Hakutulokset

1. H

~Elokuiset 2020~

Tosi ikävä kuulla @iiipa ! :cry::cry::cry: Olen tosi pahoillani. Meilläkin meni ensimmäinen yritys kesken. Voimia kovasti surun keskelle ja toipumisen tielle! Toivottavasti saatte pian uuden mahdollisuuden :love:
  2. H

~Elokuiset 2020~

Pahoinvoinnista: minäkin olen huomannut, että väsymys, huono olo ja päänsärky vaivaavat helpommin työpäivinä kuin vapaalla. Onneksi tänään on vapaapäivä ja saa tasoitella oloa. Eilinen oli pitkä ja väsyttävä päivä, eikä iltapäivällä nousseet huono olo ja närästys helpottaneet yölläkään...
  3. H

~Elokuiset 2020~

Vihdoin eka neuvola takana! Siellä se pikkusydän pamppaili kuin hevonen olisi laukannut :love: Vieläkin vähän sellainen epätodellinen olo - voiko tämä olla totta! Joka tapauksessa nyt saa hetken huokaista helpotuksesta :) Nt-ultra sitten viimeistään kolmen viikon päästä (y) Voi hitsi @Helema...
  4. H

~Elokuiset 2020~

Voi itkut @lolu olen niin pahoillani! :cry::cry: Voimia sinulle ja miehellesi kovasti! Nämä ovat aina niin surullisia asioita :( @Emerentia huh! :eek: Paranemista sinulle ja toivottavasti pikkuisella kuitenkin kaikki hyvin! :love: Minä komppaan aiempia tuossa vauvarauha-asiassa - on täysin...
  5. H

~Elokuiset 2020~

Minuakin ahdistaa ruokahommat, mutta suurin syy on se, että alkaa turhauttaa kovasti tämä jatkuva nälkä, närästys, huono olo ja vatsan sekaisin oleminen :cautious: Vähän väliä pitäisi olla syömässä jotain, ja joka kerta joutuu hakemalla hakemaan mikä sattuisi sillä kertaa menemään alas. Ja...
  6. H

~Elokuiset 2020~

@MonaLisa33 aivan mahtava uutinen!! :love::love: Tervetuloa ja onnittelut @Hipshops :love:
  7. H

~Elokuiset 2020~

Tsemppiä huomiseen! Minä niin toivon, että kaikki olisi hyvin ja kohdun suojista löytyisi elävä, kehittyvä pikkuinen :love: Kerrothan sitten kuulumiset käynniltä (jos vain haluat) :) Muutamia iloisia ultrakuulumisia oli tullut tänne myös. Onnea niistä! :love::love:
  8. H

~Elokuiset 2020~

Minä olen ihan raskauden alusta saakka nukkunut yöni jotenkin pätkittäisesti. Välillä on joutunut valvomaan melkein pari tuntia keskellä yötä, mutta onneksi uni tulee useimmiten vielä kun hiimailee aikansa ja käy syömässä jotain yöpalaa. Viime aikoina nukkuminen on onneksi vähän helpottunut...
  9. H

~Elokuiset 2020~

Hyvää uutta vuotta ja alkanutta vuosikymmentä kaikille! :) Ihanaa, että täällä on vielä väkeä ja keskustelua, vaikka osa onkin mennyt FB:iin (y) Minä olen ollut viime aikoina niin väsynyt ja huonovointinen, että en ole jaksanut kirjoitella :sick: Olemme myös olleet reissussa jouluna, ja...
  10. H

~Elokuiset 2020~

Tervetuloa ja tuhannesti onnea kaikki uudet odottajat! @mursutin kertakaikkisen ihanaa, että sinäkin pääsit tänne! :love::love: Minullakin huonot olot ja kahviällötykset tulivat kehiin vasta 6.viikon lopulla. Sitä ennen lähinna ajoittaista alavatsakipuiluja ja palelua, sekä epämääräistä...

Yhteistyössä