Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2023

Kevään aikana varmaan tehdään uusi ryhmä vuodelle 2024.
  2. K

Haaveena vauva 2023

Oma napailua taas. Usko mennyt plussaan. Kyllä oli raivostuttavat pms oireet. Kohdunsuu suu siinä asennossa että menkat voi alkaa koska vaan. Nyt on KP 21. Masentunut olo sen suhteen että kaikki oireet ym sopi raskauteen. Mutta hemmetin kroppa kun antaa vääriä signaaleja noin paljon. En usko...
  3. K

Haaveena vauva 2023

Tyyli puhdas nega testattu. Eilinen testi testi taisi olla virheellinen 😢. Mulla oli yleensä jo näillä päivillä näkynyt plussa. Nyt on dpo 11. Oireet on. arat rinnat, alavatsalla paineen tunne ja lievä kipu. Mieli on matala itkuinen olo ja ahdistunut. Nää kaikki voi olla pms oireita ja...
  4. K

Haaveena vauva 2023

Mä tein apteekin herkän testin nyt illalla. Virtsa oli aika laimeaa juonut sen verran paljon illalla. Mutta siihen tuli selvä haamu 😊. Hiukan näytti olevan väriä testissä. Kuvaa en siitä saanut kun mies oli kotona. Hän ei ymmärrä miksi testaan liian aikaisin . Testaan aamulla uudestaan...
  5. K

Haaveena vauva 2023

Itse olen kanssa tulkinnut että jos on täysin valkoinen viiva että se on viivan paikka. Mutta jos on hiukan harmaa tai punertava niin silloin on haamu. Tuota pc ihmettelin kun oli noin räikeä viivan paikka. Kun yleensä tottunut että kun kääntelee niin näkee tikussa viiva paikan. Mutta nyt näkyi...
  6. K

Haaveena vauva 2023

Mulla on lieviä oireita. Rinnat hiukan arat ja turvoksissa. Nyt kahvi teki etovaa oloa jopa pika kahvi jossa vähemmän kofeiinia. Kuten on tehnyt joka raskaudessa. Kohdunsuu myös erilainen kuin muissa kierroissa. Nyt on pysynyt pehmeänä ja jotenkin pulleana mitä ei ennen. Rinnat ei ole kuopuksen...
  7. K

Haaveena vauva 2023

Mä tein vertailun vuoksi liuskatestin. Ja ei näy viiva paikkaa niin kuin sun testissä. Eli uskoisin että sulla on haamu 😍. Itselläni on niin pieni dpo ettei tuo 25iu testi näytä edes haamua. Ja vain 2 h pidätyksellä.
  8. K

Haaveena vauva 2023

Mä löysin precheck liuskatestin kaapista. Nyt kun muistelen niin. Mä en ole kylläkään sillä saanut tuollaista viivaa kuin sä. Viimeksi oli ihan puhdas nega ei näkynyt mitään.
  9. K

Haaveena vauva 2023

Mulla sama juttu että ei ole muita testejä nyt kaapissa. Pitää mennä kauppaan ja ostaa vaikka rfsu. En halua tuhlata clearbluen testeihin. Ne kun on kalliita. Seuraavaksi haen rfsu herkän tai apteekin herkän
  10. K

Haaveena vauva 2023

Precheck oli ennen se kaikkein luotettavin testi. Mutta ei näköjään enään. Ei oikein mikään testi ole luotettava.
  11. K

Haaveena vauva 2023

Mä löysin tekstin precheckin sivuilta. Eli ilmeisesti heillä on törkeitä viivan paikkoja 😢. Usein testien tuloksista puhuttaessa tulee esiin termi ”haamuviiva” tai ”viivan paikka”, jolla tarkoitetaan testi-ikkunasta heikosti erottuvaa erittäin vaaleaa viivaa. Legenda haamuviivasta johtuu...
  12. K

Haaveena vauva 2023

Tuo näyttää minusta haamulta ei viivan paikalta. 😊. Itse ajattelin testata jollain toisella merkillä jos antaa samanlaista niin ei ole viivan paikka vaan haamulainen.
  13. K

Haaveena vauva 2023

Aamulla oli samanlainen viivan paikka. En sitten tiedä onko vaan noin törkeä viiva. Dpo 10 tänään. Oireita heti aamusta törkeä väsymys ( normaalisti oon heti pirteä). Nyt en pääse ylös sängystä millään. Alavatsalla (kohdussa) turvonnut olo. Tukkoinen olo ollut jo monta päivää. Rinnat...
  14. K

Haaveena vauva 2023

No niin nyt joku testi hirviö iski kuitenkin. 🤭 Onko precheck tikkutestissä nykyään noin törkeä viiva paikka? Nyt on dpo 9 menossa. Oireita on nolla eli pms oireita luultavasti kaikki.
  15. K

Haaveena vauva 2023

Tiedättekö voiko tulla vielä 4 kk imetyksen lopetuksen jälkeen rintatulehdus? Oon kulkenut töissä ohuessa työpaidassa ja ollut kylmä tuuli. Mun oireet on hiukan sellaiset. Ihan kuin alkaisi rintatulehdus.
  16. K

Haaveena vauva 2023

Mä tein päätöksen että en testaa ennen kuin menkat on myöhässä. Tulee ihan turhaa stressiä. Vaikka olisi minkäänlaisia oireita.
  17. K

Haaveena vauva 2023

Tuohon miten pitkään kukakin on yrittänyt ja miten sen ottaa. Jokainen varmaan ajattelee että raskautuu nopeasti ja ei tarvitse pitkään yrittää. Joillekin 2 tai 6 kk tuntuu pitkältä ajalta. Vertaistuki on kuitenkin monelle tärkeää. Oli yritystä takana vähän tai pitkä aika. Omalla kohdallani...
  18. K

Haaveena vauva 2023

Voi ei ♥️. Voimia sinne ♥️♥️. Oliko syy miehessä? Ymmärrän hyvin jos et halua avata enempää.
  19. K

Haaveena vauva 2023

Omaa napaa. Ajatukset on kyllä ihan jossain muualla. Sain aamulla suru uutisia ja vauva haave jää nyt taustalle. Lähisukulainen menehtyi tänään. Vaikka oli odotettu niin silti järkyttää mieltä.
  20. K

Haaveena vauva 2023

Milloin teillä on tutkimukset ? Toivottavasti tulee hyviä uutisia

Yhteistyössä