. En kyllä usko ubikinolin tehoon. Kun munasolut on meillä naisilla jo syntyessä joten ei niiden laatuun voi vaikuttaa samalla tavalla kuin siittiöiden.
  18. K

Haaveena vauva 2023

Eikö se nyt niin ollut että jos kunnon vuoto alkaa klo 18 jälkeen? Menkkojen alkupäiväksi merkataan huominen? Äsken ns hanat aukesi ja on täysin kivuton menkkavuoto 🤔. Yleensä oon melkein kaksin kerroin kivusta kun vuoto alkaa.
  19. K

Haaveena vauva 2023

Jaahas sieltä se tiputtelu vuoto alkoi. 😞. Lämmöt on kyllä edelleen koholla 🤔 37.2.
  20. K

Haaveena vauva 2023

Oma napailua. KP 24 ei tiputtelua mutta tää taitaa olla taas pidempi kierto 27. Viime kierrossa oli menkka jomotuksia jo nyt mutta nyt ei ole. Mulla on ollut ihan megalomaaniset pms oireet. Pinna todella kireä ja ihan törkeää yöhikoilua. Tänäänkin heräsin ihan pää märkänä. Aamulämpö oli 37.3...

Yhteistyössä