Hakutulokset

1. H

~Elokuiset 2020~

Harmillista, mutta niin lohdullista, että täällä hermoilee yksi jos toinen samojen pelkojen kanssa! ❤ Niin, ja minulla on ollut sellaisia pieniä nipistelyjä eri puolilla alavatsaa ja nivusia. Sittenhän heti säikähdin, kun niitä ei eilen tuntunut :eek:Tänään puolestaan taas ollut pikkuisen...
  2. H

~Elokuiset 2020~

Hei kaikki! :) Minäkin varovaisesti kurkin tänne. Plussa saatu lauantaina, viiva on tähän saakka vahvistunut kahdella uusintatestauskerralla. Lapsi olisi esikoinen. Tällä hetkellä viikot arviolta 4+2, ja la olisi tod.näk. 10.-12.8. Taustalla on yksi kkm viime keväällä. Ikää minulla 35 ja...
  3. H

Haaveena vauva 2020

Kiitos @Titi-Love :love: Voimia ikävän prosessin läpikäymiseen ja kaikkea hyvää teidän perheelle! @Helmiina1978 ehdottomasti soisin sinulle jouluplussan (y) Ja toki muillekin :love:
  4. H

Haaveena vauva 2020

@Mohan ja @W.we inssionnea molemmille! :love::love:
  5. H

Haaveena vauva 2020

Kyllä tämä vahvistunut on :love: Voi kunpa se nyt pysyisi mukana!
  6. H

Haaveena vauva 2020

Toivottavasti on kysymys kierron käynnistymisestä! Tapahtuisiko se inssi silloin 9.12, jos paikat on valmiit?
  7. H

Haaveena vauva 2020

Ymmärrän kyllä toiveen vuodon alkamisesta, jos tunne keskenmenosta on niin varma. Ikävä, että kävi näin ja joudut tällaisen myllyn käymään läpi taas :( Luin myös aiemmista postauksistasi fiiliksiäsi tämän kaiken keskellä, ja pahalta tuntuu puolestasi :cry: Voimia, ja toivottavasti tyhjennys...
  8. H

Haaveena vauva 2020

Kiitos kaikille tosi paljon! :love: Katsotaan nyt miten tämä etenee, täytyy yrittää pitää vielä jäitä hatussa. Eilen tuli kyllä käytyä jo melkoinen tunteiden vuoristorata! Huomenna ajattelin testata uudelleen, ja sitten vielä jonkin ajan päästä. Onneksi huomenna vasta klo 12 työt, niin ehtii...
  9. H

Haaveena vauva 2020

Jes nyt onnistui kuvan liittäminen! Piti vaan tarpeeksi rajata - kiitos @W.we vinkistä!
  10. H

Haaveena vauva 2020

Minä sain aamuhaamun tänään, mutta en saa liitettyä kuvaa kun järjestelmä herjaa liian suureksi :confused: Olen kuitenkin ihan täpinöissäni täällä, koska tähän saakka km:n jälkeen kaikki testit ovat olleet puhtaan valkoisia ilman mitään tulkinnan varaa. Jospa nyt ehkä olisi minun vuoroni...
  11. H

Haaveena vauva 2020

Varovaiset onnittelut @Veevavi ! :love: Minulla ei ole kokemusta noista haamuista/viivojen paikoista. Tulos ollut aina joko puhdas nega tai selkeä plussa. Tosin tuo viim.mainittu oli niin selvä varmsti siksi, että testasin kun olin ollut raskaana jo useamman viikon. Testannut olen aina rfsu:n...
  12. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Voi itkut, olen pahoillani! :( Ehkä on hyvä käydä siellä lääkärillä, tai ainakin soittaa mitä mieltä ovat. Minullakin tarkoitus olla tk:een yhteydessä, että pitäisikö pikkuhiljaa miettiä jotain tutkimuksia.
  13. H

Ja myöhästyneet hääpäiväonnittelut @Jonsku88 ! :love::love:
  14. H

Heips! Mie myös parkkeeraan tänne. Kiva kun @mursutin loit uuden ryhmän! :) Meillä siis yritystä takana lähes vuosi, valmistauduttu ollaan eri tavoin jo pitempään. Esikoinen olisi. Ikää meillä tällä hetkellä 35(minä) ja 40(mies). Tärppi 3/2019, kkm 5/2019. Tyhjentyminen lääkeavusteisesti, vuoto...
  15. H

Haaveena vauva 2020

Voi itkut @amadecasa , olen pahoillani! Minulla kans harmitus on purkautunut johonkin vimmatusti tekemiseen, tai sitten olen lamaantunut sohvalle viltin alle, enkä ole pariin päivään jaksanut tehdä mitään pakollisten asioiden lisäksi. Hyvä, että ovis kuitenkin tapahtui (y) Miekään en...
  16. H

Haaveena vauva 2020

Hyvä näkökulma kyllä tämäkin (y)
  17. H

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Voi, onpa ikävää että tyttärelläsi noin vakava vika, ja joutunut kokemaan jo paljon toimenpiteitä. Varmasti raskasta koko perheelle. Toivottavasti edessä on mahdollisimman paljon vakaata aikaa tyttärenne terveyden suhteen. On varmasti ihana tyty :love: Minkä ikäinen hän onkaan nyt?
  18. H

Haaveena vauva 2020

Sydämelliset onnittelut ja tarratöppösiä @kukapakuka ! Ihana kuulla, että pitempään yrittäneilläkin tärppää :love::barefoot: Juu-u, kieltämättä itselläkin kirpaisee sellaiset tapaukset, jotka tulevat lähinnä ilmoittamaan että plussasivat juuri, varsinkin jos on raskautunut "kertalaakista"...
  19. H

Haaveena vauva 2020

Kiitos! :love: Kaiketi olisi pitänyt olla n. rv 8 (kiertoni oli tuolloin ihan sekaisin, mutta hedelmöitymispäivän mukaan tuo arvio). Alkio vastasi kuitenkin vain viikkoja 6+0 :confused: No, varhaisessa vaiheessa keskeytyi joka tapauksessa. Ihan hyvin päästiin siitä ylikin, mutta selvästi asia on...
  20. H

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Kiitos @Wintersun Ehkäpä otan ensi viikolla yhteyttä tuonne perhesuunnitteluun/tk:een. @Owlet muistan kun kerroit hyvät uutiset raskautumisestasi. Hienoa, että on jo noin pitkällä. Uskon ja toivon, että menee hyvin loppuun saakka! :love:

Yhteistyössä