Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Auraklinikalla oli myös ohjeena, että rakon pitää olla täysi siirrossa. Se kuulemma helpottaa toimenpidettä, kun kohdunkaula on muistaakseni silloin suorempana.
  2. K

Täällä on hiljentynyt, kun niin moni on nyt plussannut. Meillä menossa vasta rv 4+5. Välillä on selkeitä oireita ja välillä taas ei oikein mitään. Ja kun ei ole olossa mitään raskauteen viittaavaa, niin minussa tietysti nousee heti hirveä huoli. Onneksi pääsen diabeetikkona Tyksiin...
  3. K

Lokakuiset 2021

Myös mulle voitte laittaa yv:tä täällä, jos haluatte tuohon salaiseen Faceryhmään. @jiiis myös edelleen lisää ryhmään jäseniä, mutta mä lupauiduin auttamaan. Eli laittakaa meille yv:nä linkki Face-profiiliinne, niin saamme pyydettyä teitä facekavereiksi ja siten llisättyä faceryhmään.. Onnea...
  4. K

Lokakuiset 2021

Sitä piti vielä kirjoittaa, että minusta tuntuu taas kerran, että kaikki oireet on hävinneet. Toisaalta tiedän, että tältä tuntui jo ennen plussaa. Ja sitten ne oireet taas jostain mystisesti palasivat, joten eiköhän ne tälläkin kertaa sieltä tule. Meillä on varhaisultra 17.2. Siihen tuntuu...
  5. K

Lokakuiset 2021

Mä olen ehdottomasti salaisen Face-ryhmän kannalla. Meillä oli esikoista odottaessa sellainen 55 äidin ryhmä ja vielä tänä päivänäkin, 6 vuotta myöhemmin pidämme yhtä. Meidän ryhmä on ollut aivan mielettömän avoin ja lämminhenkinen. Minusta olisi hyvä, jos ryhmä pidettäisiin melko pienenä, että...
  6. K

Lokakuiset 2021

Mä en tiedä saako tänne laittaa tällaisia linkkejä, mutta itelle ne säilyy siten tallessa ja samalla tulee jaettua tietoa. Minä kaivoin heti aamulla kofeiinisuositukset raskausajalle, kun rakastan teetä ja sitä tulee juotua normaalisti monen monta kuppia päivässä. Lisäksi juon silloin tällöin...
  7. K

Lokakuiset 2021

Hei kaikille, Minä tein plussa testin eilen ja laskettu aika on 5.10. En usko, että noin pitkälle päästään, mutta liityn silti tähän porukkaan. Minulla on yksi tyttö 9/2015 edellisestä suhteesta. Tämä uusi tulokas on miehelle ensimmäinen. Meillä on ikää jo 45 ja 46. Itseänikin hieman tuo ikä...
  8. K

40 + so what, wol 14 (2019)

Nimimerkki (+ikä) / monesko lapsi / yritys alkanut / keinot @Hulbertiina (44 v.), 3. (miehen 1.) / aloitettu 1/2015 / Letrozole + gelee royale @tatti55 (42 v.), 3. / yritys alkanut 8/2017 / luomu @M4rianne77 (42 v.), 3. / aloitettu 6/2018 / 1. Ivf 6/2020 @Mymmeli43 (43 v.), 6. / aloitettu...
  9. K

Tulenpa tännekin kertomaan kuulumisia. Minä odotin viralliseen testipäivään ja se oli eilen. Hyvin selkeä plussa tuli ja pieniä oireitakin on. 17.2 on varhaisultra, joten sitä odotetaan ja jännitetään seuraavaksi.
  10. K

@MARIAL43 43v., Dextra, 1. lapsi toiveissa, jonossa 2/2020 (jonotusaika n. vuosi) @lapsettomuuta10v 36v, Dextra jonossa 01/20, 1. .lapsi kummallekkin Plussanneet : @Helmi_76, Dextra, 44 v., 1. lapsi, 1. luovuttaja, 2. PAS @Angervo76 44 v., Ovumia, 3.lapsi toiveissa, miehen 1., (luomu km...
  11. K

Mä tein aamulla testin. Maltoin siis odottaa viralliseen testipäivään eikä tehnyt edes tiukkaa. Pari päivää ollut jotenkin sellainen tunne, että se kuitenkin, vuodostakin huolimatta, voisi olla plussa. Eilen illalla sanoin miehelle, että mulla ei ole mitään käryä, mikä tulos aamulla tulee...
  12. K

Voi ei, olen niin kovin kovin pahoillani teidän puolesta! Voimia toipumiseen ja suruun. Lämmin halaus täältä ruudun takaa.
  13. K

Mulla tuli eilen eli pp7 hieman vaaleanpunaista vuotoa. Verta oli varmasti ihan tosi vähän, mutta värjäsi ulos valuvan Lugesteronin hailakan vaaleanpunaiseksi. Tänään myös on tullut pari kertaa pyyhkiessä Lugen mukana jotain vaaleanpunertavaa. Tosi tosi vähän, mutta kuitenkin. Googlailin...
  14. K

Mä semmosta vaan tulin kertomaan, että musta jotenkin tuntuu, että meidän tyyppi voisi olla vielä matkassa. Mulla oli edellisessä raskaudessa koko ajan tunne, että kaikki housut painoi alavatsaa jotenkin kurjan tuntuisesti. Tämä oli jotenkin alusta asti. Nyt musta tuntuu samalta tai ainakin...
  15. K

Klinikan biologi soitti. Toinen niistä epämääräiseltä näyttäneistä alkioista oli vielä pe iltana jatkanut jakautumista. "Hän" oli vain hieman "hitaampi tyyppi". Saatiin siis vielä kolmas alkio pakkaseen. Mulle tuli ihan sellainen olo, että jos ei tämä siirto nyt onnistunut ja tuo meille vauvaa...
  16. K

Mekin mennään ensin maistraatissa (mies ei kuulu kirkkoon). Kirkossa tehdään vain avioliiton siunaus jälkikäteen. Austraaliasta pitää tosiaan kirjeellä tai noudettuna tilata nämä todistukset. Voi olla, että ehtiikin maaliskuuksi, mutta alettiin muutenkin pohtia, että olisko kesähäät kivammat...
  17. K

Meillä on testipäivä 27.1 ja hoitaja moneen kertaan painotti, että testaa vasta silloin. Heidän ohjelma antoi ekaksi tesipäiväksi 25.1, mutta varmemmaksi tuon 27.1. Saapa nähdä miten mun käy. Me olemme myös puhuneet tällä viikolla häiden siirtämisestä kesälle. Se tarkoittaisi käytännössä sitä...
  18. K

Meillä oli tänään tuoresiirto. Siirto oli aika tuskainen. Viime kerrallakin oli ongelmia, mutta eivät sen enempää avanneet sitä silloin. Nyt selvisi, että minun kohdunkaula tekee melko tiukan 90 asteen mutkan. Sen vuoksi oli tosi vaikea saada se katetri kohtuun. Lopulta onnistui, kun jollain...
  19. K

Meillä oli tänään tuoresiirto. Testipäivä on 27.1. Voi kunpa päivät juoksisivat ripeästi. Taidan ruveta täyttämään kalenteria mukavalla puuhalla.
  20. K

Soittivat taas klinikalta. Kaikki 5 hedelmöittynyttä ovat jatkaneet jakautumistaan. Nyt niitä ei kuulemma enää kaiveta esiin ennen perjantai aamua ja siirtoa. Annetaan kuulemma rauhassa jatkaa kehitystä. No se sopii mulle.

Yhteistyössä