Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2023

Mulla on vasta KP 11 ja nyt jo on pms vitutukset. Vai voiko johtua oviksesta🤔. Luulisi olevan päin vastoin.
  2. K

Haaveena vauva 2023

Kannattaa odottaa vielä pari päivää. Jos tosiaan on herkkyyksissä eroja. Tai jos oot enemmän juonut vettä niin virtsa liian laimeaa.
  3. K

Haaveena vauva 2023

Mä luulin että mulla oli jo ovis. Mutta nyt on selvät ovisoireet kp11. Tuntuu kipu vasemmalla puolella munasarjaa. Ei voi erehtyä oireista. Toivottavasti eilinen tallettelu tuo tulosta. Ovat päässeet perille odottamaan. Pitää yrittää huomenna viimeistään yrittää tallettelua. Oon ymmärtänyt että...
  4. K

Haaveena vauva 2023

Jos tämän aamun testi oli virheellinen ♥️.
  5. K

Haaveena vauva 2023

Luotto on kyllä tähän kiertoon mennyt vaikka tallettelu tänään onnistui. Flo ennustaa ovista huomiselle. Mutta uskon että se oli eilen eli myöhästyttiin. Lisäksi Burana taatusti heikentää mahdollisuutta. 😮‍💨
  6. K

Haaveena vauva 2023

Varovaiset onnittelut. Toivottavasti pysyy matkassa mukana ♥️
  7. K

Haaveena vauva 2023

Just tajusin että tuskin tärppäisi tässä kierrossa. Ovis lähenee mutta flunssan vuoksi syönyt buranaa. Muuten ei ole pystynyt syömään mitään. Sehän ei ole oviksen kannalta hyvä 🤔?
  8. K

Haaveena vauva 2023

Kp 9 ovislimat bongattu ja pientä kipua vasemmalla munasarjassa. Mutta tää kierto menee ihan penkin alle. Itselläni on kunnon flunssa ei onneksi koronaa. Ei jaksa talletella mieli kyllä tekee mutta kroppa pistää hanttiin. Miehellä myös flunssaa joten ei hänkään pysty talletteluihin.
  9. K

Haaveena vauva 2023

Jos tää nyt on koronaa niin toka kierros meillä.
  10. K

Haaveena vauva 2023

Tsemppiä ♥️. Täällä ilmeisesti myös korona. Esikoisella on outoja pilkkuja ihossa ja suussa. Soitin päivystykseen ja sanoivat että sopii koronaan. Kun ei ole kuumetta eikä nuhaa ym. Aiheuttaa joillekin lapsille ns allergisen reaktion viruksesta. Korona testiä ei pysty tekemään esikoiselle kun ei...

Yhteistyössä