Hakutulokset

1. H

~Elokuiset 2020~

Kiitos @merin ! <3 Toki voi liittyä hormoneihin, ja varmasti jossain määrin liittyykin. Toisaalta minulla on ollut ahdistuneisuutta/masennusta ennenkin, ja nyt kun raskauden myötä mielialalääkitys on ajettu minimiin, on silläkin varmasti osuutensa. Onneksi minulla on terapia, jossa käyn n...
  2. H

~Elokuiset 2020~

@merin toivottavasti tosiaan ihan vain jostain rakenteellisesta jutusta tai asennosta kysymys. Ja hyvä jos purema vaikuttaisi olemaan parempaan päin. Minä kävin viime viikolla varmuuden vuoksi hammaslääkärillä kun purentalihas oli kipeytynyt tuosta vasemmalta ylhäältä. N.10v sitten sama kohta...
  3. H

~Elokuiset 2020~

Niin ja tervetuloa mami kolmelle! :) En hoksannut paria viimeistä kirjoitusta ennen kuin postasin omani :D Tsemppiä kuumuuden keskelle! On varmasti tukalaa. Täällä Pohjois-Suomessa on nyt onneksi sopivan viileät kelit. Juuri nyt sataa.
  4. H

~Elokuiset 2020~

Paljon onnea vauvan syntymän johdosta @Silmu75 ! Harmi, että sektio tehtiin niin aikaisin, mutta ihana kuulla että kaikki suureksi osaksi hyvin! @merin oi meinaako se sun pikkuinen ottaa turbokasvuvaihteen päälle loppua kohti.. Jännä että painosi oli kuitenkin tippunut Miten muuten sen...
  5. H

~Elokuiset 2020~

Kiitos @lyrae tsempistä ja kun kerroit omasta perhetastaustasi <3 Nämä ovat vaikeita ja kipeitä asioita. Oma isäni on tosiaan vielä elossa, mutta ei hänestä isoisäksi ole, vaikka toki tietysti nimellisesti. Mieheni isä on puolestaan kuollut vuonna 2007 ja alkoholisti oli hänkin. @merin ohhoh...
  6. H

~Elokuiset 2020~

@merin tosi kiva, kun liikkeitä tuntunut sittemmin taas enemmän, niin se rauhoittaa mieltä :) Niin, ja me ollaan myös oltu tähän saakka ihan terveitä, niin kyllä se hygienia on varmasti kannattanut. Välillä vaan tuntuu, että se menee itselläni jo hieman yli :/ Tervetuloa minunkin puolestani @La...
  7. H

~Elokuiset 2020~

Heippanen! Kovasti myllerrystä mahassa myös täällä. Jopa niin paljon, että juhannuksena huolestuin ja soitin synnärille kun en muuten saanut mielenrauhaa. Terapeuttini oli tuolla viikolla sanonut, että "vauva nukkuu paljon, eikä sitä saa tökkiä" (!?!) No en todellakaan ole tökkinyt, mutta nuo...
  8. H

Toiveissa vauva 2021

Hyvältä näyttää @Kasikuus ja oksennus kuulostaa myös lupaavalta ;)
  9. H

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus voi että, oon täällä hengessä mukana, ja toivon kovasti raskauden etenemistä ja viivojen/pitoisuuksien vahvistumista! <3 Olen itse jäänyt juuri kesälomalle josta jatkan suoraan äitiyslomalle, niin ollut nyt aikaa käydä pitkästä aikaa lukemassa näitä palstoja :) Tuli paljon muistoja...
  10. H

~Elokuiset 2020~

Heippa piiiiitkästä aikaa! Kylläpä aikaa on taas vierähtänyt edellisestä kirjoituksestani. Olen nyt jäänyt kesälomalle ja jatkan siitä suoraan äitiyslomalle. Nyt on siis enemmän aikaa ja jaksamista myös kirjoitella tänne :) Täällä voidaan vallan hyvin. Poika kasvaa ja mykertelee tuolla...
  11. H

