Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

@huumis hienosti vahvistuu :love: Itsellä dpo 9 menossa, selkeät menkkajomotukset alko eilen ja fiilis siitä että taas yksi negakierto :cry:en viitsi edes testata, menkat pitäisi alkaa sunnuntaina tai flon ennusteella maanantaina
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Onnea ja tarrasukkia @Mansikka3 :love: Täällä dpo7 ja melko oireetonta oloa, keltarauhasen nippailua lukuunottamatta, parina päivänä oli pientä menkkajomotusta mut ei mitään sen kummemmin
  3. S

Toiveissa vauva 2021

Kyllä kannatti ihmetellä täällä missä ovis viipyy :LOL: just testasin ovis plussan eli mulle huomiselle dpo0 ja piinailijoihin
  4. S

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Kaneli123 Kyllä näkyy viivaa @wbä Mulla ovis odotuttaa itseään, tänään jo Kp 13 ja flon mukaan pitäisi olla, mutta testit ei siltä näytä :oops:
  5. S

Toiveissa vauva 2021

Eilen Kp 8 ja alkoi selkeät ovistuntemukset, tein illalla testin koska tuli se tunne että tarvii tehdä, no ei ollut vielä plussa mutta ei kovin kaukanakaan siitä. Mahtaakohan mun ovis aikaistua tässä kierrossa, mikä tietäisi entistä lyhyempää kiertoa. Tänään en vielä ole ehtinyt testata kun...
  6. S

Toiveissa vauva 2021

@daisy01 mulla myös noi one step liuskat, niillä testailin jo esikoisen yrityskierroilla ja itselläni ne kyllä toiminut hyvin. Aattelin Kp 9 aloittaa, mutta ovis osunut yleensä kp 13 tienoille eli saan viivoja tuijotella jokusen päivän :D
  7. S

Toiveissa vauva 2021

Mulle vois korjata Kp 5 tälle päivälle, oli eilisessä listassa väärä Kyllä matelee nää kierron alkupäivät :( tilasin tätä kiertoa varten ovistestejä ja ne polttelee jo tuolla kaapissa, viime kierrossa menin ihan oireiden perusteella oviksen bongailun joten nyt aattelin panostaa :)
  8. S

Toiveissa vauva 2021

Uusi lapsihaaveilija ilmoittautuu mukaan :) Taustaa hiukan, ollaan molemmat miehen kanssa 37v, mulla esikoinen 1/19, ensimmäistä yhteistä lasta siis yritellään :) pillerit jäi lokakuussa pois, eka kierto venyi, mutta viime kierto olikin sitten jo mulle normaali, tosin oireita raskaudesta oli...
  9. S

Helmikuiset 2019

Nyt rupes tekee mieli uusia perunoita ja silliä :LOL::p
  10. S

Helmikuiset 2019

Kai se nyt on uskottava että raskaana tässä ollaan kun tänään digitestissä raskaana 2-3 :love::love: nyt vaan toivotaan että kyytiläinen pysyy matkassa :geek: menkoista laskettuna tänään siis 5+0 ja sopivasti alkoi aamu pahoinvoinnin merkeissä :sick: että juu oireita on :D Edit. Voisin nyt...
  11. S

.

Kyllä se kai uskottava on kun kerran digitestikin sen todistaa että raskaana tässä ollaan :love: Minut siis voi siirtää plussanneisiin Plussatuulia ja tsemppiä kaikille :love:
  12. S

.

@Kumiankka1 voi ei :( toivottavasti olis vain harmitonta alkuraskauden vuotoa, mutta ymmärrän kyllä ajatuksesi keskenmenostakin. Tsemppiä ja jaksamista :love:
  13. S

.

@Wintersun kovasti tsemppiä ja jaksamista
  14. S

.

Mut voi varmaan ainakin poistaa piinailijoista, viikonlopun testausten jälkeen sit katotaan sitä plussanneisiin siirtymistä mut ihan vielä ei uskalla :oops:
  15. S

Helmikuiset 2019

Jospa uskaltautuisi liittyä seuraan, eilen tehty plussatesti ja oireitakin jo vaikkakin lievästi vasta. Taustalla keskenmeno viime syksynä ja nyt vasta eka plussa sen jälkeen, hiukan ajatukset sinne syksyyn edelleen vie ja pelko vielä jos tämäkin kesken menee. Pitää yrittää ottaa rennosti jos...
  16. S

.

Kiitokset onnitteluista, vähän on kyllä epäuskoinen olo vielä, kun aamulla silmät ristissä sitä testiä tuijotin :X3: pitää testata uudestaan huomenna tai ylihuomenna ja viimeistään viikonloppuna aattelin viikkonäytöllistä digiä ihan syntymäpäivän kunniaksi :love::love:
  17. S

.

Haamulainen vai viivanpaikka?
  18. S

.

Tsemppiä @Alinah92 hoitoihin Täällä dpo 14, menkkaoloja ollut jo dpo 9 lähtien ja välillä todella koviakin kipuja, nyt sit hiukan vähentyneessä määrin(n) noh huomiseksi flo ja laskut ennustaa menkkoja alkavaksi joten sitä ennen en testaile kun on niin varma olo että ne sieltä alkaa:poop:
  19. S

.

Tervetuloa mukaan @johannnaa Onnea nopeasta plussasta @aronoele Mä niin samaistun myös @kuus+1 ja @Momon viimeisten päivien tuskailuun, kun osaisi olla miettimättä asiaa, tekemättä turhia testejä mutta kun ei Olen jo melkein 100% varma että tää tulee olemaan negakierto jälleen kerran :cry...
  20. S

.

@Kumiankka1 mä oon käsittänyt että tuota teetä juotais läpi kierron, mutta jos saa plussan nii sit pitäis lopettaa. Itse en edelleenkään saa tuota juotua en missään muodossa :sick:

Yhteistyössä