Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2020

@Wintersun hienoa!!! (y)(y)(y) Pakko oli hihkaista täältä taustalta :D
  2. H

~Elokuiset 2020~

Ihan pikkulisäys vain: @rosemarie eiköhän se pikkuinen vielä pyrähdä siitä huikealla tahdilla - ellei ole jo pyrähtänyt! :love: Mutta ymmärrän hyvin huolen, varmaankin itsekin stressaisin siitä. Ihanaa päivää kaikille! Onneksi minulla alkoi tänään joululoma, niin saan "sairastella" rauhassa :D
  3. H

~Elokuiset 2020~

Tervetuloa ja onnittelut plussasta myös minun puolestani @korventyttö ja muut uudet! Toivottavasti kaikilla meillä sujuisi raskaus hyvin loppuun saakka :love: Pahoinvoinnista vielä: minulla on ollut vatsa sekaisin jo monta päivää, ja se ei ole mitenkään miellyttävää :poop: Tuntuu, että aivan...
  4. H

~Elokuiset 2020~

Huippu-uutisia @Helema ! :love: Ihana saada tietää näin joulun alla että kaikki hyvin. @MonaLisa33 minulla aaltoilee se pahoinvointi. Verensokerin laskiessa tulee nopeasti huono olo, ja syöminen yleensä auttaa. Toisaalta esim tänään on ollut ällöolo lounasajalta lähtien tuhdista syömisestä...
  5. H

~Elokuiset 2020~

Ihana kuulla @rosemarie ja @Sunshine90 ! :love::love: @Appelsiiniomena sanos muuta, tää on kyllä outoa ja rasittavaa. Vaikka on minulla ollut univaikeuksia ennenkin, mutta nyt en keksi muuta syytä tälle pätkänukkumiselle kun raskauden/hormonit. Ennen plussaa ja vähän sen jälkeen oli sellaisia...
  6. H

~Elokuiset 2020~

Lämpimät onnittelut ja tervetuloa uusille! :love: @Aurorials toivottavasti tämä raskaus menisi hyvin ja loppuun saakka (y) Tsemppiä varhaisultraan menijöille! Kertokaa sitten kuulumisia :) Minä(kään) en mene, joten pitää vähän pidempään jännätä onko kaikki kunnossa :rolleyes: Fb-ryhmä saattaa...
  7. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Hei kaikki! Tulin lukemaan kuulumisia ja voisin kertoa vähän omiakin. Ensinnäkin, olen tosi pahoillani teidän kaikkien uusien km:n kokeneiden puolesta :cry: Toivon myös kaikille voimia ja suotuisaa toipumista tasapuolisesti ❤ Itse koin siis kkm:n viime keväänä. Tyhjennysvuoto kesti neljä...
  8. H

~Elokuiset 2020~

Ikävä uutinen. Olen tosi pahoillani! :cry::cry: Voimia sinulle ❤
  9. H

~Elokuiset 2020~

Jippii, digiin tuli odotettu 3+ (y) Täällä myös kovasti pohdinnassa mitä suuhunsa laittaa. Tänään tuli stressi siitä, kun ravintolassa otin pitsaani vuohenjuustoa, eikä se ollut läpikotaisin kuumaa. Onneksi kävi ilmi, että kyseinen juusto oli tehty pastöroidusta maidosta. Mielenrauha ei...
  10. H

Haaveena vauva 2020

Ihanaa @mursutin ! :love: Peukkuja viivan vahvistumiselle! Tsemppiterveisiä ja vauvaonnea myös kaikille muille!
  11. H

~Elokuiset 2020~

Kyllä mää luulen, että on ihan normaalia (y) Olen ymmärtänyt että vv:a ylipäätään tulee raskausaikana enemmän kuin yleensä. Minullakin tuleee sellaista kirkasta, pikkuisen ovisliman tyyppistä tavaraa :D Tuokin kuulostaa tutulta, että vähän väliä pitää syödä, mutta helposti tukee kova ähky...
  12. H

~Elokuiset 2020~

Voi ei, onpa sinullakin haastavaa! Auttaako avaava lääke tässä tilanteessa ollenkaan? Toivottavasti keuhkot kestävät ja olo helpottaa! Uskoisin, että ei se pikkuinen varmaankaan siitä yskästä helposti hätkähdä, jos ei rajusta oksentelustakaan. Tsemppiä!
  13. H

~Elokuiset 2020~

@MonaLisa33 voi että on kyllä raastavaa tuollainen, kun ei voi yhtään tietää mitä se turhuttelu meinaa! :eek: Toivon niin kovasti, että olisi täysin harmitonta. Samoin toivon edelleen parasta sinunkin tilanteessasi @Helema! Onhan tämä vaan niin herkkää ja pelottavaa aikaa! :confused: Meillä oli...
  14. H

~Elokuiset 2020~

Lohdullista, joskin tietysti harmillista, että muillakin on univaikeuksia. Minäkin täällä taas vaihteeksi yökyöpelöin o_O @Nadine88 tuo vuoronperään palelu ja kuumuus kuulostavat myös tutuilta. Tosin minulla ei kuitenkaan ole ollut varsinaisesti kuumeista oloa. Tänään (eilen) oli terapia, ja...
  15. H

~Elokuiset 2020~

Oikein hyvä että voi asioida työterveydessä eikä tarvi sinne päivystykseen lähteä (y) Toivottavasti olot ja tulehdus paranevat! Minäkin tuossa ihmettelin omaa ekaa neuvola-aikaani. Aika on minun logiikan mukaan kun olisin jo viikoilla 9+6, eli suht myöhään ajatellen niitä sikiöseulontajuttuja...
  16. H

~Elokuiset 2020~

... ja kerrassaan hauskoja ja nerokkaita nuo kikat alkoholin suhteen :ROFLMAO: Itse juon niin vähän muutenkin, että kukaan ei varmaankaan osaa epäillä mitään drinksuttomuuden perusteella :D
  17. H

~Elokuiset 2020~

Heips ja lämpimästi tervetuloa uusille! :love: Kiva lukea itse kunkin kuulumisia (y) Olin tänään yhteyksissä neuvolaan, sain sinne ajan 13.1. Nyt viikot tod.näk. 4+6 - onko se muuten sama kuin 5+0 vai onko se sitten huomenna? Minä vähän sekoilen noiden kanssa :D Minulla ei eilen testissä ihan...
  18. H

~Elokuiset 2020~

Voi kuinka surullisia uutisia tähän aamuun :( Olen niin pahoillani @Calico :cry::cry::cry: Voin vain kuvitella sun fiiliksen. Voimia!!
  19. H

~Elokuiset 2020~

I feel you! :unsure: Täälläkin ollut hirveää stressiä, ensin raskaudesta, sitten työasioista ja perheasioista. Vähän väliä sellainen ahdistus päällä, että jotain pahaa tapahtuu. Etenkin iltaisin nousee kova ahdistus. Noille ahdistuksille on kyllä hormonien lisäksi ihan todellisuuspohjaakin. Olen...
  20. H

~Elokuiset 2020~

@MonaLisa33 ja @Helema eikä! :( Kunpa olisi kuitenkin harmitonta ja kaikki menisi hyvin. Hitto nuo verivuodot kyllä pelottavat ja säikäyttävät, vaikka eivät automaattisesti tiedäkään huonoa :confused: Täällä ollaan hengessä mukana ja toivotaan parasta <3

Yhteistyössä