~Elokuiset 2020~

Hei kaikki! En ole aikoihin saanut tänne kirjoitettua, mutta olen kyllä käynyt lukemassa teidän muiden kuulumisia. Ihana kun olette vielä täällä! Paljon on tapahtunut viime viikkojen aikana. Ollaan ostettu talo, ja viime viikonloppuna oli muutto. Tavarat ovat vielä aivan levällään. Fyysinen...
  12. H

~Elokuiset 2020~

Ohhoh, kyllä vaatii vähän sulattelua tämä uusi palstailme! Oli aika hankala myös löytää tämä meidän ketju. Mutta muuten näyttää toimivan kirjoittaminen paljon sujuvammin kuin ennen, näin puhelimen kautta. Kiva kuulla @Marhis ultrakuulumisa. Onnea @lyrae huomiseen ultraan ja @Helema...
  13. H

~Elokuiset 2020~

Voimia @Helema muuttostressin keskelle ja onnea uuteen kotiin! :) Meilläkin mies alkanut puhua isommasta asunnosta/omakotitalosta. Saa nyt nähdä mille tässä ruvetaan :D
  14. H

~Elokuiset 2020~

@MonaLisa33 minulla rinnat ovat turvonneet, hiukan arat ja kutisevat myös kovasti. Välillä töissäkin on tullut raavittua, mutta onneksi sentään paidan päältä :D Vatsan iho myös kutisee ja hilseilee. Käytän semmoista suihkuöljyä, ja se vähän helpottaa kutinaa. @merin onpa ikävää kun pahoinvointi...
  15. H

Haaveena vauva 2020

Voi mitä ihania uutisia täällä! Paljon onnea ja tarrasukkia @KukkaSosuli :love::love::love: Olet kyllä niin onnesi ansainnut! Lämpimät onnittelut myös @Ananas90 ! :love:
  16. H

~Elokuiset 2020~

Heipsan! Juu tosiaan se ipana äitiys on tuollainen "digineuvola", joka on käytössä meidän kunnassa, mutta ei varmaankaan koko Suomen laajuisesti. Tässä on linkki sinne, jos tahtoo kurkata: https://www.ipana.fi/ Sinne tarvitsee kirjautumistunnuksen omasta neuvolasta. Ihana kuulla, että joillain...
  17. H

~Elokuiset 2020~

Ihania ultrakuulumisia! :) Niin myös täälläkin: eilen käytiin ultrassa, ja kaikki oli pikkuisella hyvin :barefoot: Nt 2.41, joten ei sen suhteen huolta. Ipana -sähköiseen äitiyskorttiin ultran tiedot olivat tulleet heti, mutta verikokeista ei minullakaan vielä mitään tietoa. Kaipa siellä kaikki...
  18. H

~Elokuiset 2020~

Voi itkujen itkut tätä väsymystä ja pahoinvointia (joka tulee heti jos ei syö säännöllisesti kahden tunnin välein) :( Kerrassaan mitään ei saa aikaiseksi, ja tekisi mieli vain nukkua. Eilen oltiin päivä hautajaisissa, ja se kai vei mehut niin että tänään ei sitten jaksa mitään. Käytiin ihan...
  19. H

Haaveena vauva 2020

Ihan loistavia uutisia täällä! Paljon onnea @Helmiina1978 ja ihana kuulla @Wintersun että pikkuisella kaikki hyvin :love::love: Onnea ja tsemppiä myös kaikille muille, eri tilanteissa oleville! ❤
  20. H

~Elokuiset 2020~

Onpa harmillisen paljon ja voimakasta pahoinvointia usealla meistä (n) Minä oon tähän saakka pärjännyt ihan ookoosti näiden olojen kanssa, mutta tänään piti jäädä töistä pois, kun eilen oli rajua oireilua ja oksentamista, ja sen vuoksi vieläkin heikko olo. Ja edelleen tosi stressaavaa tämä...

Yhteistyössä