Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

Täällä testattu ovis+ tänään joten huomiselle dpo0, värit ei näytä edelleenkään toimivan
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Onnittelut plussanneille! Mulle saa päivittää tälle päivälle kp1(värit ei nyt toimi) Katse kohti uutta kiertoa, uusilla toiveilla
  3. S

Toiveissa vauva 2021

Menkkakivut sen kun lisääntyy, flo ennustaa perjantaina alkavaksi joten niitä odotellessa. Tarvii varmaan pitää taukoa palstalta jotta saisi ajatukset pois koko hommasta. Tuntuu ettei taida meille tän vuoden vauvaa tulla :( sori tää omanapailu ja masistelu :(
  4. S

Toiveissa vauva 2021

Mulla dpo 7 ja taas niin varma olo että ne menkat tulee alkamaan, alavatsaan sattunut menkkamaisesti jo pari päivää. Testit on kaapissa kyllä mutta sinne ne jäävät ainakin siihen asti jos menkat olisikin jäämässä pois. Vähän luovuttanut fiilis tän vauvakuumeen suhteen :confused:
  5. S

Toiveissa vauva 2021

Onhan se ihan selkeä viiva, toivotaan että lähtee tuosta vahvistumaan :love:
  6. S

Toiveissa vauva 2021

Siis voiko pms oireet alkaa heti ovulaation jälkeen? Ovis siis eilen aikaisin aamuyöstä ja eilis iltana sekä tänään oon ollut ihan hirveä ärripurri ja kiihtynyt nollasta sataan sekunnissa, tunnistan tuon itse siis pms oireeksi kun hormonit heittelee mutta ei se kyllä aiemmin oo ihan näin...
  7. S

Toiveissa vauva 2021

Täällä pärähti ovisplussa eli huomisen piinalistalle dpo0 :love:talleteltiin jo eilen ja tänään tarkoitus myös :LOL:
  8. S

Toiveissa vauva 2021

Tänään kp 11 ja ovis testissä viivat tummuu eli ihan näillä näppäimillä pärähtää plussa, kipujakin jo siihen viitaten on ja kosteutta, mutta ei varsinaisia limoja vielä, huomenna saattaisi jopa plussa tulla. @petronella09 mulla kipeytyy rinnat aina välillä oviksenkin aikaan tai sitten on...
  9. S

Toiveissa vauva 2021

Kp 4 ja vuoto alkaa olla ohi :) Aloitin greippimehun taas ja pohdin mitä muita luontaistuotteita voisi testata tähän kiertoon jotta ois edes jotain edellytyksiä raskautumiseen :) Ovistestailut pyörii mielessä mutta ihan vielä on liian aikaista aloittaa Ja ajatuksissa ei taas mitään muuta ku...
  10. S

Toiveissa vauva 2021

Kuten arvata saattoi niin menkathan sieltä alkoi ajallaan, mulle saa siis tälle päivälle päivittää jo kp1 Masentaa :cry:

Yhteistyössä